Vei primi factura prin e-mail în termen de 2-4 zile lucrătoare de la plasarea comenzii. Reţine că poţi primi facturi separate în cazul în care comanda ta are mai multe produse de la vânzători diferiţi.
Pentru produsele din categoriile Cafea, Îngrijirea aerului, Aparate de bucătărie, Îngrijirea articolelor vestimentare şi Îngrijirea podelelor, dacă nu ai primit factura prin e-mail în termen de 2-4 zile lucrătoare de la plasarea comenzii, te rugăm să ne contactezi.
Pentru produsele de îngrijire personală, de îngrijire a mamei şi copilului şi de igienă orală, de îndată ce factura este disponibilă, o poţi descărca din contul tău din Magazinul Philips. Conectează-te la contul tău. Fă clic pe „Vezi istoricul comenzilor.” Selectează numărul comenzii şi apoi fă clic pe factură pentru a o descărca.
Te rugăm să reţii că piesele de schimb sunt facturate separat.
Vrei să-ţi accesezi factura fără un cont? Poţi să-ţi introduci adresa de e-mail şi numărul comenzii aici. Apoi fă clic pe butonul din dreapta şi descarcă factura.
You are about to visit a Philips global content page
You are about to visit the Philips USA website.
You are about to visit a Philips global content page
You are about to visit the Philips USA website.