0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Se pierde frecvent conexiunea între unitatea pentru bebeluş şi aplicaţie

    Publicat pe 27 august 2024
    În cazul în care conexiunea dintre unitatea pentru bebeluş şi aplicaţia Philips Avent Baby Monitor+ nu este bună, urmează paşii de mai jos pentru a îmbunătăţi conexiunea.
    • Verifică dacă conexiunea Wi-Fi este bună şi stabilă. Verifică puterea semnalului conexiunii Wi-Fi pe pagina de setări a aplicaţiei. Acesta funcţionează cel mai bine când se indică „Excelentă” sau „Bună”. Alternativ, utilizează un amplificator Wi-Fi pentru a obţine un semnal mai puternic.
    • Asigură-te că utilizezi cea mai recentă versiune a aplicaţiei Philips Avent Baby Monitor+. În caz că nu, actualizează aplicaţia pe smartphone.
    • Reporneşte aplicaţia Philips Avent Baby Monitor+ pe smartphone.
    • Reporneşte modemul şi/sau routerul.
    • Reporneşte unitatea pentru bebeluş apăsând butonul de pornire/oprire.

    Ai în continuare probleme cu conexiunea? Dacă nu te ajută niciunul dintre aceste sfaturi, contactează-ne .
    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.