0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă pentru Philips Sonicare DiamondClean Smart

     

    Ai nevoie de ajutor cu periuţa de dinţi Philips Sonicare DiamondClean Smart? Noi te putem ajuta cu răspunsuri la toate întrebările tale dar și cu instrucțiuni pentru conectarea periuței tale la aplicație. Urmărește videoclipurile noastre explicative pentru mai multe detalii. Dacă nu găseşti ceea ce cauţi, poţi să iei uşor legătura cu noi. La Philips, suntem mereu aici pentru a te ajuta.

    Tipul DiamondClean Smart

    5 paşi prin care poţi obţine un zâmbet mai sănătos cu Philips Sonicare

    Cum să îţi periezi dinţii

    Cum să îţi periezi dinţii cu ajutorul aplicaţiei Philips Sonicare

    Cum să îţi cureţi periuţa de dinţi Philips Sonicare

    Cum să îţi cureţi periuţa de dinţi Philips Sonicare.

    Cum să configurezi Philips Sonicare DiamondClean Smart

    Cum să îţi configurezi periuța DiamondClean Smart pentru utlizarea cu aplicația Philips Sonicare.

    Cum să activezi/dezactivezi notificările

    Cum să activezi/dezactivezi notificările pentru aplicaţia Philips Sonicare.

    Cum să conectezi periuţa de dinţi la aplicaţia Philips Sonicare

    Conexiune Bluetooth la DiamondClean Smart

    Conectarea periuţei de dinţi Philips Sonicare DiamondClean Smart la aplicaţia Philips Sonicare este cât se poate de simplă. Descarcă aplicaţia Philips Sonicare şi urmează paşii indicaţi. Dacă ai dificultăţi cu conexiunea Bluetooth, suntem aici pentru a te ajuta. Fă clic pe butonul de mai jos pentru asistenţă pas cu pas.

    Am nevoie de ajutor la conectarea periuţei de dinţi Philips Sonicare DiamondClean Smart la aplicaţia Sonicare

    Pasul 1:
    Cum se configurează Philips Sonicare DiamondClean Smart

     

    Philips Sonicare DiamondClean Smart se conectează la aplicaţia Philips Sonicare pentru a te asista în procesul de periere a dinților. Urmează pașii de mai jos pentru a configura și conecta periuța ta DiamondClean Smart la aplicaţie.

     

    1. Descarcă cea mai recentă versiune a aplicaţiei Philips Sonicare din Apple App Store sau Magazinul Google Play
    2. Activează funcţia Bluetooth pe smartphone
    3. Deschide aplicaţia Philips Sonicare
    4. Urmează paşii din aplicaţie pentru a-ţi configura contul Sonicare şi a te conecta la periuţa de dinţi

    Conexiunea Bluetooth a fost stabilită cu succes?

    Da. Pot să mă conectez

    Nu. Aplicaţia Philips Sonicare nu se poate conecta la periuţa de dinţi Philips Sonicare sau nu o poate detecta

    Am nevoie de ajutor la conectarea periuţei de dinţi Philips Sonicare DiamondClean Smart la aplicaţia Sonicare

    Pasul 2:
    Ai o periuţă de dinţi DiamondClean Smart sau FlexCare Platinum Connected?

     

    Doar Philips Sonicare DiamondClean Smart şi Philips Sonicare FlexCare Platinum Connected pot să se conecteze la aplicaţia Philips Sonicare. Poţi să îţi identifici periuţa Philips Sonicare conectată după pictogramele de pe mâner.

    Da. Am o periuţă de dinţi Philips Sonicare conectată

    Nu. Nu am o periuţă de dinţi conectată

    Am nevoie de ajutor la conectarea periuţei de dinţi Philips Sonicare DiamondClean Smart la aplicaţia Sonicare

    Pasul 3:
    Am o periuţă de dinţi Philips Sonicare conectată şi nu pot să mă conectez la aplicaţia Philips Sonicare

     

    Porneşte periuţa de dinţi apăsând butonul de pornire sau butonul de mod. Luminile de pe mânerul periuţei se vor aprinde. În caz contrar, încarcă periuţa de dinţi timp de cel puţin 24 de ore şi încearcă din nou.

     

    Ţine periuţa de dinţi Philips Sonicare la distanţă de alte dispozitive Bluetooth, deoarece acestea pot să interfereze cu conexiunea Bluetooth dintre periuţa de dinţi Philips Sonicare şi aplicaţia Philips Sonicare.

    Încearcă din nou să conectezi periuţa de dinţi la aplicaţia Philips Sonicare. Funcţionează?

    Da. Pot să mă conectez

    Nu. Nu pot să conectez Philips Sonicare DiamondClean Smart la aplicaţia Philips Sonicare

    Am nevoie de ajutor la conectarea periuţei de dinţi Philips Sonicare DiamondClean Smart la aplicaţia Sonicare

    Pasul 4:
    Periuţa de dinţi Philips Sonicare conectată funcţionează bine, dar nu pot să o conectez la aplicaţia Philips Sonicare

     

    Testează conexiunea Bluetooth a smartphone-ului. Dezactivează şi reactivează funcţia Bluetooth sau încearcă să te conectezi la alt dispozitiv Bluetooth. Dacă funcţionează, deschide aplicaţia Philips Sonicare şi încearcă din nou să te conectezi la Philips Sonicare DiamondClean Smart.

    Conexiunea Bluetooth a fost stabilită cu succes?

    Da. Pot să mă conectez

    Nu. Nu pot să conectez Philips Sonicare DiamondClean Smart la aplicaţia Philips Sonicare

    Am nevoie de ajutor la conectarea periuţei de dinţi Philips Sonicare DiamondClean Smart la aplicaţia Sonicare

    Pasul 5:
    Periuţa de dinţi Philips Sonicare conectată şi funcţia Bluetooth de pe smartphone funcţionează bine, dar nu pot să conectez periuţa la aplicaţia Philips Sonicare

     

    Aplicaţia Philips Sonicare este optimizată pentru Android 4.4.2 şi versiunile superioare şi pentru iOS 9.1 şi versiunile ulterioare. Asigură-te că sistemul tău de operare îndeplineşte aceste standarde şi că software-ul smartphone-ului este actualizat. Dacă ai în continuare probleme de conectivitate, te rugăm să contactezi centrul de asistenţă pentru clienţi Philips.

    Te-ai conectat

     

    Începe să-ţi perfecţionezi tehnica de periere a dinţilor cu aplicaţia Philips Sonicare

    Descoperă
      Philips Sonicare DiamondClean Smart

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    **No matching rule found. Please select another answer

    Accesorii DiamondClean Smart asociate

    Întrebări frecvente

    Ai o întrebare?
    Suntem aici pentru a te ajuta

    Înscriere

    Vrei să rămâi la curent?

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.