Înlocuirea echipamentului
hero living

Când să vă înlocuiţi echipamentul pentru terapia de somn

Echipamentul uzat poate reduce eficienţa tratamentului. Vedeţi când trebuie să îl înlocuiţi.

 

We are always interested in engaging with you.

Let us know how we can help.

1
Select your area of interest
2
Contact details

Când ar trebui să înlocuiesc componentele pentru terapia de somn?

 

Înlocuirea echipamentului dvs. înainte de a se uza este o parte importantă a rutinei terapiei de somn. Pentru anumite produse specifice, verificaţi detaliile produsului din secţiunea opţiunilor de echipament.

 

 

 

Semne care indică necesitatea de înlocuire a măştii sau a pieselor măştii

Au apărut scurgeri cauzate de deteriorarea etanşării măştii

 

Uleiurile de faţă afectează etanşarea suportului moale în timp, chiar dacă igiena este efectuată corespunzător. Nu strângeţi suportul pentru cap atunci când simţiţi scurgeri. Strângerea excesivă cauzează disconfort şi apariţia punctelor de presiune, şi poate cauza scurgeri suplimentare.

 

 

S-a avariat din cauza curăţării necorespunzătoare

 

Utilizaţi numai apă şi săpun delicat. Nu utilizaţi săpunuri cu substanţe hidratante sau parfumuri. Aflaţi mai multe despre îngrijirea măştilor >

 

Masca dvs. nu se potriveşte corect

 

O mască nepotrivită vă poate face să o reajustaţi continuu şi/sau să strângeţi excesiv suportul pentru cap, ceea ce reduce durata de funcţionare eficientă. Contactaţi-vă furnizorul pentru a găsi potrivirea corectă.

 

 

 

Prezintă semne de uzură sau deteriorări

 

Acestea pot fi probleme legate de scurgeri, suporturi moi care îşi pierd forma şi/sau componente sau suporturi moi care crapă sau care se rup.

 

 

Când să vă înlocuiţi componentele Philips pentru terapia de somn*

Componentă

Program recomandat

Frecvenţă Medicare

Suport moale nazal

Lunar

De 2 ori pe lună

Suport moale cu perne

Lunar

De 2 ori pe lună

Suport moale complet pentru faţă

Lunar

De 1 ori pe lună

Filtru fin de unică folosinţă

Lunar

De 2 ori pe lună

Filtru, spumă pentru particule grosiere

Lunar

1 dată la 6 luni

Mască

La fiecare 3 luni

1 dată la 3 luni

Tubul

La fiecare 3 luni

1 dată la 3 luni

Suport pentru cap

La fiecare 6 luni

1 dată la 6 luni

Curea pentru bărbie

La fiecare 6 luni

1 dată la 6 luni

Dispozitiv de terapie

La fiecare 5 ani

Între 1 şi 5 ani

* Se recomandă să vă consultaţi cu compania de asigurări pentru a afla care este programul de înlocuire acoperit.

Cum înlocuiesc echipamentul pentru terapia de somn?

 

Contactaţi furnizorul de asistenţă medicală la domiciliu pentru întrebări privind înlocuirea echipamentelor Acesta vă poate ajuta cu formularele de asigurare şi piesele de schimb.

You are about to visit a Philips global content page

Continue

You are about to visit a Philips global content page

Continue

Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.

Accesați un website-ul Philips Healthcare România
Please select the checkbox

Conținutul paginii următoare conține informații destinate exclusiv profesioniștilor din domeniul sănătății, întrucât se referă la produse care se încadrează în categoria dispozitivelor medicale care necesită utilizarea sau intervenția profesioniștilor din sectorul medical.

Ești o persoană care întrunește criteriile de mai sus?