0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Nu îmi pot conecta periuţa de dinţi la aplicaţia Sonicare

    Publicat pe 07 noiembrie 2024
    Dacă periuţa de dinţi nu se conectează la aplicaţia Philips Sonicare, urmează paşii de mai jos:
    1. Asigură-te că periuţa de dinţi este complet încărcată.
    2. Verifică dacă sistemul de operare al telefonului şi aplicaţia sunt actualizate.
    3. Activează Bluetooth pe dispozitivul mobil.
    4. Ţine periuţa de dinţi în apropiere de dispozitivul mobil.
    5. Scoate periuţa de dinţi din încărcător sau apasă butonul de mod pentru a activa simbolurile LED de pe mâner.
    6. Deschide aplicaţia Sonicare.
    Dacă periuţa de dinţi nu se conectează atunci când deschizi aplicaţia, anulează asocierea/ignoră periuţa de dinţi din setările Bluetooth ale telefonului. Reporneşte aplicaţia Sonicare pentru a reasocia dispozitivul. Ştergerea memoriei cache Bluetooth de pe dispozitivul mobil poate rezolva inclusiv problemele de conectivitate.

    Notă: utilizatorii periuţei de dinţi Sonicare Prestige 9900 pot rezolva problemele de conexiune inclusiv prin resetarea mânerului.
    Dacă întâmpini în continuare probleme la conectarea periuţei de dinţi Philips Sonicare la aplicaţia Sonicare, te rugăm să contactezi echipa noastră de asistenţă pentru clienţi.
    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.