0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Există apă sub baza aparatului meu de călcat cu abur Philips

    Publicat pe 20 iulie 2023
    Dacă suprafaţa de sub baza aparatului de călcat cu abur Philips se udă sau abur şi/sau apă ies de la butonul rotativ EASY DECALC, găseşte cauzele şi soluţiile posibile în articolul nostru de mai jos. 
    Opreşte aparatul şi aşteaptă două ore să se răcească. Deşurubează şi reataşează butonul rotativ pentru a te asigura că este strâns.
    Butonul rotativ EASY DECALC

    Apă şi/sau abur pot ieşi de la butonul rotativ EASY DECALC dacă garnitura de etanşare din cauciuc s-a uzat. Contactează-ne pentru mai multe informaţii despre înlocuirea butonului rotativ EASY DECALC. 

    Au ajutat paşii de mai sus? Dacă nu, contactează-ne pentru asistenţă suplimentară. 

    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.