0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Umidificatorul cu ultrasunete Philips produce un miros neplăcut

    Publicat pe 25 octombrie 2024

    Dacă există un miros neplăcut de la umidificatorul cu ultrasunete Philips, citeşte în rândurile următoare ce poţi face pentru a rezolva problema.

    La primele câteva utilizări, umidificatorul poate emana un miros de plastic. Acest lucru este normal şi va dispărea complet în câteva zile.

    Poate exista un miros neplăcut când nu este curăţat corespunzător. Te rugăm să cureţi umidificatorul o dată la trei zile şi în conformitate cu Manualul de utilizare specific pentru modelul tău.

    Umidificatorul tău este echipat cu o cutie pentru arome care trebuie utilizată cu ulei esenţial. Mirosul de ulei esenţial se poate schimba sau poate deveni mai slab după un timp. Înlocuieşte buretele cu unul nou (FY5100) atunci când se murdăreşte sau devine mai puţin aromat, curăţă regulat rezervorul de apă şi cutia pentru arome.

    Dacă soluţia de mai sus nu rezolvă problema, te rugăm să ne contactezi.

    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.