Pentru informaţii despre produsele de consum Philips sau asistenţa pentru produse în lumina evoluţiei COVID-19, faceţi clic aici.
intellispace pacs banner
COVID-19

Suntem alături de dumneavoastră

Asistenţă şi soluţii pentru a vă ajuta să oferiţi îngrijire medicală pacienţilor diagnosticaţi cu COVID-19.

imagine liniară
imagine liniară
covid
Răspunsul Philips la pandemia cauzată de COVID-19

    Resurse pentru personalul medical

    pictogramă de asistenţă

    Asistenţă clinică şi resurse pentru gestionarea situaţiei cauzate de COVID-19


    Beneficiaţi de asistenţă pentru produse, inclusiv informaţii despre curăţare şi dezinfectare, tutoriale video şi multe altele.
    Terapie intensivă şi monitorizarea pacienţilor
    Imagistica de diagnosticare
    Ultrasunete
    Ventilaţie şi asistenţă respiratorie

    Întrebări frecvente privind asistenţa medicală în situaţiile cauzate de COVID-19

    Ce filtre trebuie utilizate pe ventilatoarele neinvazive şi invazive?
    Este important de menţionat că ventilatorul V60/V60 Plus este proiectat cu trei straturi de filtre: filtrul de admisie a aerului, filtrul principal de bacterii şi un filtru pe portul de expirare a circuitului pacientului. Se recomandă clienţilor să urmeze instrucţiunile din manualul de utilizare a ventilatorului V60/V60 Plus pentru a filtra aerul administrat pacientului cu filtrul de admisie a aerului şi pentru a utiliza întotdeauna un filtru principal de bacterii pe portul de ieşire a gazului, şi se recomandă utilizarea unui filtru pe portul de exhalare a circuitului pacientului.
    V60 poate fi folosit pentru suportul invaziv al ventilaţiei?
    V60 are performanţă dovedită atât în ventilarea invazivă, cât şi în cea invazivă. Ventilatorul Philips Respironics V60 este un sistem de asistare a ventilaţiei prin presiune respiratorie pozitivă bi-nivel (BiPAP), controlat prin microprocesor, care oferă ventilaţie prin presiune pozitivă neinvazivă şi suport de ventilaţie invaziv pentru pacienţii adulţi şi pediatrici cu respiraţie spontană.
    Filtrarea la expirare asigură protecţie 100% împotriva gazelor expirate de pacienţi?
    Deşi va filtra în mod eficient (> 99,99% eficienţă) gazul exhalat care trece prin portul de expiraţie, majoritatea interfeţelor pentru pacienţi vor scăpa o anumită cantitate de gaz, din cauza unei scurgeri neintenţionate prin spaţiul în care perna intră în contact cu pielea.
    Cât de des trebuie înlocuit filtrul de bacterii?
    Frecvenţa şi momentul înlocuirii filtrului vor varia în funcţie de pacient şi de utilizare. Se recomandă schimbarea filtrului între pacienţi şi la intervale regulate (sau după îndrumările producătorului).
    Pot folosi şerveţele de uz spitalicesc cu înălbitor pentru măştile Philips/Respironics utilizate pe pacienţi multipli?
    Citiţi Instrucţiunile de utilizare complete, care menţionează: nu folosiţi înălbitor, alcool, soluţii de curăţare care conţin înălbitor sau alcool sau soluţii de curăţare care conţin balsamuri sau substanţe hidratante.
    Filtrele de aer de pe sistemele cu ultrasunete filtrează COVID-19?
    La fel ca alte dispozitive medicale, sistemele de răcire Philips şi filtrele sistemelor sunt concepute pentru a asigura funcţionarea corectă a aparatelor într-o varietate de medii spitaliceşti şi de medii clinice. Filtrele sistemului de răcire sunt concepute pentru a preveni acumularea de praf şi particule în sistemele noastre, însă nu au fost proiectate pentru filtrarea patogenilor. Majoritatea filtrelor sistemelor cu ultrasunete Philips pot fi detaşate de către utilizator şi pot fi curăţate şi dezinfectate. Ţinem cont de îndrumările CDC oficiale privind clasificarea şi mecanismele de transport pentru virusul SARS-CoV-2.
    Ce traductoare recomandăm pentru ultrasunetele pulmonare?
    Există variaţii în funcţie de preferinţe. Pentru pacienţii de dimensiuni reduse, reţelele liniare ar putea fi cele mai bune, dar şi cele abdominale curbate sunt la fel de eficiente. Reţelele curbate sunt cele mai adecvate pentru plămâni, în general; cu toate acestea, traductoarele cardiace sunt la fel de eficiente şi pot scana atât plămânii, cât şi inima.
    Şi-a sporit Philips producţia de ventilatoare şi alte produse destinate terapiei intensive?

    Philips lucrează neîntrerupt pentru a creşte producţia de ventilatoare pentru spitale şi alte produse necesare terapiei intensive pentru a ajuta la diagnosticarea şi tratarea pacienţilor cu noul coronavirus (COVID-19). Aşa cum s-a comunicat iniţial în luna martie, ne dublăm producţia de ventilatoare pentru spitale în mai şi vom înregistra o creştere de patru ori mai mare până în cel de-al treilea trimestru din 2020.

     

    Eforturile noastre de a creşte producţia au inclus:

    • angajarea de personal suplimentar pentru fabricaţie şi trecerea angajaţilor actuali la lucrul în ture, pentru a sprijini imediat cererea crescută;
    • adăugarea de linii de fabricaţie şi creşterea numărului de ture la turele de 24/7;
    • strânsa colaborare cu furnizorii Philips pentru a asigura aprovizionarea cu materiale menite să susţină creşterea producţiei din unităţile noastre de producţie;
    • canalizarea capacităţilor inovatoare ale Philips pentru a redefini gamele adiacente de produse menite să abordeze cererea crescută;
    • Colaborarea cu producătorii contractanţi de terţă parte, Jabil şi Flex

     

    Cele mai recente declaraţii ale noastre se regăsesc în secţiunea Noutăţi Philips.

    Ce alte produse şi servicii oferă Philips pentru a ajuta la diagnosticarea şi tratarea COVID-19?

    Produsele noastre cele mai solicitate în acest moment includ monitoarele pentru semne vitale şi ventilatoarele portabile destinate pacienţilor, precum şi consumabilele medicale pentru ventilaţia neinvazivă şi invazivă menite să trateze o vastă gamă de afecţiuni respiratorii.

     

    Produsele şi soluţiile Philips pentru gestionarea crizei cauzate de COVID-19 includ:

    • Soluţii pentru punctele de intervenţie pentru terapie intensivă menite să trateze bolile respiratorii. Acestea includ soluţiile de monitorizare a pacienţilor pentru a monitoriza semnele vitale ale unui pacient şi pentru a detecta modificările subtile, precum şi ventilatoarele şi consumabilele medicale pentru ventilaţia invazivă, neinvazivă şi mixtă pentru a trata o vastă gamă de afecţiuni respiratorii.
    • Sistemele şi serviciile de imagistică de diagnosticare, inclusiv CT, radiografiile de diagnosticare mobile şi ultrasunetele pentru a ajuta la diagnosticarea afecţiunilor respiratorii.
    • Soluţiile de teleasistenţă pentru spitale pentru a monitoriza şi gestiona la nivel central pacienţii din unităţile de terapie intensivă (programul eICU Philips) şi soluţiile de teleasistenţă pentru a conecta îngrijitorii medicali şi pacienţii la domiciliu.

     

    Puteţi afla mai multe despre soluţiile noastre privind gestionarea crizei cauzate de COVID-19 aici.

    Cum poate obţine ajutor spitalul sau guvernul meu din partea Philips?
    Philips colaborează în mod activ cu spitalele, industria tehnologică medicală, guvernele, Organizaţia Mondială a Sănătăţii şi alte autorităţi sanitare pentru a proteja şi facilita producţia şi expedierea de echipamente medicale salvatoare de vieţi, precum şi serviciile de îngrijire medicală pentru a răspunde cererilor din segmentul terapiei intensive în legătură cu COVID-19. Dacă nu sunteţi deja un client sau dacă sunteţi un reprezentant guvernamental, ne puteţi contacta aici.
    Pot achiziţiona un ventilator de la Philips pentru mine sau pentru o persoană dragă?

    Ventilatoarele invazive şi neinvazive Philips nu sunt disponibile pentru vânzare către persoane fizice, ci pot fi vândute numai spitalelor, furnizorilor de echipamente medicale pentru utilizarea la domiciliu (companii DME), unităţilor de îngrijire medicală pe termen lung, transportului medical şi organizaţiilor guvernamentale.

    Philips oferă un vast portofoliu de produse respiratorii şi pe bază de oxigen care sunt disponibile pe baza de reţetă medicală. Puteţi consulta portofoliul nostru cu produse respiratorii şi pentru somn aici.

    Ca spital, care este cea mai bună metodă de a contacta Philips pentru ajutor sau asistenţă în timpul COVID-19?
    Vă rugăm să continuaţi să colaboraţi cu reprezentantul contului dvs. sau cu reprezentanţii de vânzări de la nivel local.  Dacă doriţi să vorbiţi cu cineva din conducerea Philips, reprezentantul contului dvs. sau reprezentantul de vânzări de la nivel local vă poate ajuta facilitând aceste discuţii. Dacă nu sunteţi unul dintre clienţii noştri actuali, vă rugăm să ne contactaţi aici.
    Ce resurse de asistenţă tehnică şi instruire sunt disponibile?

    Pentru o instruire suplimentară privind utilizarea echipamentelor Philips, am creat tutoriale video care pot fi accesate prin intermediul site-ului web Philips de răspuns la COVID-19.

     

    Pentru asistenţa tehnică şi realizarea de intervenţii service asupra produselor, recomandăm cu tărie ca numai personalul de service instruit, care are cunoştinţe şi experienţă în legătură cu ventilatoarele noastre şi care a citit şi respectat instrucţiunile din manualul de service, să efectueze intervenţiile service asupra ventilatoarelor Philips.

    Cine poate obţine piesele necesare pentru repararea acestor ventilatoare?
    Clienţii pot continua să comande piesele direct de la reprezentantul contului lor sau contactând asistenţa tehnică Philips. Furnizorii de servicii terţi pot continua să comande piesele prin distribuitori.
    Cum va afecta COVID-19 continuitatea afacerii Philips?

    Philips menţine un sistem de gestionare continuă a afacerii, care este în concordanţă cu şi certificat conform standardelor internaţionale pentru continuitatea afacerilor ISO 22301:2012. Evaluăm în permanenţă măsurile de precauţie pe baza liniilor directoare ale OMS şi ale autorităţilor naţionale.

     

    În ciuda pandemiei de COVID-19, Philips a reuşit să îşi continue operaţiunile de afaceri din toată lumea. După cum era de aşteptat, experimentăm o cerere scăzută pentru portofoliul nostru de produse de consum în cele mai afectate regiuni, şi o cerere crescută pentru produsele din portofoliul nostru de soluţii medicale profesionale.

     

    Philips are o amprentă de producţie echilibrată pe tot globul, având unităţi de producţie în America de Nord, America Latină, Europa şi Asia, inclusiv câteva în China. Conform sistemului nostru de continuitate a afacerii, am implementat protocoalele de siguranţă relevante în toate locaţiile noastre din întreaga lume.

    Ce alte eforturi depune Philips pentru a ajuta comunităţile afectate de COVID-19?
    Fundaţia Philips depune eforturi la nivel global pentru a combate epidemia cauzată de COVID-19 în China, Kenya, Italia şi altele. Fundaţia Philips este platforma centrală pentru activităţile de răspundere socială corporative, bazându-se pe convingerea că prin inovaţie şi colaborare putem rezolva unele dintre cele mai dure provocări ale lumii şi putem produce efecte acolo unde contează cu adevărat. Actualizările apar periodic în secţiunea Noutăţi Philips.

    Tutoriale video privind tratarea cazurilor de COVID-19

    Videoclip de pregătire pentru utilizarea E30

    Philips Respironics E30

    videoclip de pregătire pentru utilizare

    Instrucţiuni video v60

    Philips Respironics V60

    Utilizare pentru ventilaţie invazivă

    Philips MobileDiagnost wDR – sistem mobil digital de radiografie

    Philips MobileDiagnost wDR

    Sistem mobil de radiografie digitală

    Videoclip de instruire privind monitorizarea pacienţilor

    Monitorizarea pacienţilor Philips IntelliVue

    Funcţionare de bază

    Instruire privind monitorizarea pacienţilor

    Monitorizarea pacienţilor Philips IntelliVue

    Înţelegerea alarmelor

    Introducere v680
    Ventilatorul Philips respironics V680 Capitolul 1 Trilogy 100 uşor de utilizat este proiectat pentru utilizarea pentru îngrijirea medicală la domiciliu, în spital şi acută pentru

    Cele mai solicitate produse în legătură cu îngrijirea medicală COVID-19

    Furnizorii de îngrijire medicală clinică discută subiecte legate de tratarea cazurilor de COVID-19.

    Experienţă acumulată în linia întâi

     

    Consideraţii clinice şi operaţionale în cadrul unui departament de ecografie în timpul şi după pandemia cauzată de COVID-19

     

    9 iunie

    Răspunsul clinic la situaţia cauzată de COVID-19

     

    Un raport întocmit de dr. Adam Seiver, şeful biroului medical pentru Monitorizare şi Analiză şi Îngrijiri Terapeutice Philips.

    Instruire privind dispozitivul Philips Respironics E30

     

    Acest webinar privind ventilatorul Philips Respironics E30 se axează pe prezentarea generală a dispozitivului.

    Suntem alături de dumneavoastră

    organizat

    Organizat pentru a ajuta

     
    Ne-am aliniat resursele şi capacităţile pentru a putea oferi sistemelor de îngrijire medicală accesul rapid la informaţii şi soluţii medicale, cu scopul de a satisface nevoile de îngrijire ale pacienţilor acestora.
    adaptare

    Adaptare activă

     
    Ne adaptăm şi perfecţionăm produsele şi tehnologiile pentru a ajuta la abordarea complexităţii bolilor, a populaţiei de pacienţi şi a condiţiilor de îngrijire medicală.
    conexiuni

    Crearea de conexiuni

     
    Ne canalizăm infrastructura şi platformele pentru a conecta echipele de îngrijire şi pentru a ajuta sistemele de îngrijire să comunice cât mai eficient posibil, pe măsură ce acestea depun eforturi privind pregătirea, răspunsul şi recuperarea.
    Faptul că vedem comunitatea salvatoare de vieţi în acţiune în jurul nostru ne face să ne păstrăm optimismul şi ne motivează să ne păstrăm concentrarea pe responsabilităţile noastre de bază: satisfacerea nevoilor critice ale clienţilor; asigurarea sănătăţii şi siguranţei angajaţilor; şi susţinerea bunăstării oamenilor din întreaga lume.

    Încercaţi să intraţi în legătură cu noi?

    pictogramă de asistenţă

    Asistenţă privind produsele Healthcare

     

    Apelaţi-ne la +40 31 630 0043

    Asistenţă privind produsele destinate consumatorilor
    Anchete media