1
0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Plată

    Dacă doriți informații despre retragerea aparatelor pentru apneea în somn și a ventilatoarelor vă rugăm vizitați www.philips.com/src-update

    Modalități de plată

    Cum plătesc?
    Puteți efectua plata comenzii dvs. prin metoda de plată pusă la dispoziție pe website. Toate modalitățile de plată nu presupun comision deoarece nu percepem taxe de tranzacție.

    Aceste informații ți-au fost utile?

    Coduri de voucher

    Cum pot beneficia de codul voucherului meu de reducere?
    Poți beneficia de codul voucherului de reducere introducând codul în câmpul „Introdu codul de discount” și apoi făcând clic pe „Aplică” la finalizarea comenzii. Unele coduri de voucher pot să nu fie valabile pentru anumite categorii de produse sau produse care beneficiază deja de reducere.

    Aceste informații ți-au fost utile?

    Ce trebuie să fac în cazul în care primesc un mesaj de eroare la aplicarea codului voucherului de reducere?
    Asigură-te că aplici codul voucherului pe baza termenilor şi condiţiilor relevante ale voucherului. Codul de promoţie este sensibil la majuscule şi orice cratime (-) sau caractere speciale fac parte din codul de promoţie. Utilizează întregul cod al voucherului care ţi s-a furnizat, conform exemplului de mai jos. 
    voucher
    Dacă ai încercat totul şi codul tău promoţional tot nu funcţionează, contactează-ne. Ne face plăcere să te ajutăm.

    Aceste informații ți-au fost utile?

    Erori la efectuarea plății cu cardul

    Plata a eșuat
    Pentru a preveni eșuarea plății, îți recomandăm să verifici valabilitatea cardului de credit/debit și dacă dispui de suficienți bani în cont. Ar putea fi util să ștergi istoricul de cache și cookies al browser-ului tău.  Îți recomandăm să încerci din nou, de preferat cu o altă modalitate de plată. Dacă problema persistă, te rugăm să iei legătura cu banca sau cu emițătorul cardului.

    Aceste informații ți-au fost utile?

    Facturi

    Cum pot descărca factura?

    Vei primi factura prin e-mail în termen de 2-4 zile lucrătoare de la plasarea comenzii. Reţine că poţi primi facturi separate în cazul în care comanda ta are mai multe produse de la vânzători diferiţi.


    Pentru produsele din categoriile Cafea, Îngrijirea aerului, Aparate de bucătărie, Îngrijirea articolelor vestimentare şi Îngrijirea podelelor, dacă nu ai primit factura prin e-mail în termen de 2-4 zile lucrătoare de la plasarea comenzii, te rugăm să ne contactezi.


    Pentru produsele de îngrijire personală, de îngrijire a mamei şi copilului şi de igienă orală, de îndată ce factura este disponibilă, o poţi descărca din contul tău din Magazinul Philips. Conectează-te la contul tău. Fă clic pe „Vezi istoricul comenzilor.” Selectează numărul comenzii şi apoi fă clic pe factură pentru a o descărca.


    Te rugăm să reţii că piesele de schimb sunt facturate separat.


    Vrei să-ţi accesezi factura fără un cont? Poţi să-ţi introduci adresa de e-mail şi numărul comenzii aici. Apoi fă clic pe butonul din dreapta şi descarcă factura.

    Factura

    Aceste informații ți-au fost utile?

    You are about to visit a Philips global content page

    You are about to visit the Philips USA website.

    You are about to visit a Philips global content page

    You are about to visit the Philips USA website.

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.