Dacă datele privind somnul lipsesc, sfaturile de mai jos te pot ajuta să găseşti o explicaţie şi/sau o soluţie.
- Este posibil să fi deconectat unitatea pentru bebeluş în timpul somnului. În general, înainte de a opri unitatea pentru bebeluş, aşteaptă 15-20 minute după încheierea ciclului de somn pentru a te asigura că datele despre somn sunt trimise în cloud în mod corect. Evită deconectarea unităţii pentru bebeluş sau oprirea prelungitorului. Când este necesar, opreşte dispozitivul apăsând butonul de pornire/oprire de pe unitatea pentru bebeluş.
- Este posibil ca unitatea pentru bebeluş să fi fost resetată accidental. Reţine că datele care nu sunt salvate în cloud se pierd.
- Datele SenseIQ sunt afişate pe o perioadă ce acoperă ultimele 30 zile. Dacă vrei ca acest istoric de date să acopere o perioadă mai lungă, fă capturi de ecran în aplicaţie în timp util.
- Este posibil ca unitatea pentru bebeluş să fi fost deconectată sau în modul Confidenţial o perioadă mai lungă de timp. Unitatea pentru bebeluş se conectează la internet în mod periodic. Sesiunile de somn sunt salvate în unitatea pentru bebeluş timp de câteva zile. Totuşi, dacă unitatea pentru bebeluş este deconectată mai mult timp, unele date nu vor fi sincronizate în cloud. Numărul de sesiuni salvate în unitatea pentru bebeluş poate varia în funcţie de durata sesiunilor de somn. Recomandăm conectarea frecventă la internet a unităţii pentru bebeluş.