1
0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    • 14 zile drept de retur

    • Livrare gratuită

    • Accesorii originale Philips

    Support

    Plată

    Modalități de plată

    Cum plătesc?
    Puteți efectua plata comenzii dvs. prin metoda de plată pusă la dispoziție pe website. Toate modalitățile de plată nu presupun comision deoarece nu percepem taxe de tranzacție.

    Aceste informații ți-au fost utile?

    Coduri de voucher

    Cum pot beneficia de codul voucherului meu de reducere?
    Poți beneficia de codul voucherului de reducere introducând codul în câmpul „Introdu codul de discount” și apoi făcând clic pe „Aplică” la finalizarea comenzii. Unele coduri de voucher pot să nu fie valabile pentru anumite categorii de produse sau produse care beneficiază deja de reducere.

    Aceste informații ți-au fost utile?

    Ce trebuie să fac în cazul în care primesc un mesaj de eroare la aplicarea codului voucherului de reducere?
    Codul promoțional ține cont de majuscule și minuscule și de liniile de despărțire (-) sau caractere speciale, acestea făcând parte din codul promoțional. Dacă ai încercat toate variantele și codul promoțional tot nu se aplică, te rugăm să ne contactezi. Te vom ajuta cu plăcere.

    Aceste informații ți-au fost utile?

    Erori la efectuarea plății cu cardul

    Plata a eșuat
    Pentru a preveni eșuarea plății, îți recomandăm să verifici valabilitatea cardului de credit/debit și dacă dispui de suficienți bani în cont. Ar putea fi util să ștergi istoricul de cache și cookies al browser-ului tău.  Îți recomandăm să încerci din nou, de preferat cu o altă modalitate de plată. Dacă problema persistă, te rugăm să iei legătura cu banca sau cu emițătorul cardului.

    Aceste informații ți-au fost utile?

    Facturi

    Cum pot descărca factura?

    Vei primi factura pe e-mail în termen de 1-2 zile lucrătoare de la plasarea comenzii.

    Imediat ce este disponibilă, poți să descarci factura din contul pentru Magazinul Philips. Conectează-te la cont. Clic pe „Vizualizează istoricul comenzilor." Selectează numărul comenzii și fă clic pe factură pentru a o descărca.

    Aceste informații ți-au fost utile?