1
0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    • 30 zile drept de retur

    • Livrare gratuită

    • Accesorii originale Philips

    • NOU! Plătește în rate cu ING Credit Card

    Produse

    Philips AVENT - Safe ways to exercise

    Modalităţi sigure de a face mişcare

    Dacă te simţi mai obosită decât de obicei sau dacă a început să te doară spatele, ultimul lucru pe care vei dori să îl faci este să începi un program de exerciţii fizice. Însă exerciţiul fizic îţi poate diminua disconfortul, te poate ajuta să dormi mai bine şi îţi poate creşte rezistenţa. Dacă ai nevoie de un impuls în plus: exerciţiul fizic te poate face să ajungi mai uşor la greutatea dinaintea sarcinii.

    Philips AVENT - Safe ways to exercise

    Însă la ce trebuie să te gândeşti înainte să îţi legi şireturile la pantofii sport

    Obţine acordul medicului tău

    În anumite împrejurări, este posibil ca exerciţiul fizic în timpul sarcinii să nu fie sigur. Printre acestea se numără: problemele cardiace sau pulmonare, tensiunea arterială mare, sângerările vaginale sau problemele cervicale sau expunerea la riscul de naştere prematură. Dacă ai oricare dintre aceste probleme, asigură-te că îți întrebi medicul înainte de a începe.  

    Fixează-ţi o durată de 30 de minute

    Dacă nu ai mai făcut sport de ceva timp, începe treptat. Începe cu o sesiune de numai cinci minute şi creşte-o cu încă cinci minute, până când exersezi timp de 30 de minute. Dacă ai făcut sport în mod regulat înainte de sarcină, întreabă medicul dacă poţi continua să faci sport la acelaşi nivel.  

    Tipuri de exerciţii fizice

    Spitalele şi centrele de fitness oferă deseori cursuri prenatale de yoga sau alte exerciţii fizice, care sunt special concepute pentru femei însărcinate. Poţi încerca de asemenea:

    • Mersul pe jos
    • Înotul sau aerobicul în apă
    • Aerobicul cu impact redus
    • Mersul pe bicicletă statică
    • Antrenamentele uşoare de rezistenţă 

    Exerciţii fizice de evitat

    Fereşte-te de activităţi cu risc ridicat precum sporturile de contact, ridicarea de greutăţi mari şi orice sporturi cu potenţial de cădere. 

    Ia-o uşor

    Menţine-te hidratată, realizează încălzirea, relaxează-te şi fii atentă la corpul tău. Sună-ţi medicul dacă simţi oricare dintre următoarele simptome: 

    • Durere toracică
    • Insuficienţă respiratorie crescută
    • Sângerări vaginale
    • Pierderea de lichid amniotic din vagin
    • Reducerea mişcărilor fetale
    • Contracţii uterine  

    Alimentaţia consistentă

    Şi faptul că eşti atentă la ceea ce mănânci te ajută să te simţi bine şi să-ţi menţii sănătatea. 

    Te rugăm să fii conştientă de faptul că informaţiile oferite în aceste articole sunt doar sfaturi cu caracter general şi nu trebuie considerate în niciun caz ca un substitut al sfaturilor medicale de specialitate. Dacă tu, familia sau copilul tău prezentaţi simptome sau condiţii grave sau persistente, apelează la asistenţă medicală de specialitate. Philips Avent nu poate fi făcut răspunzător pentru nicio daună care ar putea rezulta în urma utilizării informaţiilor furnizate pe acest site web.

    Sfaturi corelate

    Sfaturi pentru alăptare

    Sfaturi pentru alăptare

    Hrana consistentă în timpul alăptării

    Hrana consistentă în timpul alăptării