0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Robotul meu cu aspirare şi spălare Philips HomeRun seria 9000 nu se încarcă

    Publicat pe 21 octombrie 2024

    Dacă robotul tău cu aspirare şi spălare Philips HomeRun seria 9000 nu se încarcă, găseşte cauzele şi soluţiile posibile în articolul de mai jos.

    Xu9000

    Când robotul revine la staţia sa, acesta începe să se încarce automat. Un LED alb de pe robot va lumina intermitent lent atunci când robotul a început să se încarce. Dacă robotul nu se încarcă, verifică următoarele: 

    • Verifică dacă ai conectat staţia la priza de perete şi ai pornit robotul. 
    • Asigură-te că robotul este amplasat corect pe staţie. În cazul în care contactele de încărcare nu sunt aliniate, robotul nu se va încărca. Roteşte robotul în poziţia corectă şi pune-l pe podea în faţa staţiei; robotul se va orienta în poziţia corectă pe staţie. Dacă robotul nu mai are baterie, poziţionează robotul direct pe contactele de încărcare. 
    • Verifică dacă nu cumva punctele de contact ale încărcării de pe robot şi de pe staţie sunt murdare. 
    • Asigură-te că robotul nu este depozitat într-o zonă prea fierbinte sau prea rece. Încarcă şi depozitează robotul la o temperatură cuprinsă între 8 °C şi 35 °C. 
    • Este posibil să fie necesară înlocuirea bateriei. Durata minimă de viaţă a bateriei reîncărcabile este de doi ani. 

    Notă: Poţi duce robotul la un centru de service Philips pentru a scoate şi înlocui bateria reîncărcabilă. 

     

    Dacă paşii de mai sus nu au rezolvat problema, contactează-ne pentru asistenţă suplimentară.

    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.