Ai nevoie de ajutor cu periuţa de dinţi Philips Sonicare DiamondClean Smart? Noi te putem ajuta cu răspunsuri la toate întrebările tale dar și cu instrucțiuni pentru conectarea periuței tale la aplicație. Urmărește videoclipurile noastre explicative pentru mai multe detalii. Dacă nu găseşti ceea ce cauţi, poţi să iei uşor legătura cu noi. La Philips, suntem mereu aici pentru a te ajuta.
5 paşi prin care poţi obţine un zâmbet mai sănătos cu Philips Sonicare
Cum să îţi periezi dinţii cu ajutorul aplicaţiei Philips Sonicare
Cum să îţi cureţi periuţa de dinţi Philips Sonicare.
Cum să îţi configurezi periuța DiamondClean Smart pentru utlizarea cu aplicația Philips Sonicare.
Cum să activezi/dezactivezi notificările pentru aplicaţia Philips Sonicare.
Conectarea periuţei de dinţi Philips Sonicare DiamondClean Smart la aplicaţia Philips Sonicare este cât se poate de simplă. Descarcă aplicaţia Philips Sonicare şi urmează paşii indicaţi. Dacă ai dificultăţi cu conexiunea Bluetooth, suntem aici pentru a te ajuta. Fă clic pe butonul de mai jos pentru asistenţă pas cu pas.
Philips Sonicare DiamondClean Smart se conectează la aplicaţia Philips Sonicare pentru a te asista în procesul de periere a dinților. Urmează pașii de mai jos pentru a configura și conecta periuța ta DiamondClean Smart la aplicaţie.
Doar Philips Sonicare DiamondClean Smart şi Philips Sonicare FlexCare Platinum Connected pot să se conecteze la aplicaţia Philips Sonicare. Poţi să îţi identifici periuţa Philips Sonicare conectată după pictogramele de pe mâner.
Porneşte periuţa de dinţi apăsând butonul de pornire sau butonul de mod. Luminile de pe mânerul periuţei se vor aprinde. În caz contrar, încarcă periuţa de dinţi timp de cel puţin 24 de ore şi încearcă din nou. Ţine periuţa de dinţi Philips Sonicare la distanţă de alte dispozitive Bluetooth, deoarece acestea pot să interfereze cu conexiunea Bluetooth dintre periuţa de dinţi Philips Sonicare şi aplicaţia Philips Sonicare.
Testează conexiunea Bluetooth a smartphone-ului. Dezactivează şi reactivează funcţia Bluetooth sau încearcă să te conectezi la alt dispozitiv Bluetooth. Dacă funcţionează, deschide aplicaţia Philips Sonicare şi încearcă din nou să te conectezi la Philips Sonicare DiamondClean Smart.
Aplicaţia Philips Sonicare este optimizată pentru Android 4.4.2 şi versiunile superioare şi pentru iOS 9.1 şi versiunile ulterioare. Asigură-te că sistemul tău de operare îndeplineşte aceste standarde şi că software-ul smartphone-ului este actualizat. Dacă ai în continuare probleme de conectivitate, te rugăm să contactezi centrul de asistenţă pentru clienţi Philips.
You are about to visit a Philips global content page
ContinueYou are about to visit a Philips global content page
Continue