0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Aplicaţia Philips HomeID s-a închis sau s-a blocat

    Publicat pe 16 octombrie 2024
    Dacă aplicaţia HomeID se blochează frecvent, încearcă pe rând următoarele opţiuni: 
    1. Închide şi reporneşte aplicaţia HomeID. 
    2. Asigură-te că ai instalat cea mai recentă versiune a aplicaţiei HomeID. Caută actualizări pe App Store. 
    3. Reporneşte telefonul.
    4. Şterge memoria cache a telefonului (Setări/HomeID/Ştergere cache)
    5. Ca ultimă opţiune, poţi elimina şi reinstala aplicaţia HomeID.
    Dacă niciunul dintre sfaturile de mai sus nu a funcţionat, te rugăm să contactezi serviciul local de asistenţă pentru clienţi Philips.
     
    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.