lumify app 1920x700

Philips Lumify
Asistență: (+40) 21 203 20 40

*

Contact information

* This field is mandatory
*
*
*
*
*
*
*
*
*
By specifying your reason for contact we will be able to provide you with a better service.
We work with partners and distributors who may contact you about this Philips product on our behalf.
*
*

Philips apreciază şi respectă confidenţialitatea clienţilor săi. Vă puteţi retrage permisiunile în orice moment. Pentru mai multe informaţii, citiţi Politica de confidenţialitate Philips.
Setările și configurația

1. Cum se descărcă aplicația Lumify?

 

Aplicația Lumify se poate descărca din magazinul Google Play https://play.google.com/store/apps/details?id=com.philips.hc.ultrasound.lumify.

 

2. Cum se instalează aplicația Lumify?

 

Aplicația Lumify se instalează automat după descărcarea sa din magazinul Google Play, pe dispozitivele de tip smartphone sau tabletă. În anumite cazuri, setările de securitate ale dispozitivului dvs. pot bloca instalarea Lumify. În această situație, trebuie să verificați setările de securitate.

 

3. Aplicația Lumify poate fi folosită cu traductoarele altor producători?

 

Nu. Aplicația Lumify funcționează doar cu traductoarele Lumify. Dacă veți conecta la aparatul dvs. un traductor al altui producător, aplicația Lumify va funcționa doar în modul demonstrativ.

 

4. Cum se pot obține informații privind actualizările disponibile pentru aplicația Lumify?


Există posibilitatea configurării aparatului astfel încât aplicația să se actualizeze manual sau automat. 

 

Dacă tableta sau smartphone-ul are activată actualizarea automată a aplicațiilor, aplicația Lumify va fi actualizată automat. În cazul în care actualizarea va cere modificarea autorizațiilor, va apărea un mesaj în acest sens.

 

Dacă aparatul este configurat astfel încât actualizarea aplicațiilor să se facă manual, se poate descărca ultima actualizare din magazinul Google Play. Pentru a obține mai multe informații, trebuie să căutați „Actualizarea aplicațiilor” în secțiunea de ajutor a magazinului Google Play.

 

5. Aplicația Lumify se poate transfera pe alte dispozitive?

 

Da. Trebuie să descărcați aplicația Lumify din magazinul Google Play și să o instalați pe noul dispozitiv, să conectați traductorul Lumify și apoi să efectuați pașii de înregistrare. Sistemul Lumify nu poate transfera datele pacienților între dispozitive. Se pot salva datele pacientului de pe dispozitivul utilizat anterior în rețea, în baza de date locală, pe serverul DICOM sau pe un suport extern de date.

 

6. Se poate utiliza orice cablu USB pentru a conecta traductorul la dispozitivul meu?

 

Nu. Traductorul Lumify este un dispozitiv medical de înaltă calitate și necesită un cablu special, pentru a asigura cele mai bune performanțe ale sistemului Lumify. Garantăm funcționarea sistemului Lumify cu respectarea parametrilor tehnici doar atunci când traductorul este conectat cu un cablu aprobat de Philips.

 

7. Ce se întâmplă atunci când se utilizează un smartphone sau o tabletă care nu apare în lista dispozitivelor compatibile?

 

Ne străduim în permanență să actualizăm lista dispozitivelor compatibile www.philips.com/lumify-compatible-devices. Toate dispozitivele din lista noastră au fost testate.Vă rugăm să selectați un dispozitiv din această listă, pentru garantarea compatibilității totale.

 

8. Ce telefoane inteligente sau tablete sunt compatibile cu sistemul Lumify?

 

Lista telefoanelor inteligente și a tabletelor verificate și considerate de compania Philips ca fiind total compatibile cu aplicația Lumify și cu traductorul este disponibilă aici: www.philips.com/lumify-compatible-devices.

 

9. Cum se poate garanta siguranța datelor păstrate pe un dispozitiv compatibil cu Lumify?

 

Sistemul de operare Android și fiecare producător de dispozitive oferă metode de protejare a datelor salvate pe dispozitiv, precum codificarea datelor și folosirea unei parole de acces. Vă recomandăm să contactați departamentul local de securitate IT, pentru a vă asigura că dispozitivul a fost pus în funcțiune în conformitate cu cerințele speciale privind siguranța.

 

10. Produsul Lumify este conform cu cerințele legii HIPAA?

 

Aplicația Lumify se conformează politicii de confidențialitate și folosește protocoalele de comunicare stabilite de instituție. Sistemul de operare Android furnizează mecanisme de protecție, precum protecția cu parolă și codificarea. Sistemul de operare Android furnizează mecanisme conforme cu standardul din domeniu, în vederea protejării datelor în timpul transferului, folosind autorizarea și codificarea la nivelul instituției.

 

11.  Cum se poate înregistra noul sistem Lumify?

 

Pentru înregistrarea sistemului Lumify, este necesar să aveți acces la internet. Mai întâi, trebuie să conectați dispozitivul la rețeaua Wi-Fi sau la internetul mobil. Apoi, conectați tranductorul Lumify la dispozitiv și după aceea procedați conform instrucțiunilor pas cu pas, afișate în aplicația Lumify.

 

12. Se poate conecta traductorul Lumify la mai multe dispozitive?

 

Da. Tranductorul Lumify se poate utiliza cu un număr nelimitat de dispozitive. La prima conectare a traductorului la un dispozitiv nou, acesta trebuie înregistrat. După prima înregistrare, traductorul poate fi utilizat fără a mai fi necesară reluarea procedurii de înregistrare.

 

13.  De ce nu poate fi găsită aplicația Lumify în magazinul Google Play?

 

Dacă aplicația Lumify nu poate fi găsită în magazinul Google Play, trebuie să vă asigurați că dispozitivul și sistemul de operare Android îndeplinesc cerințele de sistem ale aplicației Lumify și că este afișată pagina magazinului Google Play dintr-o țară în care aplicația Lumify este disponibilă.

 

14. Cum se configurează conexiunea la rețea?

 

Trebuie să citiți documentația dispozitivului pentru a afla instrucțiunile de configurare în cazul conectării la rețeaua Wi-Fi sau la cea mobilă.

 

15. Cum se pot descărca imagini de pe dispozitiv într-o arhivă externă?

 

Se pot exporta analize și imagini în sistemul DICOM PACS, în rețeaua comună sau în baza de date locală.Există și posibilitatea transmiterii imaginilor pe e-mail.Printre aplicațiile utilizate pentru transmiterea imaginilor pe e-mail se numără Gmail, K-9 Mail, Yahoo, Outlook și Inbox.Mai multe informații puteți găsi în Instrucțiunile de utilizare a sistemului Lumify, disponibile pe www.philips.com/lumify-manual.

 

16. Cum se pot șterge de pe dispozitiv informațiile privind pacientul?

 

Pentru a șterge din sistemul Lumify informațiile privind pacientul, trebuie să selectați opțiunea „Settings” (Setări), iar apoi, „Reset Database” (Resetare bază de date) în „Pacient Database” (Bază de date pacienți).Pentru a șterge toate datele de pe dispozitiv, acesta trebuie oprit și repornit. Pentru mai multe informații, citiți documentația dispozitivulu.

 

17. CSe poate actualiza sistemul de operare de pe dispozitivul meu?

 

Da. Philips testează în mod activ compatibilitatea cu aplicația Lumify după publicarea noilor versiuni ale sistemelor de operare.

 

18. Ce produse trebuie utilizate pentru curățarea traductorului Lumify?

 

Trebuie să citiți Instrucțiunile de utilizare Lumify, în care, veți găsi lista produselor de curățare și a dezinfectanților aprobați.

 

19. Cum se poate curăța și dezinfecta dispozitivul pe care este folosită aplicația Lumify?

 

Curățarea și dezinfectarea dispozitivului în conformitate cu instrucțiunile producătorului, precum și politica instituției, privind curățarea și dezinfectarea echipamentelor medicale intră în responsabilitatea utilizatorului. Pentru a obține mai multe informații, trebuie să citiți documentația dispozitivului și politica instituției privind curățarea și dezinfectarea echipamentelor medicale.

 

20. Cât spațiu ocupă aplicația Lumify?

 

Aplicația Lumify are dimensiuni reduse – ocupă aproximativ 30 MB, adică mai puțin decât câteva fișiere MP3 obișnuite.

 

21. Sistemul Lumify se poate conecta la un monitor extern?

 

Da. Un dispozitiv cu sistem de operare Android se poate conecta la un monitor extern, cu ajutorul aparatului Chromecast. Pentru a obține mai multe informații, intrați pe pagina https://support.google.com/chromecast/answer/2998456?hl=en

 

22. Există posibilitatea modificării setărilor pentru modul de repaos și pentru funcționarea continuă a dispozitivului în timpul funcționării aplicației Lumify?

 

Pentru sistemul de operare Android, există aplicația „Stay Alive”, cu ajutorul căreia se pot modifica doar aceste setări https://play.google.com/store/apps/details?id=com.synetics.stay.alive&hl=en

 

23. Sistemul Lumify folosește standardul de codificare pentru rețelele corporative, Wi-Fi WPA?

 

Dispozitivele compatibile cu sistem de operare Android folosesc protocoalele de securitate Wi-Fi existente și certificate de securitate.Lista dispozitivelor compatibile este disponibilă pe: www.philips.com/Lumify-Compatible-Devices.

 

24. Se poate deplasa zona de focalizare atingând ecranul și mutând zona respectivă?

 

Nu. Aplicația Lumify adaptează automat numărul și pozițiile zonelor de focalizare în funcție de setările aplicației, de poziția câmpului de culoare și de profunzime. 

 

25. Unde se pot găsi informații privind curățarea traductoarelor?

 

Trebuie să citiți secțiunea Întreținerea transductoarelor, din Instrucțiunile de utilizare Lumify, în care se discută metodele de întreținere și este prezentată o listă a produselor de curățare și a dezinfectanților aprobați.

 

26. Sistemul Lumify are funcția Autoscan?

 

Da. Funcția Autoscan, uneori numită și Autogain sau Live iScan, ajustează compensarea fiecărei linii a unei imagini în timp real, asigurând menținerea calității generale a imaginii. Funcția Autoscan elimină necesitatea ajustării TCG (compensare temporară a amplificării).

 

27. Se pot exporta imagini în format PC din Lumify?

 

Da. Analizele se pot trimite pe e-mail, însoțite de imagini în format PC sau se pot exporta imaginile într-un director local, la care, vă puteți conecta cu ajutorul calculatorului. Mai multe informații puteți găsi în Instrucțiunile de utilizare a sistemului Lumify.

 

28. Se pot exporta imagini în format DICOM din Lumify?

 

Da. Se poate configura calea fișierului DICOM și se poate exporta în format DICOM PACS. Departamentul IT vă poate oferi informațiile despre rețea, necesare pentru configurarea căii fișierului DICOM. Mai multe informații puteți găsi în Instrucțiunile de utilizare a sistemului Lumify.

 

29. Cum se poate realiza configurarea conexiunii dispozitivului Lumify la rețea?

 

Informațiile privind configurarea dispozitivului în cazul conectării fără fir la rețea pot fi găsite în Instrucțiunile de utilizare a sistemului Lumify www.philips.com/lumify-manual.

 

30. De ce nu se pot exporta analizele în format DICOM PACS?

 

Puteți încerca să folosiți informațiile de mai jos, privind soluționarea unor probleme tehnice:
• Asigurați-vă că dispozitivul are o conexiune stabilă la rețeaua Wi-Fi sau la cea mobilă. Informațiile privind configurarea dispozitivului în vederea conectării la rețeaua Wi-Fi sau la cea mobilă pot fi găsite în documentația dispozitivului.
• Verificați conectarea la DICOM PACS: selectați calea pentru fișierul exportat și apăsați butonul Test. Mai multe informații puteți găsi în Instrucțiunile de utilizare a sistemului Lumify.
• Întrebați administratorul de rețea dacă setările căii DICOM, în sistemul Lumify, sunt corecte. Mai multe informații puteți găsi în Instrucțiunile de utilizare a sistemului Lumify.

 

31. Cum se poate achiziționa o imagine în Modul M?

 

Pentru a achiziționa imaginea în Modul M, trebuie să înghețați imaginea cu tipul bifat în Modul M, iar apoi să atingeți opțiunea Save Image (Salvare imagine). Imaginea va fi adăugată la documentația pacientului, iar utilizatorul o va vedea pe ecran.

Soluționarea problemelor apărute

1.  Înregistrarea sistemului Lumify nu s-a finalizat cu succes, ce trebuie făcut?

 

Mai întâi trebuie să vă asigurați că dispozitivul utilizat se află pe lista dispozitivelor compatibile: www.philips.com/Lumify-Compatible-Devices

 

Apoi, trebuie să vă asigurați că traductorul este conectat la dispozitiv în mod corespunzător, iar dispozitivul are acces la rețeaua Wi-Fi sau mobilă, pe întreaga durată a procesului de înregistrare. În cazul întreruperii conexiunii la internet, este posibil ca procesul de înregistrare să fie întrerupt. În această situație, trebuie să deconectați traductorul, să vă reconectați la internet și apoi, să reconectați traductorul.

 

2. Trebuie să existe o conexiune la rețeaua Wi-Fi pentru a putea face o ecografie?

 

Nu. După înregistrarea sistemului Lumify, nu mai este necesară conexiunea la rețeaua Wi-Fi sau la cea mobilă. Philips recomandă conectarea regulată la rețeaua Wi-Fi sau mobilă, pentru a maximiza avantajele care decurg din utilizarea serviciilor aferente sistemului Lumify.

 

3. De ce nu există nicio informație în jurnalele DICOM?

 

Înainte ca Lumify să înceapă să înregistreze date, trebuie să activați înregistrarea datelor DICOM. Mai multe informații puteți găsi în Instrucțiunile de utilizare a sistemului Lumify.

 

4. Unde poate fi găsită declarația de conformitate cu standardul DICOM?

 

Trebuie să vizitați pagina https://www.usa.philips.com/healthcare/resources/support-documentation/dicom-ultrasound și să apăsați pe poziția Lumify.

 

5. Unde se află numărul de serie al traductorului?

 

Pe laterala traductorului, se află un număr de serie format din 6 cifre. De asemenea, puteți conecta traductorul la dispozitiv și puteți porni sistemul Lumify. După aceea, trebuie să apăsați pe opțiunea Informații privind produsul, din meniul aflat în lateral, pentru afișarea numărului de serie format din 6 cifre.

 

6. Pot șterge serverul listelor de sarcini din sistemul Lumify?

 

Da. Mai multe informații puteți găsi în Instrucțiunile de utilizare a sistemului Lumify.

 

7. Ce indică marcatorul roșu sau verde aflat în dreptul opțiunii de exportare?

 

Marcatorul roșu indică faptul că sistemul Lumify nu se poate conecta la locul de destinație pentru exportarea fișierelor. Marcatorul verde indică o conexiune corectă cu locul de destinație pentru fișierul exportat.

 

8. Cum se poate solicita asistență tehnică?

 

Trebuie să citiți documentația de utilizare a sistemului Lumify, pentru a vedea cele mai frecvente întrebări și pentru a găsi răspunsurile la întrebările respective. Dacă aveți nevoie de asistență tehnică suplimentară, trebuie să contactați departamentul de asistență tehnică. Pentru a contacta un consultant de la departamentul de asistență tehnică, sunați la numărul (+40) 21 203 20 40. Linia de asistență telefonică LumiLine poate fi apelată în intervalul 9-17 (prețul conform tarifelor valabile ale operatorului dvs.).

 

9. Ce trebuie făcut atunci când dispozitivul nu mai recunoaște traductoarele Lumify?

 

Puteți încerca să folosiți informațiile de mai jos, privind soluționarea unor probleme tehnice:

  • Trebuie să vă asigurați că ați conectat corect conectorul USB al traductorului la dispozitiv.
  • Trebuie să porniți dispozitivul și să procedați conform instrucțiunilor privind soluționarea problemelor tehnice, incluse în secțiunea Întreținerea sistemului, din Instrucțiunile de utilizare Lumify.
  • Dacă aveți nevoie de asistență tehnică suplimentară, vă rugăm să ne contactați la numărul (+40) 21 203 20 40. Linia de asistență telefonică poate fi apelată de luni până vineri, în intervalul orar 9-17 (prețul conform tarifelor valabile ale operatorului dumneavoastră).

 

10. De ce se afișează mesajul „Unsupported transducer” (traductor nerecunoscut) la conectarea tranductorului S4-1?

 

  • Pentru S4-1, este necesară aplicația Lumify, versiunea 1.6. Pentru a verifica versiunea aplicației,trebuie să vă duceți la opțiunea Settings (Setări) -> About (informații despre aplicație), aferentă produsului.
  • În cazul în care este utilizată versiunea 1.2 a aplicației sau o versiune mai veche, trebuie să mergeți în magazinul Google Play, pentru a actualiza aplicația la versiunea 1.6.
  • Dacă utilizați versiunea 1.6 a aplicației, vă rugăm să ne contactați la numărul (+40) 21 203 20 40. Linia de asistență telefonică poate fi apelată de luni până vineri, în intervalul orar 9-17 (prețul conform tarifelor valabile ale operatorului dumneavoastră).

 

Gama de produse

1. Sistemul va fi extins cu alte forme de imagistică, de ex. Doppler pulsatil (PW)?

 

Echipa Lumify ia măsuri care vizează perfecționarea continuă a aparatului Lumify și a traductoarelor, funcțiilor și serviciilor.

 

2. Cum se compară sistemul de imagistică Lumify cu alte sisteme similare?

 

Aplicația Lumify permite realizarea de ecografii la un nivel comparabil cu cel al sistemelor mai mari, fără a compromite adâncimea de penetrare a ultrasunetelor sau rezoluție imagistică tisulară.

 

3. Care este durata de funcționare a sistemului Lumify?

 

Durata de funcționare depinde de dispozitivul deținut, dar sistemul ar trebuie să permită realizarea de ecografii timp de 2-4 ore. Pentru a afla mai multe informații privind timpul de lucru estimat pentru dispozitivele compatibile, vă invităm să vizitați pagina de internet https://www.philips.com/lumify-compatible-devices.

 

4. De câtă memorie are nevoie sistemul Lumify?

 

Aplicația Lumify are nevoie de 50 MB de spațiu pe disc; pentru stocarea datelor pacientului este nevoie de spațiu suplimentar.

 

5. Cât de durabil este traductorul Lumify?

 

Traductoarele care fac parte din familia Lumify au fost proiectate și testate pentru a satisface cerințele de fiabilitate extraordinară aferente ecografelor portabile și pentru a garanta că traductoarele utilizate fac față problemelor care ar putea apărea într-un astfel de mediu.

 

6. De ce spațiu au nevoie imaginile sistemului Lumify?

 

Ecografiile standard, cu câteva imagini înghețate, au nevoie de un spațiu de doar 10 MB. Ecografiile cu câteva cadre de 3 secunde au nevoie de aproximativ 50 MB.Se pot stoca sute de ecografii pe orice dispozitiv compatibil cu sistemul Lumify (www.philips.com/Lumify-Compatible-Devices). Capacitatea reală de stocare depinde de mai mulți factori, precum cantitatea de date salvate pe dispozitiv.

 

7. istemul Lumify poate fi utilizat cu dispozitive cu program de operare Windows, de ex. tableta Surface?

 

În acest moment, sistemul Lumify poate fi utilizat exclusiv cu dispozitive cu sistem de operare Android. Cercetăm în permanență posibilitățile de a furniza serviciile noastre utilizatorilor tuturor sistemelor de operare.

 

8. Formularul cu informații despre pacient din sistemul Lumify conține un număr de înregistrare?

 

Da. Formularul cu informații despre pacient are un câmp pentru numărul de înregistrare. În plus, acest număr poate fi obținut prin intermediul funcției listei de lucru.

 

9. Sistemul Lumify poate fi utilizat în imagistica pediatrică?

 

Da. Sistemul poate fi utilizat în imagistica pediatrică.

 

10. Sistemul Lumify permite modificarea setărilor câmpului apropiat sau îndepărtat?

 

Sistemul Lumify permite modificarea setărilor, iar funcția AutoScan (scalare automată) (optimizarea continuă a setărilor iScan) este întotdeauna activată, pentru a obține adâncimea dorită a imaginii.

 

11. Salvarea cadrelor cineloop este prospectivă sau retrospectivă?

 

Sistemul Lumify salvează cadrele cineloop (durată 3-10 secunde) în mod prospectiv. Sistemul Lumify începe salvarea după atingerea butonului Save Loop (Salvare cadre cineloop) și continuă înregistrarea până în momentul atingerii butonului Stop sau până la expirarea duratei respectivului cadru cineloop.

 

12. Sistemul Lumify este compatibil cu telefoanele Samsung (S4, S5, S6, S6 Edge)?

 

Philips recomandă utilizarea dispozitivelor indicate în lista dispozitivelor compatibile: https://www.philips.com/lumify-compatible-devices

 

13. Sistemul Lumify oferă tehnologia XRes?

 

Da. XRes, tehnologia de ultimă generație de procesare adaptivă a imaginilor, îmbunătățește rezoluția imaginii și facilitează vizualizarea structurilor. Philips optimizează tehnologia XRes pentru toate aplicațiile clinice.

 

14. Sistemul Lumify dispune de tehnologia pentru imagistică armonică tisulară (THI)?

 

Da. Sistemul Lumify folosește tehnologia THI în aplicațiile clinice. De exemplu, în cazul traductorului C5-2, tehnologia THI este folosită în timpul examinării vezicii biliare și în cazul investigațiilor obstetrice/ginecologice.

 

15. Sistemul Lumify oferă tehnologia SonoCT?

 

Da. Tehnologia SonoCT, denumită uneori imagistică cu ultrasunete încrucișate sau imagistică cu mai multe linii, este inclusă în traductoarele L12-4 și C5-2, în toate modurile, cu excepția modului Lung (plămâni).

 

16. Sistemul Lumify folosește serverul cu liste de lucru (MWL) DICOM? Cum se poate configura serverul cu listele de lucru?

 

Da, se poate configura și folosi un server DICOM MWL. Mai multe informații pe această temă puteți găsi în Instrucțiunile de utilizare a sistemului Lumify.

 

17. Se poate crea un număr temporar de identificare la începutul examinării? Dacă da, acesta poate fi ulterior modificat în datele pacientului?

 

Da. Trebuie să apăsați butonul Scan (scanare), vizibil Scan/Create Patient (Scanare/Creare profil pacient), pentru a începe scanarea fără introducerea datelor pacientului. Aceste date pot fi modificate în orice moment, înainte de încheierea examinării.

 

18. Este disponibil Color Mode (Modul de culoare)?

 

Da. Sunt disponibile două module de culoare. Flux Rapid (Fast Flow) (scala „high color” [culoare ridicată] pentru fluxul arterial) și Flux Lent (Slow Flow) (scala „low color” [culoare scăzută] pentru fluxul venos).

 

19. Se pot scana sau vizualiza imagini în modul de afișare pe tot ecranul?

 

Da. Pentru a vedea o imagine în modul de afișare pe tot ecranul, apăsați pe pictograma [[full-screen view icon]] (pictograma pentru modul de afișare pe tot ecranul) aflată în colțul din dreapta jos. Revenirea la modul normal de afișare se face apăsând pe pictograma [[return to normal view icon]] (pictograma de revenire la modul normal de afișare).

 

20. Ce format de coduri de bare recunoaște sistemul Lumify?

 

Trebuie să consultați instrucțiunile de utilizare a sistemului Lumify pentru a vedea lista formatelor utilizate și pentru a vă familiariza cu regulile de configurare a cititorului de coduri de bare.

 

21. Cu ce traductoare se poate folosi Modul M?

 

Modul M poate fi utilizat cu traductoarele S4-1, C5-2 și L12-4

 

22. Sistemul Lumify poate fi utilizat în afara spitalului?

 

Lumify este un sistem ultra-portabil de imagistică ecografică, destinat utilizării în medii în care asistența medicală este furnizată de personal medical, adică la domiciliul pacientului, la spital, într-un cabinet medical, dar și în timpul transportului.

 

23. Ce include pachetul de livrare la achiziționarea directă a sistemului Lumify?

 

Achiziționarea directă a sistemului Lumify include tarductoarele Lumify, aplicația Lumify, actualizările aplicației și garanția producătorului. În plus, în cadrul tranzacției, cumpărătorul sistemului va primi și o husă pentru transportul dispozitivului și al traductoarelor.

 

24. Cât se așteaptă pentru a obține traductoarele Lumify?

 

Traductoarele Lumify ar trebui să fie livrate în aproximativ 7 săptămâni de la data plasării comenzii, însă timpul real de livrare depinde de disponibilitatea produsului. Onorarea comenzilor mai mari poate dura mai mult. Dacă aveți întrebări privind o comandă plasată, vă rugăm să ne contactați la numărul (+40) 21 203 20 40

 

25. Ce fel de garanție se oferă pentru achiziționarea sistemului Lumify?

 

Sistemul Lumify are o garanție de bază de 5 ani, care include accesul la serviciile de asistență tehnică pe portalul Lumify, accesul la experții Philips, care oferă asistență tehnică la distanță și asigurarea traductorilor Lumify împotriva defectelor ascunse. 

 

26. Se pot reseta setările utilizatorului privind amplificarea/adâncimea imaginii, revenind la setările de fabrică ale producătorului?Cum se face resetarea?

 

Puteți reseta cu ușurință setările imaginii la setările optime ale producătorului, selectând setările de fabrică. Acest lucru vă permite să readuceți adâncimea/amplificarea/setările la nivelul optim.

 

27. Ce modalități de plată pot fi folosite pentru achiziționarea directă a sistemului Lumify?

 

Pentru achiziționarea sistemului Lumify puteți plăti prin transfer bancar direct în contul Philips sau puteți obține un credit pe o perioadă de până la 5 ani.

Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.