0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Contact Philips România

    Dacă doriți informații despre retragerea aparatelor pentru apneea în somn și a ventilatoarelor vă rugăm vizitați www.philips.com/src-update

    Asistență clienți magazin online Philips

    Cum poate fi urmărită livrarea unei comenzi?

    Statusul livrării se poate urmări din platforma DPD în baza AWB-ului primit prin email. Totodată, statusul poate fi verificat direct din link-ul primit prin SMS, cu posibilitatea de amânare sau anulare a livrării.


    Atenție!
    Informațiile despre livrare pot fi disponibile în platforma DPD la aproximativ 24h de la procesarea unei comenzi. Pot apărea întârzieri în acest proces. Daca informațiile nu sunt disponibile după acest termen, te rugăm să ne contactezi.

    Care este statusul comenzii mele?

    Pentru a verifica statusul unei comenzi trebuie să accesezi meniul Contul meu > Istoric comenzi. 


    Până să fie livrată, comanda poate avea mai multe statusuri, însă cele mai importante sunt următoarele:  

    • Status comandă: Finalizată și Status Expediere Comanda: SHIPPED


    Acestea reprezintă faptul că Factura ta este disponibilă în cont, iar produsele tale au plecat din depozitul Philips către firma de curierat.

    Ce produse pot fi cumpărate de pe www.philips.ro?

    Pot fi achiziționate în mod direct produsele din categoriile de mai jos, care au un preț vizibil și posibilitatea de a fi adăugate în Coșul de cumpărături. 


    Produsele care nu îndeplinesc criteriile de mai sus pot avea stocul epuizat sau pot fi disponibile la partenerii Philips. 

    • Produse de îngrijire personală pentru femei 
    • Produse de îngrijire personală pentru bărbați 
    • Produse de igienă orală 
    • Produse pentru îngrijirea mamei și a copilului 
    • Produse electrocasnice 
    • Accesorii pentru aceste produse 

     

    Dacă produsul dorit de tine nu este disponibil sau dorești mai multe informații, nu ezita să ne contactezi.

    Găsește informații despre:

    Informaţii de contact

     

    Luni – Vineri: orele 09:00 - 21:00
    Sâmbătă – Duminică: 12:00-20:30

     

    Dacă ai nevoie de noi pentru orice situație întâmpinată cu produsele Philips sau cu magazinul online Philips, scrie-ne pe Facebook Messenger sau WhatsApp.


    Adaugă numărul +40 758 106 888 în agendă și scrie-ne direct pe WhatsApp.
    Acest număr de telefon este folosit doar pentru comunicarea via WhatsApp


    *Știai că 90% din mesaje primesc răspuns în mai puțin de 15 minute?

    •  Sună-ne

    Luni – Vineri: orele 8:30 -12:00 si 13:00-16:30


    031 6300043


    *Tarif local

    **Costuri suplimentare pot fi aplicate de către furnizorul tău de telefonie (mobilă)

    Găsește informații despre:

    Informaţii de contact

    *Sună-ne la +40 311 33 38 38
     

    Luni – Vineri între orele 09:00 – 17:00

    *Tarif local

    **Costuri suplimentare pot fi aplicate de către furnizorul tău de telefonie (mobilă)

    Luni – Vineri: 09:00 – 21:00 / Sâmbătă - Duminică 09:00 -21:00

     

    Adaugă numărul +40 311 33 38 38 în agenda telefonului tău si ne poți scrie direct pe WhatsApp. 90% dintre mesaje primesc răspuns scris în mai puțin de 15 minute.

     

    *Numărul de WhatsApp nu permite apeluri vocale.

    Informații de contact pentru asistență pentru produs

    Suntem aici pentru tine. Te rugăm să contactezi echipa noastră de asistență pentru clienți și vom fi bucuroși să răsoundem la orice întrebăre pe care o poți avea cu privire la produsul tău.

    Selectează categoria produsului și opțiunile de contact disponibile

    • Sunet şi imagine
    • Îngrijire personală
    • Îngrijirea mamei şi copilului
    • Produse electrocasnice
    • Sănătate
    • Auto
    înapoi

    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.