1
0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Support

    Retururi

    Atenţie icon
    Din cauza unei probleme tehnice, este posibil să primeşti cu întârziere e-mailul de confirmare a comenzii. Dacă nu l-ai primit în 48 de ore, te rugăm să ne contactezi.
    Atenţie icon
    Din cauza unei probleme tehnice, este posibil să nu primeşti confirmarea expedierii. Încercăm să rezolvăm această problemă cât mai rapid posibil. Comanda ta este, totuşi, procesată corect şi o vei primi în termenul de livrare estimat.
    Atenţie icon
    Termenele de livrare sunt momentan mai lungi decât în mod normal din cauza volumului mare de comenzi. Facem tot posibilul să-ţi livrăm comanda cât mai curând posibil. Îţi vom trimite un e-mail când comanda ta a fost expediată.
    Atenţie icon
    Momentan primim un număr mare de apeluri. Este posibil să fie nevoie să aştepţi mai mult pe linie. Îţi recomandăm să suni altă dată. Ne cerem scuze pentru neplăceri.
    Atenţie icon
    Timpul de procesare a rambursărilor este momentan mai mare decât în mod normal din cauza perioadei ocupate. Facem tot posibilul să procesăm cererile cât mai rapid posibil. Îţi vom trimite un e-mail de confirmare la finalizare.
    Atenţie icon
    Din cauza unei întreţineri programate, este posibil ca pentru moment să nu poţi cumpăra produse de pe site-ul nostru web. Încercăm să rezolvăm această problemă cât mai rapid posibil şi ne cerem scuze pentru neplăceri. Între timp, poţi continua să cumperi produsele noastre de la alţi comercianţi.
    Atenţie icon
    Din cauza unei întreţineri programate, temporar este posibil să primeşti cu întârziere e-mailul de confirmare a comenzii. Acest lucru nu afectează procesarea şi livrarea comenzii tale. Dacă nu ai primit confirmarea comenzii în termen de 48 de ore, te rugăm să ne contactezi.
    Atenţie icon
    Momentan avem o perioadă de mentenanță,  este posibil ca anumite produse să nu poată fi adăugate în coșul de cumpărături. Vom face tot posibilul ca această perioadaă să fie cât mai scurtă. Vă mulțumim pentru înțelegere și sperăm să reveniți la cumpărături în scurtă vreme.
    Atenţie icon
    Din cauza unei probleme tehnice, este posibil ca pentru moment să nu poţi plăti produse prin [PAYMENT_METHOD] pe site-ul nostru web. Încercăm să rezolvăm această problemă cât mai rapid posibil şi ne cerem scuze pentru neplăceri. Între timp, poţi continua folosind altă metodă de plată sau poţi cumpăra produsele noastre de la alţi comercianţi.
    Atenţie icon
    Dacă doriți informații despre retragerea aparatelor pentru apneea în somn și a ventilatoarelor vă rugăm vizitați www.philips.com/src-update
    Atenţie icon
    Din cauza unui upgrade al sistemului IT între 29 iunie şi 6 iulie, timpii noştri de expediere standard vor fi prelungiţi. Toate comenzile plasate între aceste date vor fi expediate după 6 iulie. Ne cerem scuze pentru neplăceri.

    Retururi

    Cum returnez un produs?

    Poți returna produsul în mod gratuit în termen de 14 zile calendaristice de la cumpărare. Pentru a face asta te rugăm să ne pe numărul 031 6300043. Colegii din Callcenter vor plasa o comandă de retur pentru a fi ridicat produsul și vor solicita informațiile necesare pentru a se asigura că procesul de restituire a banilor se încheie cu succes.

     

    Banii îți vor fi rambursați în termen de 14 zile calendaristice, totodată asigură-te că trimiți toate componentele originale. 

     

     

    Aceste informații ți-au fost utile?

    Care sunt condițiile de retur?
    Nu ești total satisfăcut(ă) de achiziția făcută? Nu este nicio problemă. Poți returna comanda în primele 14 zile calendaristice. Produsul trebuie să fie returnat curat și să conțină toate componentele, împreună cu ambalajul original. Mai multe detalii referitoare la politica de retur pot fi găsite pe pagina Termeni si conditii.

    Aceste informații ți-au fost utile?

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.