Dacă periuţa de dinţi nu se conectează la aplicaţia Philips Sonicare, urmează paşii de mai jos:
- Asigură-te că periuţa de dinţi este complet încărcată.
- Verifică dacă sistemul de operare al telefonului şi aplicaţia sunt actualizate.
- Activează Bluetooth pe dispozitivul mobil.
- Ţine periuţa de dinţi în apropiere de dispozitivul mobil.
- Scoate periuţa de dinţi din încărcător sau apasă butonul de mod pentru a activa simbolurile LED de pe mâner.
- Deschide aplicaţia Sonicare.
Dacă periuţa de dinţi nu se conectează atunci când deschizi aplicaţia, anulează asocierea/ignoră periuţa de dinţi din setările Bluetooth ale telefonului. Reporneşte aplicaţia Sonicare pentru a reasocia dispozitivul. Ştergerea memoriei cache Bluetooth de pe dispozitivul mobil poate rezolva inclusiv problemele de conectivitate.
Notă: utilizatorii periuţei de dinţi Sonicare Prestige 9900 pot rezolva problemele de conexiune inclusiv prin resetarea mânerului.