0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Robotul meu aspirator Philips HomeRun nu se conectează la aplicaţia Philips HomeRun

    Publicat pe 06 decembrie 2023
    Dacă robotul tău cu aspirare şi ştergere Philips HomeRun nu se conectează la aplicaţia Philips HomeRun, citeşte articolul de mai jos pentru a găsi cauze şi soluţii posibile. 
    modele homerun

    Poţi asocia robotul cu aplicaţia Philips HomeRun atingând butonul „Adăugare robot” şi urmând instrucţiunile. Dacă asocierea eşuează, urmează paşii de mai jos pentru a rezolva problema:

    Verifică dacă robotul este pornit
    Verifică dacă robotul este încărcat complet, dacă staţia este conectată la o priză de perete şi dacă robotul este pornit. 

    Verifică parola Wi-Fi
    Asigură-te că ai introdus în aplicaţie parola corectă pentru reţeaua Wi-Fi de acasă. 

    Selectează modelul corect de robot
    Atunci când adaugi robotul în aplicaţie, selectează modelul corect.

    • Cu staţie de golire automată: XU7100, XU3110 sau XU3100
    • Fără staţie de golire automată: XU7000 sau XU3000
    • Cu staţie de andocare: XU6500

    Verifică dacă robotul este în modul de configurare Wi-Fi
    Pentru o asociere reuşită cu aplicaţia, robotul trebuie să fie în modul de configurare Wi-Fi. Butonul pornit/oprit şi butonul Acasă de pe robot luminează intermitent pentru a indica faptul că modul de configurare Wi-Fi este activat. Pentru a trece robotul în modul de configurare Wi-Fi, apasă şi menţine apăsat butonul pornit/oprit şi butonul Acasă împreună timp de trei secunde. Ledurile de pe butoane vor lumina intermitent portocaliu pentru a indica faptul că robotul este în modul de configurare Wi-Fi (vezi imaginea de mai jos).

    Asigură-te că reţeaua Wi-Fi de la domiciliu funcţionează corect
    Verifică-ţi conexiunea la internet. Dacă reţeaua este lentă, opreşte şi reporneşte routerul.

    Amplasează staţia mai aproape de router
    Staţia de încărcare a robotului trebuie amplasată într-o locaţie cu acoperire Wi-Fi adecvată. Amplasează staţia mai aproape de router pentru a avea un semnal Wi-Fi mai puternic. 

    Cea mai recentă versiune a aplicaţiei Philips HomeRun
    Verifică dacă foloseşti cea mai recentă versiune a aplicaţiei Philips HomeRun accesând magazinul tău de aplicaţii şi verificând dacă este disponibilă o actualizare.

    Consultă mai jos videoclipurile noastre, în funcţie de modelul tău, cu instrucţiuni pas cu pas despre cum să conectezi robotul la aplicaţie.

    Dacă soluţiile de mai sus nu au rezolvat problema, contactează-ne pentru asistenţă suplimentară.

    Play Pause
    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.