0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Funcţiile SkinAI ale aplicaţiei Philips Lumea nu funcţionează

    Publicat pe 28 septembrie 2023
    Dacă nu te poţi conecta la funcţiile SkinAI din aplicaţia Philips Lumea, urmează paşii de depanare de mai jos pentru a rezolva problema:
    • Verifică dacă dispozitivul Philips Lumea este un model S9900. Poţi găsi numărul de model pe ambalajul furnizat împreună cu dispozitivul. Funcţiile SkinAI sunt compatibile numai cu Lumea S9900.
    • Asigură-te că ai o conexiune stabilă la internet sau WiFi. Îţi recomandăm să conectezi dispozitivul mobil la o reţea WiFi sau de internet puternică pentru a beneficia din plin de funcţiile SkinAI.
    • Asigură-te că dispozitivul tău mobil este compatibil cu funcţiile SkinAI. Cu toate că majoritatea dispozitivelor iOS şi Android moderne sunt compatibile, un număr mic de dispozitive pot fi nepotrivite.
    • Vizitează App Store sau Google Play Store şi asigură-te că ai instalată cea mai recentă versiune a aplicaţiei Philips Lumea. Numai cea mai recentă versiune îţi va permite să profiţi din plin de funcţiile SkinAI.
    • Aşteaptă şi încearcă din nou puţin mai târziu. Uneori, serverele noastre trec printr-o întreţinere de rutină, ceea ce face ca funcţiile să fie offline pentru o perioadă scurtă de timp.
    Dacă aceste soluţii nu te ajută şi nu poţi accesa funcţiile SkinAI, te rugăm să ne contactezi.
    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.