Pot exista mai multe motive pentru care conexiunea Wi-Fi dintre aparat şi smartphone nu funcţionează. Urmează aceşti paşi pentru a rezolva problema:
- Asigură-te că smartphone-ul este conectat la o reţea Wi-Fi de 2,4 GHz acasă şi nu la o reţea Wi-Fi de 5 GHz sau publică. Pentru a realiza cu succes asocierea, îţi recomandăm să opreşti datele mobile înainte de a iniţia procesul de asociere.
- De asemenea, nu uita să activezi următoarele permisiuni pe smartphone-ul tău: „Localizare”, „Depozitare”, „Bluetooth” şi „Reţea locală”.
- Asigură-te că ai introdus parola Wi-Fi corectă, deoarece este sensibilă la majuscule şi are o restricţie de 63 de caractere. Reţine că simbolurile speciale nu sunt acceptate, deci evită utilizarea acestora.
- Asigură-te că numele reţelei (SSID) a reţelei Wi-Fi de acasă este corect. Reţine că numele reţelei este sensibil la majuscule şi minuscule.
- Dacă utilizezi un VPN pe smartphone, opreşte-l în timpul procesului de asociere.
- Dacă routerul tău are o listă albă care blochează asocierea, dezactiveaz-o pentru a asigura o asociere reuşită.
- Ţine aparatul şi smartphone-ul la maximum 10 metri de routerul Wi-Fi.
- Asigură-te că ai actualizat aplicaţia la cea mai recentă versiune.
- Conexiunea Wi-Fi poate fi întreruptă de alte dispozitive electronice, surse de lumină strălucitoare sau staţii de semnal care ar putea interfera cu conexiunea Wi-Fi. Înceacă să ţii aparatul la distanţă de astfel de surse şi să îl asociezi din nou cu reţeaua Wi-Fi.
Dacă paşii anteriori nu rezolvă problema, verifică aplicaţia pentru informaţii suplimentare despre reţeaua Wi-Fi sau contactează-ne pentru asistenţă suplimentară.