1
0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Support

    Livrare

    Atenţie
    Din cauza unei probleme tehnice, este posibil să primeşti cu întârziere e-mailul de confirmare a comenzii. Dacă nu l-ai primit în 48 de ore, te rugăm să ne contactezi.
    Atenţie
    Din cauza unei probleme tehnice, este posibil să nu primeşti confirmarea expedierii. Încercăm să rezolvăm această problemă cât mai rapid posibil. Comanda ta este, totuşi, procesată corect şi o vei primi în termenul de livrare estimat.
    Atenţie
    Termenele de livrare sunt momentan mai lungi decât în mod normal din cauza volumului mare de comenzi. Facem tot posibilul să-ţi livrăm comanda cât mai curând posibil. Îţi vom trimite un e-mail când comanda ta a fost expediată.
    Atenţie
    Momentan primim un număr mare de apeluri. Este posibil să fie nevoie să aştepţi mai mult pe linie. Îţi recomandăm să suni altă dată. Ne cerem scuze pentru neplăceri.
    Atenţie
    Timpul de procesare a rambursărilor este momentan mai mare decât în mod normal din cauza perioadei ocupate. Facem tot posibilul să procesăm cererile cât mai rapid posibil. Îţi vom trimite un e-mail de confirmare la finalizare.
    Atenţie
    Din cauza unei întreţineri programate, este posibil ca pentru moment să nu poţi cumpăra produse de pe site-ul nostru web. Încercăm să rezolvăm această problemă cât mai rapid posibil şi ne cerem scuze pentru neplăceri. Între timp, poţi continua să cumperi produsele noastre de la alţi comercianţi.
    Atenţie
    Din cauza unei întreţineri programate, temporar este posibil să primeşti cu întârziere e-mailul de confirmare a comenzii. Acest lucru nu afectează procesarea şi livrarea comenzii tale. Dacă nu ai primit confirmarea comenzii în termen de 48 de ore, te rugăm să ne contactezi.
    Atenţie
    Din cauza operaţiilor de întreţinere, temporar nu este posibil să adaugi un produs în coşul de cumpărături. Problema va fi rezolvată cât mai curând posibil. Sperăm să revii mai târziu.
    Atenţie
    Din cauza unei probleme tehnice, este posibil ca pentru moment să nu poţi plăti produse prin [PAYMENT_METHOD] pe site-ul nostru web. Încercăm să rezolvăm această problemă cât mai rapid posibil şi ne cerem scuze pentru neplăceri. Între timp, poţi continua folosind altă metodă de plată sau poţi cumpăra produsele noastre de la alţi comercianţi.
    Atenţie
    Dacă doriți informații despre retragerea aparatelor pentru apneea în somn și a ventilatoarelor vă rugăm vizitați www.philips.com/src-update
    Atenţie
    Din cauza unui upgrade al sistemului IT între 29 iunie şi 6 iulie, timpii noştri de expediere standard vor fi prelungiţi. Toate comenzile plasate între aceste date vor fi expediate după 6 iulie. Ne cerem scuze pentru neplăceri.

    Timpul de livrare

    Când va fi livrată comanda mea?
    Timpul de livrare estimat este de 4-5 zile lucrătoare.

    Aceste informații ți-au fost utile?

    Urmărirea comenzii

    Cum urmăresc livrarea comenzii?
    Poți urmări ușor statusul comenzii tale accesând pagina DPD de Track and Trace. Introdu numărul AWB-ul primit in SMS aici

    Aceste informații ți-au fost utile?

    Am primit numai o parte din comandă
    În cazul în care comanda conține mai multe produse, aceasta poate fi livrată în mai multe colete separate. Te rugăm să verifici confirmările de expediere deoarece acestea ar trebui să conțină informațiile Track&Trace aferete comenzii. Dacă în continuare comanda este incompletă, te rugăm iei legătura cu echipa de Relații cu Clienții

    Aceste informații ți-au fost utile?

    Opțiuni de livrare

    Livrați oriunde?
    Produsele achiziționate din magazinul online Philips www.philips.ro se pot livra în orice localitate pe teritoriul României.

    Aceste informații ți-au fost utile?

    Care sunt costurile de expediere?
    Toate comenzile beneficiază de livrare gratuită.

    Aceste informații ți-au fost utile?

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.