0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Robotul meu cu aspirare şi spălare Philips HomeRun seria 9000 nu revine la staţie

    Publicat pe 21 octombrie 2024

    Dacă robotul tău cu aspirare şi spălare Philips HomeRun seria 9000 nu revine la staţia multifuncţională, găseşte mai jos cauzele şi soluţiile posibile.

    Xu9000

    Aspiratorul robot revine la staţia multifuncţională şi începe să se încarce automat după ce şi-a finalizat rutina de curăţare sau când bateria este descărcată. Pentru a te asigura că robotul revine la staţia multifuncţională: 

    • Asigură-te că robotul nu este blocat; deschide toate uşile de pe traseu şi îndepărtează orice obstacole din apropierea staţiei. 
    • Asigură-te că staţia este conectată la priza de perete. Dacă nu este, robotul nu poate localiza staţia. 
    • Verifică dacă ai creat Pereţi virtuali, Zone interzise, Zone fără ştergere sau Zone fără aspirare prea aproape de staţie sau în drumul robotului înapoi la staţie. 
    • Nu amplasa staţia în lumina puternică a soarelui, lângă scări sau sub mobilă: acest lucru va bloca semnalul infraroşu care ajută robotul să se întoarcă la staţie. 
    • Instalează staţia într-o locaţie cu acoperire Wi-Fi bună. 
    • Asigură-te că ai lăsat suficient spaţiu pe părţile laterale şi în faţa staţiei. O suprafaţă de 0,5 m pe ambele părţi şi de 1 m în faţa staţiei trebuie să fie liberă. 
    • Aşează staţia pe o podea dură, nu pe podele moi precum covoarele sau carpetele. 
    • Staţia trebuie să se afle pe o suprafaţă plană, lângă un perete. 
    • Asigură-te că roata nu alunecă. Utilizează o lavetă uscată pentru a şterge roata şi a curăţa apa de pe rampă şi de pe sol în acelaşi timp.  
    • Verifică dacă roata din faţă şi roţile principale sunt blocate de obiecte străine, precum fire de păr, nisip etc. Încearcă să îndepărtezi obiectele străine de la roţi, pivotează roţile pentru a vedea dacă se pot roti normal şi trage roata din faţă pentru a îndepărta obiectele străine.  
    • Verifică dacă senzorii de pe robot şi/sau staţie sunt murdari. Curăţă toţi senzorii robotului şi ai staţiei cu o lavetă uscată. 

    Dacă paşii de mai sus nu au rezolvat problema, contactează-ne pentru asistenţă suplimentară. 

    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.