0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Robotul meu cu aspirare şi spălare Philips HomeRun seria 9000 nu se conectează la aplicaţia Philips HomeRun

    Publicat pe 21 octombrie 2024

    Dacă robotul tău cu aspirare şi ştergere Philips HomeRun seria 9000 nu se conectează la aplicaţia Philips HomeRun, citeşte articolul de mai jos pentru a găsi cauze şi soluţii posibile.

    Xu9000

    Pentru a asocia robotul cu aplicaţia Philips HomeRun, pune robotul în configurarea Wi-Fi apăsând şi menţinând apăsate simultan butoanele de pornire/oprire timp de 3 secunde, până când vezi lumina albă de scanare de pe robot. Urmează instrucţiunile de pe ecran. Dacă asocierea eşuează, urmează etapele de mai jos pentru a rezolva problema: 

    • Ieşi din aplicaţia HomeRun. 
    • Verifică conexiunea Wi-Fi a smartphone-ului. Dacă reţeaua este lentă, opreşte şi reporneşte routerul. 
    • Staţia multifuncţională a robotului ar trebui să fie plasată într-o locaţie cu acoperire Wi-Fi bună. Mută staţia multifuncţionlă mai aproape de router pentru un semnal Wi-Fi mai puternic. 
    • Verifică dacă ai selectat modelul corect. 
    • Verifică parola Wi-Fi. Asigură-te că ai introdus în aplicaţie parola corectă pentru reţeaua Wi-Fi de acasă. 
    • Asigură-te că utilizezi cea mai recentă versiune a aplicaţiei Philips HomeRun. Pentru a face acest lucru, accesează magazinul de aplicaţii şi verifică dacă există o actualizare disponibilă. 
    • Verifică dacă robotul este în modul de configurare Wi-fi. Pentru ca aplicaţia să fie asociată cu succes, robotul trebuie să fie în modul de configurare Wi-fi. 
    • Apasă şi menţine apăsat butonul de pornire/oprire şi butonul de revenire în acelaşi timp, timp de trei secunde. Lumina de pe robot va lumina intermitent în alb pentru a indica faptul că robotul este în modul de configurare Wi-Fi. 

    Notă:

    Poţi recunoaşte că asocierea Wi-Fi eşuează dacă ledul de pe robot luminează intermitent în portocaliu. 

    Dacă soluţiile de mai sus nu au rezolvat problema, contactează-ne pentru asistenţă suplimentară. 
     

    Consultă videoclipurile noastre de mai jos, în funcţie de modelul tău, pentru instrucţiuni pas cu pas despre modul de conectare a robotului la aplicaţie. 

    Blocare pentru copii Xu9000
    Play Pause
    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.