0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Noul meu aparat de tuns sau de bărbierit Philips nu porneşte

    Publicat pe 27 septembrie 2023
    Dacă ai achiziţionat recent un aparat de tuns sau de bărbierit Philips şi acesta nu porneşte atunci când îl scoţi din ambalaj, consultă informaţiile de mai jos.
    Înainte ca aparatul de tuns sau aparatul de bărbierit Philips să părăsească fabrica noastră, îl punem într-o stare de inactivitate. Această stare are scopul de a preveni pornirea accidentală a dispozitivului în timpul ambalării sau transportului.
    Pentru a „activa” dispozitivul, conectează-l la o priză şi lasă-l să se încarce timp de minimum 5 minute. Aceasta scoate aparatul de tuns sau de bărbierit din starea de inactivitate şi, după aceea, îl poţi utiliza ca de obicei. 

    Deşi îţi recomandăm să permiţi încărcarea completă a dispozitivului (consultă manualul de utilizare pentru intervalele de timp specifice), încărcarea dispozitivului timp de 5 minute sau mai mult este, de obicei, suficientă pentru a scoate dispozitivul din inactivitate.
    Dacă ai utilizat deja aparatul de bărbierit sau de tuns Philips şi acesta nu mai porneşte, o curăţare suplimentară poate rezolva problema.

    Verifică interiorul capului (capetelor) de bărbierit sau dinţii de tăiere/compartimentul pentru păr pentru a vedea dacă există acumulări de păr sau resturi. Depunerile pot bloca piesele mobile ale dispozitivului şi îl pot împiedica să pornească, deci asigură-te că îl cureţi temeinic. Poţi găsi instrucţiuni specifice de curăţare în manualul de utilizare furnizat împreună cu dispozitivul.
    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.