0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Serviciul Traducerea plânsului nu funcţionează

    Publicat pe 27 august 2024
    Dacă serviciul Traducerea plânsului nu funcţionează în perioada de probă gratuită de 90 de zile, sfaturile de depanare de mai jos te pot ajuta să găseşti o soluţie.
    • Asigură-te că utilizezi acelaşi cont de utilizator pentru a te conecta la serviciu.
    • Verifică dacă unitatea pentru bebeluş este conectată. Traducerea pentru plânsul copilului funcționează doar dacă unitatea pentru bebeluș este conectată la internet.
    • Perioada de probă gratuită de 90 de zile s-a încheiat. Te poţi abona prin aplicaţie la serviciul Traducerea plânsului.
    • Dacă eşti utilizator nou, dar versiunea de încercare gratuită este în continuare indisponibilă, te rugăm să ne contactezi .
    • Asigură-te că utilizezi acelaşi cont de utilizator pentru a te conecta la serviciu.
    • Verifică dacă unitatea pentru bebeluş este conectată. Traducerea pentru plânsul copilului funcționează doar dacă unitatea pentru bebeluș este conectată la internet.
    • Dacă ai probleme legate de abonamentul sau plata pentru serviciul Traducerea plânsului, accesează în aplicaţie opţiunea Gestionare Traducerea plânsului şi contactează echipa de asistenţă Zoundream pentru a primi asistenţă.
    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.