Beneficiaţi de asistenţă pentru produse, inclusiv informaţii despre curăţare şi dezinfectare, tutoriale video şi multe altele.
Exploraţi un portofoliu cuprinzător de produse şi soluţii pentru service pentru gestionarea pacienţilor diagnosticaţi cu COVID-19.
Creaţi cazuri de servicii non-critice 24/7 Philips Customer Services Portal este o aplicaţie online care vă permite să gestionaţi o gamă largă de necesităţi de servicii, la nivel de produs individual, la nivel de eveniment de service, la nivel de unitate, la nivel de contract şi altele.
Nu aveţi cont?
Îmbunătăţiţi şi menţineţi performanţe de funcţionare maxime Serviciile de la distanţă Philips pot ajuta la reducerea timpului de inactivitate al echipamentelor prin întreţinere predictivă, intervenţie de urgenţă şi monitorizare proactivă 24/7.. Accesaţi serviciile tehnice, clinice şi educaţionale de la distanţă de care aveţi nevoie pentru a menţine şi a îmbunătăţi performanţele de funcţionare maxime pentru echipamentul dvs., pentru a vă ajuta şi a instrui personalul.
Contracte de servicii flexibile RightFit, care se adaptează pentru a răspunde nevoilor în schimbare ale afacerilor Acordurile noastre de service RightFit sunt concepute astfel încât sistemele de imagistică, sistemele de monitorizare a pacienţilor şi dispozitivele cu ultrasunete să poată fi utilizate la eficienţă maximă. Acordurile noastre RightFit sunt adaptate pentru a vă oferi asistenţa de care aveţi nevoie pentru atingerea obiectivelor dvs. clinice, operaţionale şi financiare.
Inginerii noştri de service pot furniza servicii conforme cu ghidurile de acces la site-ul dvs. şi pot veni cu propriile noastre echipamente individuale de protecţie (EIP). Vă putem ghida chiar şi în cazul provocărilor pe termen scurt.
Accesaţi educaţia virtuală şi de pe teren pentru a ajuta la gestionarea pacienţilor cu COVID-19. Creăm şi publicăm webinarii cu conţinut specific COVID-19 în mod regulat, vă rugăm să vă verificaţi actualizările.
You are about to visit a Philips global content page
ContinueYou are about to visit the Philips USA website.
I understand