1
0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Support

    Comenzi

    Atenţie icon
    Din cauza unei probleme tehnice, este posibil să primeşti cu întârziere e-mailul de confirmare a comenzii. Dacă nu l-ai primit în 48 de ore, te rugăm să ne contactezi.
    Atenţie icon
    Din cauza unei probleme tehnice, este posibil să nu primeşti confirmarea expedierii. Încercăm să rezolvăm această problemă cât mai rapid posibil. Comanda ta este, totuşi, procesată corect şi o vei primi în termenul de livrare estimat.
    Atenţie icon
    Termenele de livrare sunt momentan mai lungi decât în mod normal din cauza volumului mare de comenzi. Facem tot posibilul să-ţi livrăm comanda cât mai curând posibil. Îţi vom trimite un e-mail când comanda ta a fost expediată.
    Atenţie icon
    Momentan primim un număr mare de apeluri. Este posibil să fie nevoie să aştepţi mai mult pe linie. Îţi recomandăm să suni altă dată. Ne cerem scuze pentru neplăceri.
    Atenţie icon
    Timpul de procesare a rambursărilor este momentan mai mare decât în mod normal din cauza perioadei ocupate. Facem tot posibilul să procesăm cererile cât mai rapid posibil. Îţi vom trimite un e-mail de confirmare la finalizare.
    Atenţie icon
    Din cauza unei întreţineri programate, este posibil ca pentru moment să nu poţi cumpăra produse de pe site-ul nostru web. Încercăm să rezolvăm această problemă cât mai rapid posibil şi ne cerem scuze pentru neplăceri. Între timp, poţi continua să cumperi produsele noastre de la alţi comercianţi.
    Atenţie icon
    Din cauza unei întreţineri programate, temporar este posibil să primeşti cu întârziere e-mailul de confirmare a comenzii. Acest lucru nu afectează procesarea şi livrarea comenzii tale. Dacă nu ai primit confirmarea comenzii în termen de 48 de ore, te rugăm să ne contactezi.
    Atenţie icon
    Momentan avem o perioadă de mentenanță,  este posibil ca anumite produse să nu poată fi adăugate în coșul de cumpărături. Vom face tot posibilul ca această perioadaă să fie cât mai scurtă. Vă mulțumim pentru înțelegere și sperăm să reveniți la cumpărături în scurtă vreme.
    Atenţie icon
    Din cauza unei probleme tehnice, este posibil ca pentru moment să nu poţi plăti produse prin [PAYMENT_METHOD] pe site-ul nostru web. Încercăm să rezolvăm această problemă cât mai rapid posibil şi ne cerem scuze pentru neplăceri. Între timp, poţi continua folosind altă metodă de plată sau poţi cumpăra produsele noastre de la alţi comercianţi.
    Atenţie icon
    Dacă doriți informații despre retragerea aparatelor pentru apneea în somn și a ventilatoarelor vă rugăm vizitați www.philips.com/src-update
    Atenţie icon
    Din cauza unui upgrade al sistemului IT între 29 iunie şi 6 iulie, timpii noştri de expediere standard vor fi prelungiţi. Toate comenzile plasate între aceste date vor fi expediate după 6 iulie. Ne cerem scuze pentru neplăceri.

    Plasarea unei comenzi

    Cum comand un produs?

    Urmează pașii de mai jos pentru plasarea comenzii:

     

    1. Pune produsul în coșul de cumpărături virtual cu ajutorul butonului portocaliu „Adaugă în coș”. 

    2. Dacă ești deja conectat(ă), poți continua imediat cu plasarea comenzii. Nu ești conectat(ă)? În acest caz, poți alege să te conectezi la contul tău pentru Magazinul Online Philips, să creezi un cont nou sau să continui cumpărăturile ca vizitator. 

    3. Comanda poate fi expediată prin DPD la adresa indicată de tine. 

    4. Selectează una dintre metodele noastre de plată și plătește comanda. 

    5. Vei primi de la noi un e-mail de confirmare a comenzii. 

     

    Întrebari similare:

    Aceste informații ți-au fost utile?

    Modifică sau anulează comanda

    Cum anulez comanda?

    Pentru a fi sigur(ă) că comanda ta este livrată cât mai repede, prelucrăm imediat toate comenzile în mod automat. Prin urmare, nu poți modifica sau anula comanda între momentul plasării comenzii și livrare. 

     

    Poți să refuzi coletul la ușă sau să returnezi comanda, în mod gratuit. Dacă decizi să returnezi comanda, te rugăm să consulți articolul de mai jos.                             

     

    Întrebări:

    Cum returnez un produs?

    Aceste informații ți-au fost utile?

    Cum schimb adresa de livrare?
    Schimbarea adresei de livrare după plasarea unei comenzi nu este întotdeauna posibilă. Îți recomandăm să aștepți codul Track&Trace care este disponibil imediat ce produsul a fost expediat. Ulterior, poți fie să contactezi serviciul de curierat DPD sau să apelezi echipa de Relații cu Clienții Philips pentru a te ajuta să faci această schimbare.

    Aceste informații ți-au fost utile?

    Starea comenzii

    Comanda mea a fost anulată în mod automat
    Uneori trebuie să anulăm comenzi. Cel mai frecvent motiv de anulare este faptul că produsul nu mai este în stoc la momentul expedierii. În acest caz vei fi anunțat(ă) printr-un e-mail. Îți recomandăm să plasezi din nou comanda selectând un alt produs sau o versiune diferită a aceluiași produs. Nu poți plasa o comandă pentru un produs care nu este în stoc.  Toate taxele care au fost percepute vor fi rambursate în mod automat. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create.

    Aceste informații ți-au fost utile?

    Cum urmăresc starea comenzii?

    Poți urmări ușor statusul comenzii tale accesând pagina DPD de Track and Trace. Introdu numărul AWB-ul primit in SMS aici

    Aceste informații ți-au fost utile?

    Starea stocului

    Produsul meu este în stoc?
    Produsele care sunt în stoc prezintă butonul portocaliu „Adaugă în coș” și pot fi achiziționate din magazinul online Philips. În cazul produselor care nu sunt în stoc, acestea sunt însoțite de mesajul “Acest produs nu este momentan pe stoc la Philips” cu posibilitatea de a fi notificat când produsul intra în stoc, prin opțiunea “Alertă stoc” disponibilă pe pagina produsului.

    Aceste informații ți-au fost utile?

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.