Când robotul revine la staţia sa, acesta începe să se încarce automat. Un LED alb de pe robot va lumina intermitent lent atunci când robotul a început să se încarce. Dacă robotul nu se încarcă, verifică următoarele:
- Verifică dacă ai conectat staţia la priza de perete şi ai pornit robotul.
- Asigură-te că robotul este amplasat corect pe staţie. În cazul în care contactele de încărcare nu sunt aliniate, robotul nu se va încărca. Roteşte robotul în poziţia corectă şi pune-l pe podea în faţa staţiei; robotul se va orienta în poziţia corectă pe staţie. Dacă robotul nu mai are baterie, poziţionează robotul direct pe contactele de încărcare.
- Verifică dacă nu cumva punctele de contact ale încărcării de pe robot şi de pe staţie sunt murdare.
- Asigură-te că robotul nu este depozitat într-o zonă prea fierbinte sau prea rece. Încarcă şi depozitează robotul la o temperatură cuprinsă între 8 °C şi 35 °C.
- Este posibil să fie necesară înlocuirea bateriei. Durata minimă de viaţă a bateriei reîncărcabile este de doi ani.
Notă: Poţi duce robotul la un centru de service Philips pentru a scoate şi înlocui bateria reîncărcabilă.
Dacă paşii de mai sus nu au rezolvat problema, contactează-ne pentru asistenţă suplimentară.