0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    promotie placi si uscatoare philips 90 zile

    Promoție Philips îngrijirea părului

    Testează acasă și convinge-te de produs

     
    • Ai 90 zile timp să te răzgândești
    • Returnezi produsul și primești banii înapoi garantat

    Cum funcționează Garanția banilor înapoi? 

    cumperi philips lumea

    Pasul 1 

     

    Cumperi orice model participant de uscător, placă sau ondulator de păr Philips din magazinele partenere, online sau offline.

    incerci philips lumea

    Pasul 2 

     

    Încerci produsul timp de până la 90 de zile la tine acasă cu garanția banilor înapoi.

    uscator si placa de par philips promotie

    Pasul 3

     

    Te coafezi zi de zi cu produsele Philips gama SenseIQ și Seria 7000 pentru un păr protejat de căldura excesivă și deteriorare. 

    cumperi philips lumea

    Pasul 4

     

    La finalul celor 90 de zile de la achiziție, dacă rezultatele nu se ridică înălțimea așteptărilor tale, returnezi produsul și primești banii înapoi.

    Care sunt cele mai frecvente întrebări? 

    Care sunt pașii pentru returul banilor?


    Pentru returnarea produsului trebuie să contactezi telefonic Organizatorul la numărul de telefon 0754.054.254 (tarif normal în rețelele naționale) sau prin e-mail, la adresa gestiune@meninblack.ro 

    Magazinele partenere nu îți pot prelua cererea.

    Cât durează campania?


    La campanie participă toate produsele participante Philips cumpărate în perioada 22.01 – 31.12.2024.

    Care sunt magazinele participante?

     

    Magazine online: emag.ro (fara marketplace), philips.ro, cel.ro, evomag.ro, elefant.ro, ideall.ro, pcgarage.ro, magnet.ro, megagen.ro, altex.ro, mediagalaxy.ro, flanco.ro, carrefour.ro, auchan.ro, cora.ro, selgros.ro 

     

    Magazine offline/tradiționale: Altex, MediaGalaxy, Flanco, Carrefour România, Auchan România, Cora România, Selgros România, S.C. Remarkt Magazine S.R.L (magazin tradițional și online). 

     

    Nu am primit banii. Ce e de făcut?


    Suma reprezentând contravaloarea produsului returnat (prețul de achiziție înscris pe documentul fiscal de achizitie) îți va fi trimisă în maxim 15 zile lucrătoare de la data comunicării corecte și complete a datelor de plată și efectuarii returului produsului. Suma poate fi platită direct în contul bancar sau prin mandat poștal.

    Cum returnez produsul?


    Produsul va fi returnat exclusiv în ambalajul original, după cum urmează:

    a) Sigilat și nefolosit 

    b) Desigilat, în perfectă stare de funcționare, fără urme de deterioarare (de ex. Lovituri, pete, zgărieturi, etc) și însoțit de toate accesoriile originale, manualul de utilizare, și după caz, alte documente care s-au regăsit în ambalajul original.

    Am cumpărat produsul pe 31 decembrie. Mai beneficiez de garanție?

     

    Pentru produsele achiziționate în ultima zi de campanie - 31 decembrie 2024, perioada de retur expiră la data de 31 martie 2025. Astfel, vei beneficia de cele 90 de zile de testare a produsului cu garanția banilor înapoi. 

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.