Pentru a asocia robotul cu aplicaţia Philips HomeRun, pune robotul în configurarea Wi-Fi apăsând şi menţinând apăsate simultan butoanele de pornire/oprire timp de 3 secunde, până când vezi lumina albă de scanare de pe robot. Urmează instrucţiunile de pe ecran. Dacă asocierea eşuează, urmează etapele de mai jos pentru a rezolva problema:
- Ieşi din aplicaţia HomeRun.
- Verifică conexiunea Wi-Fi a smartphone-ului. Dacă reţeaua este lentă, opreşte şi reporneşte routerul.
- Staţia multifuncţională a robotului ar trebui să fie plasată într-o locaţie cu acoperire Wi-Fi bună. Mută staţia multifuncţionlă mai aproape de router pentru un semnal Wi-Fi mai puternic.
- Verifică dacă ai selectat modelul corect.
- Verifică parola Wi-Fi. Asigură-te că ai introdus în aplicaţie parola corectă pentru reţeaua Wi-Fi de acasă.
- Asigură-te că utilizezi cea mai recentă versiune a aplicaţiei Philips HomeRun. Pentru a face acest lucru, accesează magazinul de aplicaţii şi verifică dacă există o actualizare disponibilă.
- Verifică dacă robotul este în modul de configurare Wi-fi. Pentru ca aplicaţia să fie asociată cu succes, robotul trebuie să fie în modul de configurare Wi-fi.
- Apasă şi menţine apăsat butonul de pornire/oprire şi butonul de revenire în acelaşi timp, timp de trei secunde. Lumina de pe robot va lumina intermitent în alb pentru a indica faptul că robotul este în modul de configurare Wi-Fi.
Notă:
Poţi recunoaşte că asocierea Wi-Fi eşuează dacă ledul de pe robot luminează intermitent în portocaliu.
Dacă soluţiile de mai sus nu au rezolvat problema, contactează-ne pentru asistenţă suplimentară.
Consultă videoclipurile noastre de mai jos, în funcţie de modelul tău, pentru instrucţiuni pas cu pas despre modul de conectare a robotului la aplicaţie.