1
0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    cum sa te trezesti devreme iarna

      Cum să te trezești devreme pe timp de iarnă – Sfaturi și recomandări

      Odată cu sosirea iernii, nu-i nimic mai plăcut decât să te ascunzi între pături, iar amânarea alarmei devine inevitabilă, nu-i așa? Găsirea unei soluții pentru trezit mai devreme iarna e o problemă pentru mulți dintre noi.

      Citește materialul nostru pentru a afla cum să ai un somn odihnitor și ce poți face pentru a te trezi ușor dimineața.

      Mai multe:

      Cum să te trezești devreme pe timp de iarnă – Sfaturi și recomandări

      Trezitul devreme într-o dimineață de iarnă poate fi o adevărată provocare. Afară-i întuneric și frig, iar patul tău, cald și confortabil. Plus că trebuie să cureți gheața de pe geamurile mașinii. Să amâni alarma și să dormi acele zece minute în plus poate fi tentant, dar acest obicei duce de obicei la un somn prelungit, dar fragmentat, care te va face să te simți amețit toată ziua. Nu știi ce să faci? Te ajutăm noi! Trezește-te devreme dimineața, dar nu oricum, ci odihnit, cu ajutorul acestor sfaturi și recomandări.

      Pe aceasta pagina
      cum sa te trezesti usor iarna

      Citește în continuare

      De ce îți este greu să te trezești devreme pe timp de iarnă?


      În general, există două motive pentru care întâmpini atâtea dificultăți atunci când trebuie să te trezești devreme în diminețile de iarnă. Acestea îți influențează ciclul de somn:

      1. Melatonina este hormonul care reglează trezitul și ciclurile de somn. Atunci când este întuneric, nivelurile de melatonină cresc. Astfel, te pregătesc pentru tranziția între diferitele faze ale somnului. Pe timp de vară, de exemplu, atunci când oprim alarma, soarele deja a răsărit. Rezultatul este că te trezești plin de energie și gata să-ți începi ziua. Pe de altă parte, iarna te trezești pe întuneric. În concluzie, nivelurile ridicate de melatonină în corp  Pe timp de iarnă ne pot influența ciclul de 24 de ore care ne reglează modul de funcționare și ne determină să ne trezim mai greu.

      2. Temperatura corpului este celălalt motiv pentru care dormi mai mult dimineața. Temperatura corpului este și ea reglată de ritmul circadian. Atunci când ești treaz, corpul își crește temperatura pentru a semnala că ești conștient și activ. Atunci când dormim, se întâmplă exact opusul. Temperatura corpului scade ca să ne anunțe că e timpul să dormim, atingându-și limita inferioară atunci când dormim profund. De aceea calitatea somnului crește atunci când dormi într-o cameră rece. Din păcate, aceasta ar însemna să te trezești înfrigurat, somnoros și cu dorința de a rămâne în pat.

      Cum să te trezești odihnit dimineața?

      Dacă urmezi sfaturile și recomandările noastre, nu vei mai avea nevoie de alarmă pentru a te simți complet treaz și plin de energie în sezonul rece. Poți face următoarele:

      ● Folosește cât mai multă lumină.
      Un mod simplu de a te trezi fără alarmă este să permiți luminii să intre în dormitor. Din păcate, nu este destulă lumină naturală în timpul iernii, iar ritmul tău circadian va fi afectat. Noi recomandăm Sleep and Wake-Up Light. Procesul de schimbare și de intensificare a luminii este gândit astfel încât să-ți pregătească cu blândețe corpul pentru trezire atunci când încă dormi.  De asemenea, îți va îmbunătăți starea generală din timpul zilei.

      ● Asigură-te că e mereu aer curat în cameră.
      Accesul direct la aerul curat îți poate stimula corpul și te veți simți complet treaz și încântat să începi o nouă zi. Dar pe timp de iarnă nu putem să ținem geamul deschis toată noaptea. Indicat este să folosești un purificator de aer care funcționează silențios și curăță aerul în timpul somnului. În plus, pentru că are o rază de acțiune de 360 de grade, purificatorul va distribui aer curat în fiecare colț al camerei.

      ● Pregătește-te de seara pentru următoarea zi.
      Ultimele lucruri pe care vrei să le faci foarte dimineață este să pui vasele în mașina de spălat sau să alegi cu ce te îmbraci dintr-un maldăr haotic de haine. Atunci când știi că ai multă treabă în ziua respectivă, devii automat mai somnoros și nu îți vine să te dai jos din pat. Tocmai din aceste motive, trebuie să faci efortul de a pregăti totul pentru următoarea zi. Ai nevoie de doar câteva minute seara ca să-ți faci viața mai ușoară în ziua următoare.

      ● Trezește-te cu cafeaua deja făcută.
      Dacă ești iubitor de cafea, vei vrea neapărat să ai băutura preferată deja pregătită atunci când te trezești. Ce mod mai bun de a începe o nouă dimineață poate fi decât cu mirosul de cafea proaspătă? Cu acest espressor complet automat, cafeaua ta preferată te va aștepta atunci când te trezești. În plus, setările personalizabile cum ar fi intensitatea aromei și nivelurile de cafea și de lapte îți permit să fii creativ.!

      Exemple de obiective pe termen scurt și obiective pe termen lung


      E timpul să începem cu adevărat treaba (îl poți considera chiar pe aceasta un prim obiectiv): stabilirea obiectivelor pe termen scurt și lung. Dacă nu știi încă ce obiective să alegi, poate cele din lista de mai jos te vor ajuta. Obiectivele personale pot fi orice vrei tu să fie, dar de obicei au legătură cu următoarele aspecte:

      Îmbunătățirea sănătății. Vrei să te concentrezi pe îmbunătățirii sănătății? În acest caz, obiectivul tău pe termen lung poate fi să să alergi un semimaraton de 10 kilometri, pentru că ai nevoie de o condiție fizică foarte bună pentru a face asta. Pentru a atinge acest obiectiv pe termen lung, cel pe termen scurt ar fi să faci exerciții fizice în fiecare zi. Pentru a fi sigur că nu vei renunța, asigură-te că ai instrumentele necesare pentru că antrenamentul tău să fie unul distractiv și motivant. Mai poți încerca și să renunți la dulciuri și să mănânci doar fructe pentru o lună. Poate te-ar ajuta un storcător de fructe cu presare la rece. Cu el, poți face smoothie-uri verzi pentru micul dejun în fiecare zi. Sănătos și delicios! 

      O stare de bine. Pentru cei care se simt mereu obosiți și stresați, liniștea interioară ar putea fi un obiectiv pe termen lung. Dar cum poți atinge acest obiectiv? Primul pas ar fi să îți rezervi niște timp în fiecare zi pentru a medita. De asemenea, ar fi ideal să dormi opt ore pe noapte. Dacă ai nevoie de ajutor cu somnul, încearcă Sleep & Wake-up Light, lampa care te ajută să adormi și să te trezești ușor. Lumina simulează răsăritul și apusul natural care te ajută să te relaxezi.

      ● O carieră de succes. Ți-ar plăcea să fii promovat la locul de muncă? Sau poate îți dorești de mult timp o schimbare de carieră? E timpul să-ți transformi visul în realitate. Câteva obiective pe termen scurt pe care ar trebui să le atingi ar fi să obții calificările necesare cu ajutorul unor cursuri, să participi la cel puțin un eveniment de networking pe lună și să îți actualizezi profilul LinkedIn. Pași rapizi pentru rezultate semnificative!

      ● Relații personale mai bune. Dacă simți că abilitățile tale de părinte nu sunt cele mai dezirabile sau ți-ai dori să  acorzi mai multă atenție și energie familiei, îmbunătățirea relațiilor personale ca obiectiv pe termen lung este o întotdeauna o idee bună. Câțiva pași pe care este ideal să-i urmezi pentru a atinge acest obiectiv pot fi să faceți ceva împreună, în fiecare zi, să luați cina cu toată familia de cel puțin patru ori pe săptămână și să planificați următoarea zi dedicată familiei. Vei observa că relațiile din interiorul familiei se vor îmbunătăți vizibil imediat! 

      Cu siguranță începutul unui nou an este momentul perfect pentru a medita și pentru a adopta obiceiuri noi, dar nu uita că poți lucra la versiunea ta mai bună în fiecare zi. Succes!

      imbunatatirea sanatatii cu storcatorul de fructe Philips

      You are about to visit a Philips global content page

      Continue

      You are about to visit the Philips USA website.

      I understand

      Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.