0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Aspiratorul fără fir Philips nu porneşte

    Publicat pe 26 martie 2024
    Dacă aspiratorul fără fir Philips nu porneşte, citeşte articolul nostru de mai jos pentru cauze şi soluţii posibile.
    Bateria este descărcată
    Pentru a încărca bateria, conectează aparatul la staţia de încărcare sau ataşează aspiratorul portabil (cu bateria instalată) direct la mufa de alimentare a adaptorului.
     
    Aparatul are o defecţiune internă
    Când aparatul are o defecţiune internă, butoanele nu vor răspunde, iar ecranul va rămâne gol. Poţi încerca următorii paşi pentru a rezolva problema:
      Conectează aparatul la staţia de încărcare sau ataşează aspiratorul portabil direct la adaptor. Dacă vezi un cod de eroare (vezi imaginea) pe afişaj, îi poţi găsi semnificaţia în articolul de cunoştinţe „Aspiratorul fără fir Philips seria 8000 afişează un cod de eroare” sau „Aspiratorul fără fir Philips seria 7000 afişează un cod de eroare” sau poţi consulta manualul de utilizare. Dacă aceasta nu rezolvă problema, scoate bateria, aşteaptă 10 secunde şi apoi pune-o la loc.
      Dacă niciunul dintre paşi nu a rezolvat problema, du aparatul la un centru de service Philips sau contactează-ne pentru asistenţă suplimentară la http://www.philips.com/support.

      Aparatul este în continuare conectat la adaptor
      . Scoate aparatul din adaptor înainte de a-l reporni.
       
      Temperatura aparatului este prea înaltă sau prea scăzută.
      Depozitează şi încarcă aparatul la o temperatură cuprinsă între 5 °C şi 40 °C.
       
      Dacă soluţiile de mai sus nu rezolvă problema, du aparatul la un centru de service Philips sau contactează-ne pentru asistenţă suplimentară la http://www.philips.com/support.
        
      Bateria este descărcată
      Când bateria este descărcată, pe afişaj luminează intermitent pictograma „00”. Pentru a încărca bateria, conectează aparatul la staţia de încărcare sau ataşează aspiratorul portabil direct la magnetul de pe staţia de încărcare. 

       Aparatul are o defecţiune internă
      Când aparatul are o defecţiune internă, butoanele nu vor răspunde, iar ecranul va rămâne gol.
      Conectează aparatul la staţia de încărcare sau ataşează aspiratorul portabil direct la magnetul de pe staţia de încărcare şi verifică afişajul. După ce aparatul începe să se încarce, poţi continua să foloseşti aparatul ca de obicei.
      Dacă pe afişaj apare un cod de eroare, îi poţi găsi semnificaţia în articolul de cunoştinţe „Aspiratorul fără fir Philips seria 8000 afişează un cod de eroare” sau „Aspiratorul fără fir Philips seria 7000 afişează un cod de eroare” sau poţi consulta manualul de utilizare.

      Temperatura aparatului este prea înaltă sau prea scăzută
      Depozitează şi încarcă aparatul la o temperatură cuprinsă între 5 °C şi 40 °C.

      Dacă soluţiile de mai sus nu rezolvă problema, du aparatul la un centru de service Philips sau contactează-ne pentru asistenţă suplimentară la http://www.philips.com/support.
       
      SpeedPro Max seria 8000/7000
      Bateria este descărcată
      Pentru a încărca bateria, conectează aparatul la staţia de încărcare sau ataşează aspiratorul portabil (cu bateria instalată) direct la mufa de alimentare a adaptorului.

      Temperatura aparatului este prea înaltă sau prea scăzută
      Utilizează şi depozitează aparatul la o temperatură cuprinsă între 0 °C şi 35 °C şi încarcă aparatul sau bateria la o temperatură cuprinsă între 10 °C şi 35 °C.
      Există un supracurent în aparat
      Aşteaptă 30 de secunde înainte de a reporni aparatul.

      Aparatul este în continuare conectat la adaptor
      Scoate aparatul din adaptor înainte de a-l reporni.

      Dacă soluţiile de mai sus nu rezolvă problema, du aparatul la un centru de service Philips sau contactează-ne pentru asistenţă suplimentară la http://www.philips.com/support.
       
      Modelele 5000
      Bateria este descărcată
      Când bateria este descărcată, segmentul inferior al afişajului luminează intermitent în roşu. Pentru a încărca bateria, conectează aparatul la staţia de încărcare sau ataşează discul de încărcare magnetic al staţiei de încărcare direct la aspiratorul portabil.

      Temperatura aparatului este prea înaltă sau prea scăzută
      Depozitează şi încarcă aparatul la o temperatură cuprinsă între 5 °C şi 40 °C.

      Dacă soluţiile de mai sus nu rezolvă problema, du aparatul la un centru de service Philips sau contactează-ne pentru asistenţă suplimentară la http://www.philips.com/support.
       
      SpeedPro (Aqua) seria 5000
      Bateria este descărcată
      Pentru a încărca bateria, conectează aparatul la staţia de încărcare sau ataşează aspiratorul portabil (cu bateria instalată) direct la mufa de alimentare a adaptorului.

      Temperatura aparatului este prea înaltă sau prea scăzută
      Asigură-te că aparatul este utilizat la o temperatură cuprinsă între 0 °C şi 35 °C. 

      Există un supracurent în aparat
      Aşteaptă 30 secunde înainte de a reporni aparatul. 

      Aparatul este conectat în continuare la adaptor
      Deconectează aparatul de la adaptor înainte de a-l reporni.

      Dacă soluţiile de mai sus nu rezolvă problema, du aparatul la un centru de service Philips sau contactează-ne pentru asistenţă suplimentară la http://www.philips.com/support.
       
      Seria 3000/2000 fără fir
      Contactează Philips

      Ne face plăcere să te ajutăm

      Cauţi altceva?

      Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

      Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.