Statusul livrării se poate urmări din platforma DPD în baza AWB-ului primit prin email. Totodată, statusul poate fi verificat direct din link-ul primit prin SMS, cu posibilitatea de amânare sau anulare a livrării.
Atenție!
Informațiile despre livrare pot fi disponibile în platforma DPD la aproximativ 24h de la procesarea unei comenzi. Pot apărea întârzieri în acest proces. Daca informațiile nu sunt disponibile după acest termen, te rugăm să ne contactezi.
Pentru a verifica statusul unei comenzi trebuie să accesezi meniul Contul meu > Istoric comenzi.
Până să fie livrată, comanda poate avea mai multe statusuri, însă cele mai importante sunt următoarele:
Acestea reprezintă faptul că Factura ta este disponibilă în cont, iar produsele tale au plecat din depozitul Philips către firma de curierat.
Pot fi achiziționate în mod direct produsele din categoriile de mai jos, care au un preț vizibil și posibilitatea de a fi adăugate în Coșul de cumpărături. • Produse de îngrijire personală pentru femei Dacă produsul dorit de tine nu este disponibil sau dorești mai multe informații, nu ezita să ne contactezi.
Produsele care nu îndeplinesc criteriile de mai sus pot avea stocul epuizat sau pot fi disponibile la partenerii Philips.
• Produse de îngrijire personală pentru bărbați
• Produse de igienă orală
• Produse pentru îngrijirea mamei și a copilului
• Produse electrocasnice
• Accesorii pentru aceste produse
Luni – Vineri: orele 09:00 - 21:00 Dacă ai nevoie de noi pentru orice situație întâmpinată cu produsele Philips sau cu magazinul online Philips, scrie-ne pe Facebook Messenger sau WhatsApp.
Sâmbătă – Duminică: 12:00-20:30
Adaugă numărul +40 758 106 888 în agendă și scrie-ne direct pe WhatsApp.
Acest număr de telefon este folosit doar pentru comunicarea via WhatsApp
*Știai că 90% din mesaje primesc răspuns în mai puțin de 15 minute?
• Sună-ne Luni – Vineri: orele 8:30 -12:00 si 13:00-16:30 **Costuri suplimentare pot fi aplicate de către furnizorul tău de telefonie (mobilă)
*Tarif local
*Sună-ne la +40 311 33 38 38 Luni – Vineri între orele 09:00 – 17:00
*Tarif local
**Costuri suplimentare pot fi aplicate de către furnizorul tău de telefonie (mobilă)
Luni – Vineri: 09:00 – 21:00 / Sâmbătă - Duminică 09:00 -21:00 Adaugă numărul +40 311 33 38 38 în agenda telefonului tău si ne poți scrie direct pe WhatsApp. 90% dintre mesaje primesc răspuns scris în mai puțin de 15 minute. *Numărul de WhatsApp nu permite apeluri vocale.