1
Support

Retururi

Retururi

Cum returnez un produs?

Poți returna produsul în mod gratuit în termen de 30 de zile de la cumpărare. Trebuie doar să urmezi pașii de mai jos. Trebuie să schimbi sau să returnezi o piesă de schimb? Te rugăm să ne contactezi („contactează-ne” cu acces la link-ul).

 

1. Creează-ți eticheta de retur făcând clic aici („aici” oferă acces la link-ul). Introdu numărul comenzii (începând cu 2400) și adresa ta de e-mail. Asigură-te că nu ai introdus spații. Utilizatorii înregistrați se pot conecta și pot căuta produsul(ele) pe care doresc să îl(le) returneze în istoricul comenzilor.

2. Bifează căsuța de lângă produsul(ele) pe care dorești să îl(le) returnezi, apoi apasă butonul albastru „Returnare produse” de la partea de jos a paginii pentru a continua. În anumite situații nu poți returna mai mult de un produs o dată. Dacă este necesar, repetă acești pași pentru a crea o etichetă(e) suplimentară(e) de retur.

3. Selectează dacă dorești să schimbi produsului sau să soliciți restituirea banilor. Specifică motivul returului. Acum poți să descarci eticheta de retur.

4. Împachetează produsului în condiții de siguranță și lipește eticheta de expediere pe colet pentru a returna gratuit produsul în ambalajul original. Poți alege fie să duci coletul la un punct de colectare UPS, fie să contactezi UPS pentru a stabili preluarea acestuia.

5. Imediat ce primim pachetul tău îți vom trimite un e-mail de confirmare.

6. Banii îți vor fi rambursați în termen de 10 zile lucrătoare. Te rugăm să reții că îți vom rambursa prețul de achiziție al produsului respectiv plus taxele de expediere pe care le-ai plătit. Asigură-te că trimiți toate componentele originale. 

Aceste informații ți-au fost utile?

Care sunt condițiile de retur?
Nu ești total satisfăcut(ă) de achiziția făcută? Nu este nicio problemă. Poți returna comanda în primele 30 de zile. Produsul trebuie să fie returnat curat și să conțină toate componentele, împreună cu ambalajul original.

Aceste informații ți-au fost utile?