1
0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Retururi

    Dacă doriți informații despre retragerea aparatelor pentru apneea în somn și a ventilatoarelor vă rugăm vizitați www.philips.com/src-update

    Retururi

    Cum returnez un produs?

    Pentru a returna produsele din categoriile de Îngrijire personala și/sau Îngrijirea Mamei și a copilului urmează pașii de mai jos:

    1. Ambalează cu grijă bunurile pentru a evita deteriorarea în timpul transportului.

    2. Asigură-te că returnezi produsul complet cu toate accesoriile. Ne rezervăm dreptul de a nu accepta produsul dacă acesta este incomplet.

    3. Completează și trimite formularul nostru online: *Returnare mărfuri* 

    4. Vei primi o confirmare a comenzii pentru colectarea gratuită a coletului prin e-mail în următoarea zi lucrătoare până la ora 14.00.

    5. Curierul firmei de transport DPD te va contacta telefonic în ziua ridicării.

    6. În termen de 14 zile lucrătoare de la primirea mărfii, banii vor fi returnați în contul pe care l-ai folosit pentru a plăti comanda inițială sau în baza contului bancar furnizat.


    Pașii de mai sus se aplică doar pentru produsele din categoriile de Îngrijire personala și/sau Îngrijirea Mamei și a copilului. Pentru a returna produse electrocasnice vă rugăm să ne contactați pe numărul +40 31 1 33 38 38 pentru a plasa o solicitare de retur.
     

    Produse din categoria produse Electrocasnice se vor returna întodeauna separat și nu pot fi returnate împreună cu produsele de  Îngrijire Personala și/sau Îngrijirea Mamei și a copilului.

    Aceste informații ți-au fost utile?

    Care sunt condițiile de retur?

    Nu ești total satisfăcut(ă) de achiziția făcută? Nu este nicio problemă. Poți returna comanda în 30 de zile calendaristice. Produsul trebuie să fie returnat curat și să conțină toate componentele, împreună cu ambalajul original. Mai multe detalii referitoare la politica de retur pot fi găsite pe pagina Termeni si conditii.

    Aceste informații ți-au fost utile?

    Cum se procedează la returnarea accesoriilor și a capetelor de rezervă pentru periuțele de dinți?

    Accesoriile achiziționate separate, lamele OneBlade și capete de rezervă pentru periuțe de dinți pot fi returnate doar pe costul clientului.

    Pentru returnarea accesoriilor este necesar să trimiteți produsul la adresa de mai jos, adăugând în colet factura produsului sau numărul de comanda după care aceasta poate fi identificată.

    Adresa Retur Philips: Office Oregon Park, Șoseaua Piepera 46D-46E-48, Clădirea C, Etaj 2, Sector 2, Bucureși, Cod Poștal 020112, Romania

    În termen de maxim 14 zile lucrătoare de la primirea mărfii, banii vor fi returnați în contul dumneavoastră folosit pentru plata comenzii inițiale. Vă rugăm să aveți în vedere că pentru rambursarea sumei achitate vor fi acceptate doar produsele nedesfăcute, trimise în ambalajul original nedeteriorat. Suma rambursată va fi contravaloarea produsului, prețul transportului fiind suportat de către client.

     

     

    Aceste informații ți-au fost utile?

    Cum procedez dacă am primit un colet incomplet sau deteriorat?

    Dacă ați primit un transport incomplete, deteriorat, alte bunuri sau un produs defect, contactați-ne pe pagina noastră de Facebook sau direct pe WhatsApp

     

     

    Aceste informații ți-au fost utile?

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    You are about to visit the Philips USA website.

    I understand

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    You are about to visit the Philips USA website.

    I understand

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.