0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Aparatul meu Airfryer cu două coşuri Philips seria 1000 afişează un cod de eroare şi nu porneşte

    Publicat pe 29 ianuarie 2025

    Dacă aparatul tău Airfryer cu două coşuri Philips seria 1000 nu porneşte şi afişează un cod de eroare, găseşte mai jos cauzele şi soluţiile posibile.

    Este posibil ca aparatul Airfryer să fie depozitat într-un loc rece.
    Scoate aparatul din priză şi lasă-l într-o cameră caldă timp de o oră înainte de a-l reintroduce în priză.

    1. Dacă aparatul a fost depozitat la o temperatură ambiantă scăzută, lasă-l să se adapteze la temperatura camerei timp de cel puţin o oră înainte de a-l reconecta la priză.
    2. În cazul în care codul de eroare rămâne pe afişaj după reconectarea la priză, contactează-ne pentru asistenţă suplimentară.

    Separatorul nu este introdus. Asamblează separatorul şi pune sertarul înapoi în aparat.

    Încearcă să deconectezi şi reconectezi dispozitivul la priză. Dacă aceasta nu rezolvă problema, apelează serviciul de asistenţă telefonică Philips sau contactează centrul de asistenţă pentru clienţi din ţara ta.

    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.