0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Nu pot conecta umidificatorul de aer Philips la aplicaţie

    Publicat pe 23 octombrie 2024
    Dacă nu poţi conecta umidificatorul de aer Philips la aplicaţie, află mai multe în articolul următor.
     

    Pot exista mai multe motive pentru care conexiunea Wi-Fi dintre aparat şi smartphone nu funcţionează. Urmează aceşti paşi pentru a rezolva problema:

    1. Asigură-te că smartphone-ul este conectat la o reţea Wi-Fi de 2,4 GHz acasă şi nu la o reţea Wi-Fi de 5 GHz sau publică. Pentru a realiza cu succes asocierea, îţi recomandăm să opreşti datele mobile înainte de a iniţia procesul de asociere.
    2. De asemenea, nu uita să activezi următoarele permisiuni pe smartphone-ul tău: „Localizare”, „Depozitare”, „Bluetooth” şi „Reţea locală”.
    3. Asigură-te că ai introdus parola Wi-Fi corectă, deoarece este sensibilă la majuscule şi are o restricţie de 63 de caractere. Reţine că simbolurile speciale nu sunt acceptate, deci evită utilizarea acestora.
    4. Asigură-te că numele reţelei (SSID) a reţelei Wi-Fi de acasă este corect. Reţine că numele reţelei este sensibil la majuscule şi minuscule.
    5. Dacă utilizezi un VPN pe smartphone, opreşte-l în timpul procesului de asociere.
    6. Dacă routerul tău are o listă albă care blochează asocierea, dezactiveaz-o pentru a asigura o asociere reuşită.
    7. Ţine aparatul şi smartphone-ul la maximum 10 metri de routerul Wi-Fi.
    8. Asigură-te că ai actualizat aplicaţia la cea mai recentă versiune.
    9. Conexiunea Wi-Fi poate fi întreruptă de alte dispozitive electronice, surse de lumină strălucitoare sau staţii de semnal care ar putea interfera cu conexiunea Wi-Fi. Înceacă să ţii aparatul la distanţă de astfel de surse şi să îl asociezi din nou cu reţeaua Wi-Fi.

    Dacă paşii anteriori nu rezolvă problema, verifică aplicaţia pentru informaţii suplimentare despre reţeaua Wi-Fi sau contactează-ne pentru asistenţă suplimentară.

    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.