0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Nu există date de la SenseIQ

    Publicat pe 27 august 2024
    Dacă nu primeşti date de la SenseIQ, sfaturile de depanare de mai jos te pot ajuta să găseşti o soluţie.
    • Verifică dacă ai activat şi ai pornit caracteristica SenseIQ. Mai întâi, trebuie să descarci pe smartphone aplicaţia Philips Avent Baby Monitor+. Apoi, activează sau porneşte caracteristica SenseIQ pe unitatea pentru părinte sau din meniul aplicaţiei.
    • Verifică dacă unitatea pentru bebeluş este montată corect în suportul 2 în 1. Asigură-te că este montată şi poziţionată corect, astfel încât copilul tău să se poată vedea bine. Utilizează o pătură cu modele şi asigură-te că există contrast bun între pătura copilului/sacul de dormit şi husa saltelei.
    • Dacă nu utilizezi suportul 2 în 1, asigură-te că unitatea pentru bebeluş nu este prea departe de bebeluş. Dacă este prea departe, camera unităţii pentru bebeluş nu poate detecta subtilele mişcări toracice şi frecvenţa respiraţiei copilului.
    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.