1
0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Comenzi

    Dacă doriți informații despre retragerea aparatelor pentru apneea în somn și a ventilatoarelor vă rugăm vizitați www.philips.com/src-update

    Plasarea unei comenzi

    Cum comand un produs?

    Urmează pașii de mai jos pentru plasarea comenzii:

     

    1. Pune produsul în coșul de cumpărături virtual cu ajutorul butonului portocaliu „Adaugă în coș”. 

    2. Dacă ești deja conectat(ă), poți continua imediat cu plasarea comenzii. Nu ești conectat(ă)? În acest caz, poți alege să te conectezi la contul tău pentru Magazinul Online Philips, să creezi un cont nou sau să continui cumpărăturile ca vizitator. 

    3. Comanda poate fi expediată prin DPD la adresa indicată de tine. 

    4. Selectează una dintre metodele noastre de plată și plătește comanda. 

    5. Vei primi de la noi un e-mail de confirmare a comenzii. 

    Pentru a putea folosi un voucher este necesar ca acesta să fie aplicat în coș înainte de a ajunge în punctul confirmării detaliilor de facturare. Codurile de voucher nu se cumulează cu alte coduri de voucher, astfel că poate fi folosit un singur cod de reducere la o comandă. Folosirea mai multor coduri de voucher la o achiziție nu este posibilă.

    Urmează pașii de mai jos pentru plasarea comenzii cu un voucher :
    1. Adaugă în coșul de cumpărături produsele dorite
    2. Adaugă codul de voucher în câmpul „Introdu codul de discount” cu majuscule și fără spații
    3. Selectează „Aplică” pentru a aplica voucherul
    4. Completează datele necesare finalizării comenzii

     

    Întrebari similare:

    Aceste informații ți-au fost utile?

    A apărut o eroare în plasarea comenzii.

    Încercați una dintre următoarele recomandări:

    1. Încearcă să plasezi comanda de pe un computer, nu de pe telefon sau tabletă.
    2. Goliți memoria cache de pe dispozitiv (CTRL + SHIFT + DEL).
    3. Plasați comanda în modul incognito (CTRL + SHIFT + N) ca vizitator (utilizator neconectat).

    De asemenea, vă recomandăm să verificați:

    1. La începutul secțiunii “Adresa de livrare” a fost selectat câmpul Domnului/Doama?
    2. În câmpul „Număr” aflat in secțiunea “Adresa de livrare” se introduc doar numere? Dacă în această casetă apar alte caractere, cum ar fi o bară oblică, sistemul nu le va accepta.
    3. Aveți un spațiu în codul poștal între primele trei și ultimele două cifre? Codul postal nu trebuie să includă spații

    Dacă eroarea persistă în ciuda respectării acestor recomandări, vă rugăm să ne contactați.

    Aceste informații ți-au fost utile?

    Modifică sau anulează comanda

    Cum anulez comanda?

    Pentru a fi sigur(ă) că comanda ta este livrată cât mai repede, prelucrăm imediat toate comenzile în mod automat. Prin urmare, nu poți modifica sau anula comanda între momentul plasării comenzii și livrare. 

     

    Poți să refuzi coletul la ușă sau să returnezi comanda, în mod gratuit. Dacă decizi să returnezi comanda, te rugăm să consulți articolul de mai jos.                             

     

    Întrebări:

    Cum returnez un produs?

    Aceste informații ți-au fost utile?

    Cum schimb adresa de livrare?

    Schimbarea adresei de livrare după plasarea unei comenzi nu este întotdeauna posibilă. Îți recomandăm să aștepți codul Track&Trace care este disponibil imediat ce produsul a fost expediat. Ulterior, poți fie să contactezi serviciul de curierat DPD sau să apelezi echipa de Relații cu Clienții Philips pentru a te ajuta să faci această schimbare.

    Aceste informații ți-au fost utile?

    Starea comenzii

    Comanda mea a fost anulată în mod automat

    Uneori trebuie să anulăm comenzi. Cel mai frecvent motiv de anulare este faptul că produsul nu mai este în stoc la momentul expedierii. În acest caz vei fi anunțat(ă) printr-un e-mail. Îți recomandăm să plasezi din nou comanda selectând un alt produs sau o versiune diferită a aceluiași produs. Nu poți plasa o comandă pentru un produs care nu este în stoc.  Toate taxele care au fost percepute vor fi rambursate în mod automat. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create.

    Aceste informații ți-au fost utile?

    Cum urmăresc starea comenzii?

    Poți urmări ușor statusul comenzii tale accesând pagina DPD de Track and Trace. Introdu numărul AWB-ul primit in SMS aici

    Aceste informații ți-au fost utile?

    Starea stocului

    Produsul meu este în stoc?

    Produsele care sunt în stoc prezintă butonul portocaliu „Adaugă în coș” și pot fi achiziționate din magazinul online Philips. În cazul produselor care nu sunt în stoc, acestea sunt însoțite de mesajul “Acest produs nu este momentan pe stoc la Philips” cu posibilitatea de a fi notificat când produsul intra în stoc, prin opțiunea “Alertă stoc” disponibilă pe pagina produsului.

    Aceste informații ți-au fost utile?

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    You are about to visit the Philips USA website.

    I understand

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    You are about to visit the Philips USA website.

    I understand

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.