Dacă nu te poţi conecta la funcţiile SkinAI din aplicaţia Philips Lumea, urmează paşii de depanare de mai jos pentru a rezolva problema:
- Verifică dacă dispozitivul Philips Lumea este un model S9900. Poţi găsi numărul de model pe ambalajul furnizat împreună cu dispozitivul. Funcţiile SkinAI sunt compatibile numai cu Lumea S9900.
- Deblochează caracteristicile SkinAI urmând instrucţiunile din aplicaţia Lumea. Procesul include scanarea codului QR de pe mânerul dispozitivului tău Lumea.
- Asigură-te că ai o conexiune stabilă la internet sau WiFi. Îţi recomandăm să conectezi dispozitivul mobil la o reţea WiFi sau de internet puternică pentru a beneficia din plin de funcţiile SkinAI.
- Asigură-te că dispozitivul tău mobil este compatibil cu funcţiile SkinAI. Cu toate că majoritatea dispozitivelor iOS şi Android moderne sunt compatibile, un număr mic de dispozitive pot fi nepotrivite.
- Vizitează App Store sau Google Play Store şi asigură-te că ai instalată cea mai recentă versiune a aplicaţiei Philips Lumea. Numai cea mai recentă versiune îţi va permite să profiţi din plin de funcţiile SkinAI.
- Aşteaptă şi încearcă din nou puţin mai târziu. Uneori, serverele noastre trec printr-o întreţinere de rutină, ceea ce face ca funcţiile să fie offline pentru o perioadă scurtă de timp.
Dacă aceste soluţii nu te ajută şi nu poţi accesa funcţiile SkinAI, te rugăm să ne contactezi.