0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Garanție pentru soluţii inteligente pentru somn, somn, astm

    Soluţii inteligente pentru somn・ Somn・ Astm

    Philips garantează pentru funcționarea produselor sale pentru o perioadă de 24 de luni de la data achiziției. Defectele cauzate de materiale și de manoperă defecte vor fi reparate sau înlocuite pe cheltuiala Philips, atâta timp cât o dovadă validă de cumpărare este furnizată în perioada de calificare. Daunele cauzate de utilizarea pieselor de schimb neautorizate vor anula această garanție. Utilizatorul trebuie să respecte cu strictețe toate instrucțiunile incluse în manualul de utilizare.

    Perioada de garanție

    Următorul tabel arată perioada de garanție Philips pentru diferite produse:

     

    Sănătate

    Bentita pentru somn profund

    24 luni

    Senzori de înlocuire a benzii de somn profund

    Fara garanție

    Banda pentru ameliorarea sforăitului

    24 luni

    Program de somn mai bun

    Fara garanție

     

    Această garanție se adaugă drepturilor dumneavoastră statutare de garanție. Drepturile dumneavoastră legale de garanție nu sunt restricționate de această garanție de la Philips.


    Este posibil să puteți obține o garanție suplimentară pentru unele produse.

    • Pentru a vă califica pentru o garanție extinsă Philips, înregistrați produsul cu contul MyPhilips în termen de 90 de zile de la achiziție.
    • Odată înregistrat, veți primi un e-mail de confirmare cu detalii despre garanția extinsă.
    • Păstrați în siguranță chitanța și e-mailul de confirmare ca dovadă a garanției extinse.

    Condiții de garanție

    Garanția pentru fiecare produs nou începe la data achiziționării. Durata perioadei de garanție variază în funcție de produs. Consultați secțiunea privind perioada de garanție pentru a afla durata specifică a produsului dumneavoastră. Este necesară o dovadă validă de cumpărare.

     

    Garanția Philips se aplică atunci când produsul a fost manipulat corespunzător pentru utilizarea prevăzută, așa cum este descris în manualul de instrucțiuni. Citiți cu atenție manualul de instrucțiuni înainte de a instala sau utiliza produsul.


    În funcție de produs și de defect, Philips va identifica cea mai bună opțiune de service pentru dvs. Datele stocate în produsele conectate se pot pierde atunci când sunt reparate de Philips. Vă recomandăm să faceți o copie de rezervă a datelor înainte de a trimite produsul. Philips nu va fi responsabil pentru o astfel de pierdere.

    Ce nu este inclus in garanție?

    Garanția nu acoperă următoarele:
     
    • daune indirecte sau consecutive, cum ar fi pierderea datelor sau pierderea veniturilor;
    • compensare pentru activitățile efectuate de dvs., cum ar fi întreținerea regulată, instalarea de actualizări de firmware sau salvarea datelor.
       

    Garanția nu se aplică:
     

    • dacă dovada de cumpărare a fost modificată sau făcută ilizibilă;
    • dacă numărul de model, numărul de serie sau codul datei de producție de pe produs a fost modificat, eliminat sau făcut ilizibil;
    • daca produsul a fost achizitionat ca stoc defect;
    • dacă reparațiile sau modificările produsului au fost efectuate de către organizații sau persoane de service neautorizate;
    • dacă defectul este rezultatul utilizării excesive în afara scopului prevăzut;
    • dacă defectul este cauzat de abuzul de produs;
    • dacă defectul este cauzat de condiții de mediu care nu sunt în conformitate cu manualul de utilizare;
    • dacă defectul este cauzat de conectarea unor periferice, echipamente suplimentare sau accesorii (inclusiv software) altele decât cele recomandate în manualul de utilizare;
    • dacă unitatea a fost deteriorată, incluzând, dar fără a se limita la, daune cauzate de animale, fulgere, tensiune anormală, incendiu, dezastru natural, transport sau apă (cu excepția cazului în care manualul de utilizare prevede în mod expres că produsul poate fi clătit);
    • pentru uzura normală sau înlocuirea pieselor consumabile, cum ar fi sacii de aspirator;
    • dacă produsul nu funcționează corespunzător deoarece nu a fost inițial proiectat, fabricat sau aprobat pentru utilizare în țara în care este utilizat produsul, ceea ce poate apărea dacă importați produsul;
    • dacă produsul nu funcționează corespunzător din cauza problemelor de acces la sau de conectare la furnizorii de servicii, cum ar fi întreruperi în rețelele de acces (cum ar fi cablul TV, satelit sau internet), defecțiuni la linia abonatului sau a corespondentului, rețeaua locală defecțiuni (cablare, server de fișiere, linie utilizator) și defecțiuni în rețeaua de transmisie (interferențe, codificare, defecțiuni sau calitate slabă a rețelei);
    • dacă produsul este defect din cauza uzurii pieselor sale, care sunt consumabile prin natura lor;
    • pentru piese neelectrice.

    Service şi reparaţii

    Produsul dumneavoastră nu funcționează așa cum ar trebui?

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.