Dacă nu primeşti date de la SenseIQ, sfaturile de depanare de mai jos te pot ajuta să găseşti o soluţie.
- Verifică dacă ai activat şi ai pornit caracteristica SenseIQ. Mai întâi, trebuie să descarci pe smartphone aplicaţia Philips Avent Baby Monitor+. Apoi, activează sau porneşte caracteristica SenseIQ pe unitatea pentru părinte sau din meniul aplicaţiei.
- Verifică dacă unitatea pentru bebeluş este montată corect în suportul 2 în 1. Asigură-te că este montată şi poziţionată corect, astfel încât copilul tău să se poată vedea bine. Utilizează o pătură cu modele şi asigură-te că există contrast bun între pătura copilului/sacul de dormit şi husa saltelei.
- Dacă nu utilizezi suportul 2 în 1, asigură-te că unitatea pentru bebeluş nu este prea departe de bebeluş. Dacă este prea departe, camera unităţii pentru bebeluş nu poate detecta subtilele mişcări toracice şi frecvenţa respiraţiei copilului.