0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Unde găsesc numărul de model al produsului ?
    Cum găsesc numărul produsului
    Unde pot găsi numărul produsului meu?
    Oferă-ne detalii despre produsul tău şi îţi vom arăta unde poţi găsi numărul produsului.
    Dacă ai produsul la îndemână, te rugăm să alegi grupul şi categoria de produse mai jos.
    Care sunt locaţiile numerelor de produs pe dispozitivele noastre

    Găseşte cel mai apropiat service de reparaţii Philips

    Vizitează centrele noastre de service Philips dacă ai nevoie de ajutor cu privire la produsele electrocasnice, de îngrijire a mamei şi copilului şi de îngrijire personală. Produsele Philips sunt gestionate de servicii specializate pentru fiecare categorie.

    Când vizitezi centrele de service Philips, asigură-te că aduci următoarele:

     

    1. Dovada achiziţiei (chitanţă/factură fiscală)

    2. Produsul Philips (inclusiv accesoriile)

    Schimbă raza de căutare
    Schimbă raza de căutare

    Întrebări frecvente

    1. Produsul meu este defect. Cum îl pot repara? Va fi acoperit de garanție?

    De multe ori, atunci când un produs nu funcționează conform așteptărilor, problema poate fi rezolvată acasă, fără a fi nevoie să fie trimis la un centru autorizat de service.

    Te rugăm să folosești secțiunea noastră de asistență pentru produse și întrebări frecvente pentru a găsi o soluție potrivită pentru tine:


    Caută produsul tău și întrebări frecvente


    Dacă nu reușești să rezolvi problema online, poți trimite produsul tău pentru verificare la un centru autorizat de service prin următoarele metode:

    1) Trimite produsul  la ESD (excepții: TV, audio- video) -  fă click aici

    2) Contactează Centrul nostru de asistență -  fă click aici

     

    Reparația va fi gratuită dacă produsul tău este în garanție, iar defectul depistat face obiectul garanției.


    Garanția Philips

    2. Care este perioada de garanție pentru produsul meu?

    Termenul de garanție pentru produsele Philips este de 24 de luni, în condițiile utilizării acestora conform manualului de utilizare.

     

    Pentru a afla care este perioada de garanție, termenii și condițiile pentru produsul tău, te rugăm să consulți termenii nostri de garanție.

    3. Produsul meu nu mai este în garanție; mă mai poate ajuta Philips?

    Dacă produsul tău nu mai este în garanție, ne străduim să facem procesul de reparație cât mai eficient. Soluția propusă și costul final vor varia în funcție de tipul de produs, piesele de schimb utilizate, metoda de trimitere a produsului in service. 


    Pentru a găsi o soluție de reparare pentru produsul tău, te rugăm să te înregistrezi online.

     

     

    Te rugăm să ai în vedere următoarele: atunci când îți înregistrezi produsul, dacă nu eșți mulțumit de soluția propusă și nu dorești să continui cu procesul de reparație, poți închide cererea. Contactează Centrul nostru de asistență pentru detalii suplimentare, sau ne poți scrie pe Facebook sau WhatsApp.

    4. Nu reușesc să găsesc asistența de care am nevoie; cum vă pot contacta pentru ajutor?

    Ne propunem să oferim asistență pentru toate produsele noastre, dar suntem conștienți de faptul că, uneori, anumite informații pot fi greu de găsit.


    Înainte de a ne contacta, te rugăm să citești următoarele sfaturi pentru a găsi asistență pe site-ul nostru:


    Unde pot găsi asistență pentru produse?


    Dacă nu ați reușit să găsiți informațiile de care aveți nevoie, ne puteți contacta prin apel telefonic conform programului de mai jos 

     

    Luni - Vineri : orele 8:30 -12:00 si 13:00-16:30

    Scrie-ne pe Facebook: Luni – Duminică: orele 09:00 - 21:00m

    Scrie-ne pe WhatsApp: Luni – Duminică: orele 09:00 - 21:00 (Adaugă numărul +40 758 106 888 în agendă și scrie-ne direct pe WhatsApp. Acest număr de telefon este folosit doar pentru comunicarea via WhatsApp)

    Centrul de asistență este închis în perioada sărbătorilor legale, iar suportul prin Facebook si WhatsApp va fi limitat.

    5. Cât timp va dura reparația?

    Obiectivul nostru este de a vă repara și de a vă returna produsul în cel mai scurt termen de la data semnalării defectului. Totuși, acest proces poate dura până la 14 zile.

    6. Unde pot găsi un centru de service autorizat Philips?

    "Trimite o solicitare către service, completând formularul de pe site-ul ESD Service aici (nu uita să adaugi poză cu factura de achiziție și codul produsului) sau sunând la numărul de telefon +4 021 326 60 63 (tasta 3) și un tehnician / curier se va deplasa la adresa indicată de tine pentru a prelua produsul.

    După finalizarea reparației, tehnicianul / curierul va aduce produsul înapoi. Pentru produsele aflate în garanție transportul este gratuit.
     
    Nu uita! În cutia produsului trebuie să pui și factura cu care acesta a fost achiziționat"

     

    7. De unde pot cumpăra piese de schimb și accesorii pentru produsul meu?

    Dacă nu găsiți piesa pe care o căutați în magazinul online, puteți contacta distribuitorii noștri autorizați:

     

    ESD Service - service autorizat Philips și Saeco 

    Telefon: +4 021 326 60 63 (tasta 3) Email: service@esd-rom.ro

     

    Dacă ai întrebări legate de piese de schimb sau accesorii pentru produsul tău, poți contacta, de asemenea, Centrul nostru de asistență, sau ne poți scrie pe Facebook sau WhatsApp.

    8. Unde pot găsi modelul produsului meu?

    Modelul produsului poate fi găsit pe cutie, pe manualul de utilizare sau pe produs. Dacă ai nevoie de asistență suplimentară pentru a găsi modelul produsului, fă click aici pentru a deschide pagina de asistență pentru găsirea modelului.

    Number Five
    9. M-am mutat în străinătate / Mi-am cumpărat produsul în străinătate. Va fi afectată garanția mea?

    Nu, la Philips oferim o garanție internațională pentru produsele noastre, prin urmare garanția produsului tău nu va fi afectată.


    Te rugăm să contactezi Centrul nostru de asistență dacă ai întrebări.

    10. Am cumpărat o garanție extinsă de la un alt comerciant, pot contacta Philips?

    Dacă ai probleme cu produsul tău poți să contactezi Centrul nostru de asistență sau poți sa ne scrii pe Facebook sau WhatsApp și vom face tot posibilul să te ajutăm.


    Dacă produsul tău necesită o reparație în timpul perioadei de garanție Philips, vom fi bucuroși să  îți oferim suportul necesar.


    Cu toate acestea, în cazul în care produsul necesită o reparație în conformitate cu termenii garanției extinse, va fi necesar să vă adresați magazinului vânzător. Magazinul este responsabil pentru serviciul post-vânzare pe perioada de prelungire a garanției produsului tău.

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.