Dacă serviciul Traducerea plânsului nu funcţionează în perioada de probă gratuită de 90 de zile, sfaturile de depanare de mai jos te pot ajuta să găseşti o soluţie.
Asigură-te că utilizezi acelaşi cont de utilizator pentru a te conecta la serviciu.
Verifică dacă unitatea pentru bebeluş este conectată. Traducerea pentru plânsul copilului funcționează doar dacă unitatea pentru bebeluș este conectată la internet.
Perioada de probă gratuită de 90 de zile s-a încheiat. Te poţi abona prin aplicaţie la serviciul Traducerea plânsului.
Dacă eşti utilizator nou, dar versiunea de încercare gratuită este în continuare indisponibilă, te rugăm să ne contactezi .
Asigură-te că utilizezi acelaşi cont de utilizator pentru a te conecta la serviciu.
Verifică dacă unitatea pentru bebeluş este conectată. Traducerea pentru plânsul copilului funcționează doar dacă unitatea pentru bebeluș este conectată la internet.
Dacă ai probleme legate de abonamentul sau plata pentru serviciul Traducerea plânsului, accesează în aplicaţie opţiunea Gestionare Traducerea plânsului şi contactează echipa de asistenţă Zoundream pentru a primi asistenţă.