0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Robotul meu aspirator Philips HomeRun nu se goleşte automat

    Publicat pe 06 decembrie 2023
    Dacă robotul tău cu aspirare şi ştergere Philips HomeRun (modelele XU7100, XU3100 şi XU3110) nu se goleşte automat după ce termină curăţarea şi se întoarce la staţie, găseşte mai jos posibilele cauze şi soluţii.
    modele cu staţie de golire automată
    Modelele Philips HomeRun, XU7100, XU3100 şi XU3110 sunt echipate cu staţie de golire automată. După curăţare, recipientul pentru praf se goleşte automat în sacul de unică folosinţă din staţia de golire automată.  

    Pentru a te asigura că robotul goleşte automat recipientul pentru praf în sacul de unică folosinţă: 
    • Asigură-te că staţia este conectată la priza de perete.  
    • Asigură-te că sacul de praf de unică folosinţă este instalat corect. Sfat: urmăreşte videoclipul de mai jos despre utilizarea staţiei de golire automată a modelului tău de robot.
    • Asigură-te că sacul de praf nu este plin.
    • Verifică capacul staţiei pentru a te asigura că este închis.
    • Dezactivează modul Silenţios sau modul Nu deranja din aplicaţia HomeRun.

    Notă pentru modelul XU7100 
    • Golirea automată nu va porni dacă amplasezi robotul înapoi la staţie cu mâna. 
    • Golirea automată porneşte doar dacă robotul revine automat la staţie. 
    Pentru a începe golirea automată după ce ai plasat manual robotul înapoi, deschide aplicaţia Philips HomeRun şi selectează robotul în lista „Roboţii mei”. Apoi, fă clic pe butonul meniului principal din colţul din stânga sus şi selectează „Setări de golire automată”. Aici poţi face clic pe butonul „Golire recipient de praf acum”. Reţine că golirea automată poate fi efectuată o dată la 10 minute, pentru a preveni supraîncălzirea motorului.

    Dacă soluţiile de mai sus nu au ajutat la rezolvarea problemei, contactează-ne pentru asistenţă suplimentară.
    Play Pause
    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.