0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Staţia mea de călcat cu abur Philips nu se mai încălzeşte

    Publicat pe 17 iulie 2025

    Dacă staţia de călcat cu abur Philips nu se încălzeşte, iată cauze şi soluţii posibile în secţiunile de mai jos.

    Dacă staţia de călcat cu abur Philips este pornită şi ledul de alimentare albastru/alb sau ledul de pe mâner luminează intermitent, dar talpa rămâne rece, este posibil ca fierul de călcat să fie în modul de oprire automată.

    Dacă fierul de călcat nu a fost utilizat timp de patru până la zece minute, acesta intră în modul de oprire automată. Pentru a-l reactiva, apasă butonul de pornire/oprire.

    Asigură-te că ai setat temperatura la nivelul corespunzător pentru materialul pe care îl calci.

    După două până la trei minute, talpa trebuie să fie fierbinte.

    Inspectează cablul de alimentare, ştecărul şi priza de perete pentru a te asigura că totul este conectat corect. Evită folosirea unui prelungitor.

    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.