0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Robotul meu cu aspirare şi spălare Philips HomeRun seria 9000 nu curăţă corespunzător

    Publicat pe 21 octombrie 2024

    Robotul meu cu aspirare şi spălare Philips HomeRun seria 9000 nu curăţă corespunzător

    Xu9000
    1. Verifică dacă recipientul pentru praf este plin şi goleşte-l dacă este necesar. 
    2. Curăţă filtrul de aer lavabil din recipientul pentru praf şi asigură-te că filtrul de aer lavabil este corect pus la loc în recipientul pentru praf.  Notă: Nu îl reasambla cât timp este ud. 
    3. Verifică dacă există obstacole blocate în mopul rotativ. Detaşează modulul de curăţare, scoate mopul rotativ şi îndepărtează posibilele obstacole. 
    4. Verifică dacă există obstrucţii blocate în perii şi asigură-te că periile principale şi laterale sunt curate şi nu prezintă păr sau alte resturi.  
    5. Verifică dacă mopul rotativ trebuie înlocuit. Dacă mopul este prea uzat pentru a curăţa eficient, acesta trebuie înlocuit. Poţi achiziţiona un nou mop rotativ prin aplicaţie (Setări > Mentenanţă > pachet mop de schimb XV1491) sau pe site-ul web Philips. 

    Urmăreşte videoclipul de întreţinere al modelului tău de robot pentru instrucţiuni pas cu pas.

    Play Pause
    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.