0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Nu se aude niciun sunet de la unitatea pentru părinte a sistemului de monitorizare pentru copii Philips Avent conectat

    Publicat pe 21 noiembrie 2022
    Dacă nu se aude niciun sunet de la unitatea pentru părinte, urmează sfaturile de depanare de mai jos pentru a rezolva problemele:
    • Atunci când sunetul este transmis de la unitatea pentru copil, luminile de nivel sonor de pe unitatea pentru părinţi vor clipi şi vor reacţiona la sunet. Asigură-te că lumina de conectare şi unitatea pentru părinte sunt pornite.
    • Este posibil ca unitatea pentru părinte să fie pe modul silenţios sau să fie setată la un nivel prea scăzut. Activează sunetul unităţii pentru părinte apăsând butonul rotund şi mărind volumul.
    • Este posibil ca nivelul de sensibilitate să fie setat la un nivel prea scăzut în meniul pentru părinte. Măreşte nivelul de sensibilitate din meniul pentru părinte. 
    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.