Asistenţă Philips
Soluţii inteligente pentru somn・ Somn・ Astm
Philips garantează pentru funcționarea produselor sale pentru o perioadă de 24 de luni de la data achiziției. Defectele cauzate de materiale și de manoperă defecte vor fi reparate sau înlocuite pe cheltuiala Philips, atâta timp cât o dovadă validă de cumpărare este furnizată în perioada de calificare. Daunele cauzate de utilizarea pieselor de schimb neautorizate vor anula această garanție. Utilizatorul trebuie să respecte cu strictețe toate instrucțiunile incluse în manualul de utilizare.
Următorul tabel arată perioada de garanție Philips pentru diferite produse: Sănătate
Bentita pentru somn profund | 24 luni |
Senzori de înlocuire a benzii de somn profund | Fara garanție |
Banda pentru ameliorarea sforăitului | 24 luni |
Program de somn mai bun | Fara garanție |
Această garanție se adaugă drepturilor dumneavoastră statutare de garanție. Drepturile dumneavoastră legale de garanție nu sunt restricționate de această garanție de la Philips.
Este posibil să puteți obține o garanție suplimentară pentru unele produse.
Garanția pentru fiecare produs nou începe la data achiziționării. Durata perioadei de garanție variază în funcție de produs. Consultați secțiunea privind perioada de garanție pentru a afla durata specifică a produsului dumneavoastră. Este necesară o dovadă validă de cumpărare. Garanția Philips se aplică atunci când produsul a fost manipulat corespunzător pentru utilizarea prevăzută, așa cum este descris în manualul de instrucțiuni. Citiți cu atenție manualul de instrucțiuni înainte de a instala sau utiliza produsul. Garanție extinsă: Unele produse de îngrijire personală Philips sunt eligibile pentru o garanție extinsă. Pe lângă perioada de garanție specificată în partea de jos a acestei pagini, este posibil să fiți eligibil pentru o garanție extinsă gratuită dacă vă înregistrați produsul în contul My Philips în termen de 90 de zile de la cumpărare. Conectați-vă la contul dvs. My Philips și urmați instrucțiunile de înregistrare a produsului în termen de 90 de zile de la data achiziției pentru a afla dacă produsul dvs. este eligibil.
În funcție de produs și de defect, Philips va identifica cea mai bună opțiune de service pentru dvs. Datele stocate în produsele conectate se pot pierde atunci când sunt reparate de Philips. Vă recomandăm să faceți o copie de rezervă a datelor înainte de a trimite produsul. Philips nu va fi responsabil pentru o astfel de pierdere.
Garanția nu se aplică: