1
0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Plată

    Atenţie icon
    Din cauza unei probleme tehnice, este posibil să primeşti cu întârziere e-mailul de confirmare a comenzii. Dacă nu l-ai primit în 48 de ore, te rugăm să ne contactezi.
    Atenţie icon
    Din cauza unei probleme tehnice, este posibil să nu primeşti confirmarea expedierii. Încercăm să rezolvăm această problemă cât mai rapid posibil. Comanda ta este, totuşi, procesată corect şi o vei primi în termenul de livrare estimat.
    Atenţie icon
    Termenele de livrare sunt momentan mai lungi decât în mod normal din cauza volumului mare de comenzi. Facem tot posibilul să-ţi livrăm comanda cât mai curând posibil. Îţi vom trimite un e-mail când comanda ta a fost expediată.
    Atenţie icon
    Momentan primim un număr mare de apeluri. Este posibil să fie nevoie să aştepţi mai mult pe linie. Îţi recomandăm să suni altă dată. Ne cerem scuze pentru neplăceri.
    Atenţie icon
    Timpul de procesare a rambursărilor este momentan mai mare decât în mod normal din cauza perioadei ocupate. Facem tot posibilul să procesăm cererile cât mai rapid posibil. Îţi vom trimite un e-mail de confirmare la finalizare.
    Atenţie icon
    Din cauza unei întreţineri programate, este posibil ca pentru moment să nu poţi cumpăra produse de pe site-ul nostru web. Încercăm să rezolvăm această problemă cât mai rapid posibil şi ne cerem scuze pentru neplăceri. Între timp, poţi continua să cumperi produsele noastre de la alţi comercianţi.
    Atenţie icon
    Din cauza unei întreţineri programate, temporar este posibil să primeşti cu întârziere e-mailul de confirmare a comenzii. Acest lucru nu afectează procesarea şi livrarea comenzii tale. Dacă nu ai primit confirmarea comenzii în termen de 48 de ore, te rugăm să ne contactezi.
    Atenţie icon
    Momentan avem o perioadă de mentenanță,  este posibil ca anumite produse să nu poată fi adăugate în coșul de cumpărături. Vom face tot posibilul ca această perioadaă să fie cât mai scurtă. Vă mulțumim pentru înțelegere și sperăm să reveniți la cumpărături în scurtă vreme.
    Atenţie icon
    Din cauza unei probleme tehnice, este posibil ca pentru moment să nu poţi plăti produse prin [PAYMENT_METHOD] pe site-ul nostru web. Încercăm să rezolvăm această problemă cât mai rapid posibil şi ne cerem scuze pentru neplăceri. Între timp, poţi continua folosind altă metodă de plată sau poţi cumpăra produsele noastre de la alţi comercianţi.
    Atenţie icon
    Dacă doriți informații despre retragerea aparatelor pentru apneea în somn și a ventilatoarelor vă rugăm vizitați www.philips.com/src-update
    Atenţie icon
    Din cauza unui upgrade al sistemului IT între 29 iunie şi 6 iulie, timpii noştri de expediere standard vor fi prelungiţi. Toate comenzile plasate între aceste date vor fi expediate după 6 iulie. Ne cerem scuze pentru neplăceri.

    Modalități de plată

    Cum plătesc?
    Puteți efectua plata comenzii dvs. prin metoda de plată pusă la dispoziție pe website. Toate modalitățile de plată nu presupun comision deoarece nu percepem taxe de tranzacție.

    Aceste informații ți-au fost utile?

    Coduri de voucher

    Cum pot beneficia de codul voucherului meu de reducere?
    Poți beneficia de codul voucherului de reducere introducând codul în câmpul „Introdu codul de discount” și apoi făcând clic pe „Aplică” la finalizarea comenzii. Unele coduri de voucher pot să nu fie valabile pentru anumite categorii de produse sau produse care beneficiază deja de reducere.

    Aceste informații ți-au fost utile?

    Ce trebuie să fac în cazul în care primesc un mesaj de eroare la aplicarea codului voucherului de reducere?
    Asigură-te că aplici codul voucherului pe baza termenilor şi condiţiilor relevante ale voucherului. Codul de promoţie este sensibil la majuscule şi orice cratime (-) sau caractere speciale fac parte din codul de promoţie. Utilizează întregul cod al voucherului care ţi s-a furnizat, conform exemplului de mai jos. 
    voucher
    Dacă ai încercat totul şi codul tău promoţional tot nu funcţionează, contactează-ne. Ne face plăcere să te ajutăm.

    Aceste informații ți-au fost utile?

    Erori la efectuarea plății cu cardul

    Plata a eșuat
    Pentru a preveni eșuarea plății, îți recomandăm să verifici valabilitatea cardului de credit/debit și dacă dispui de suficienți bani în cont. Ar putea fi util să ștergi istoricul de cache și cookies al browser-ului tău.  Îți recomandăm să încerci din nou, de preferat cu o altă modalitate de plată. Dacă problema persistă, te rugăm să iei legătura cu banca sau cu emițătorul cardului.

    Aceste informații ți-au fost utile?

    Facturi

    Cum pot descărca factura?

    Vei primi factura prin e-mail în termen de 1-2 zile lucrătoare de la plasarea comenzii. Odată ce aceasta este disponibilă, poţi descărca factura din contul tău Philips Shop. Conectează-te la contul tău. Fă clic pe „Vizualizează istoricul comenzilor.” Selectează numărul comenzii şi apoi fă clic pe factură pentru a o descărca.


    Preferi să accesezi factura fără un cont? Poţi introduce e-mailul tău şi numărul comenzii aici. Apoi fă clic pe partea din dreapta jos şi descarcă factura.

    Aceste informații ți-au fost utile?

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.