1
Support

Comenzi

Plasarea unei comenzi

Cum comand un produs?

Urmează pașii de mai jos pentru plasarea comenzii:

 

1. Pune produsul în coșul de cumpărături virtual cu ajutorul butonului portocaliu „Adaugă în coș”. 

2. Dacă ești deja conectat(ă), poți continua imediat cu plasarea comenzii. Nu ești conectat(ă)? În acest caz, poți alege să te conectezi la contul tău pentru Magazinul Online Philips, să creezi un cont nou sau să continui cumpărăturile ca vizitator. 

3. Comanda poate fi expediată prin Fan Courier la adresa indicată de tine. 

4. Selectează una dintre metodele noastre de plată și plătește comanda. 

5. Vei primi de la noi un e-mail de confirmare a comenzii. 

 

Întrebari similare:

Aceste informații ți-au fost utile?

Modifică sau anulează comanda

Cum anulez comanda?

Pentru a fi sigur(ă) că comanda ta este livrată cât mai repede, prelucrăm imediat toate comenzile în mod automat. Prin urmare, nu poți modifica sau anula comanda între momentul plasării comenzii și livrare. 

 

Poți să refuzi coletul la ușă sau să returnezi comanda, în mod gratuit. Dacă decizi să returnezi comanda, te rugăm să consulți articolul de mai jos.                             

 

Întrebări:

Cum returnez un produs?

Aceste informații ți-au fost utile?

Cum schimb adresa de livrare?
Schimbarea adresei de livrare după plasarea unei comenzi nu este întotdeauna posibilă. Îți recomandăm să aștepți codul Track&Trace care este disponibil imediat ce produsul a fost expediat. Ulterior, poți fie să contactezi Fan Courier direct, să accesezi fancourier.ro cu codul Track&Trace și să verifici dacă este posibilă schimbarea adresei de livrare sau să apelezi echipa de Relații cu Clienții Philips pentru a te ajuta să faci această schimbare.

Aceste informații ți-au fost utile?

Starea comenzii

Comanda mea a fost anulată în mod automat
Uneori trebuie să anulăm comenzi. Cel mai frecvent motiv de anulare este faptul că produsul nu mai este în stoc la momentul expedierii. În acest caz vei fi anunțat(ă) printr-un e-mail. Îți recomandăm să plasezi din nou comanda selectând un alt produs sau o versiune diferită a aceluiași produs. Nu poți plasa o comandă pentru un produs care nu este în stoc.  Toate taxele care au fost percepute vor fi rambursate în mod automat. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create.

Aceste informații ți-au fost utile?

Cum urmăresc starea comenzii?

Poți urmări ușor statusul comenzii tale accesând pagina Fan Courier de Track and Trace. Introdu numărul AWB-ul primit in email aici

Aceste informații ți-au fost utile?

Starea stocului

Produsul meu este în stoc?
Produsele care sunt în stoc prezintă o etichetă verde „În stoc” și butonul portocaliu „Adaugă în coș”. Produsele care nu sunt în stoc prezintă o etichetă roșie „Stoc epuizat” și nu pot fi adăugate în coș. Nu poți cumpăra un produs care nu este în stoc.

Aceste informații ți-au fost utile?