Dacă Traducerea plânsului nu funcţionează, sfaturile de depanare de mai jos te pot ajuta să găseşti o soluţie.
- Te rugăm să verifici dacă s-a încheiat perioada de probă gratuită de 90 de zile. Dacă doreşti să utilizezi în continuare serviciul, te rugăm să alegi un abonament lunar plătit.
- Verifică dacă unitatea pentru bebeluş este conectată. Traducerea pentru plânsul copilului funcționează doar dacă unitatea pentru bebeluș este conectată la internet.
- Verifică dacă conexiunea Wi-Fi este bună şi stabilă, deoarece poate afecta viteza cu care se primesc traducerile plânsului. Verifică puterea semnalului conexiunii Wi-Fi pe pagina de setări a aplicaţiei. Acesta funcţionează cel mai bine când se indică „Excelentă” sau „Bună”.
- Verifică dacă unitatea pentru bebeluş este conectată corect la unitatea pentru părinte sau la aplicaţia Philips Avent Baby Monitor+. Urmează paşii din manualul de utilizare pentru a conecta corect unitatea pentru bebeluş. Unitatea pentru bebeluş trebuie amplasată suficient de aproape de bebeluş pentru a putea a detecta plânsul bebeluşului şi a reduce la minimum interferenţele mediului ambiant.
- Verifică să nu existe prea mult zgomot în mediu. Evită să poziţionezi unitatea pentru bebeluş în apropierea surselor de zgomot puternic, cum ar fi televizoare sau dispozitive care produc sunete şi vibraţii, cum ar fi smartphone-uri în modul vibraţii. Aceste zgomote pot afecta negativ capacitatea dispozitivului de monitorizare pentru copii de a detecta şi traduce cu precizie plânsul copilului.