1.  Înregistrarea sistemului Lumify nu s-a finalizat cu succes, ce trebuie făcut?

 

Mai întâi trebuie să vă asigurați că dispozitivul utilizat se află pe lista dispozitivelor compatibile: www.philips.com/Lumify-Compatible-Devices

 

Apoi, trebuie să vă asigurați că traductorul este conectat la dispozitiv în mod corespunzător, iar dispozitivul are acces la rețeaua Wi-Fi sau mobilă, pe întreaga durată a procesului de înregistrare. În cazul întreruperii conexiunii la internet, este posibil ca procesul de înregistrare să fie întrerupt. În această situație, trebuie să deconectați traductorul, să vă reconectați la internet și apoi, să reconectați traductorul.

 

2. Trebuie să existe o conexiune la rețeaua Wi-Fi pentru a putea face o ecografie?

 

Nu. După înregistrarea sistemului Lumify, nu mai este necesară conexiunea la rețeaua Wi-Fi sau la cea mobilă. Philips recomandă conectarea regulată la rețeaua Wi-Fi sau mobilă, pentru a maximiza avantajele care decurg din utilizarea serviciilor aferente sistemului Lumify.

 

3. De ce nu există nicio informație în jurnalele DICOM?

 

Înainte ca Lumify să înceapă să înregistreze date, trebuie să activați înregistrarea datelor DICOM. Mai multe informații puteți găsi în Instrucțiunile de utilizare a sistemului Lumify.

 

4. Unde poate fi găsită declarația de conformitate cu standardul DICOM?

 

Trebuie să vizitați pagina https://www.usa.philips.com/healthcare/resources/support-documentation/dicom-ultrasound și să apăsați pe poziția Lumify.

 

5. Unde se află numărul de serie al traductorului?

 

Pe laterala traductorului, se află un număr de serie format din 6 cifre. De asemenea, puteți conecta traductorul la dispozitiv și puteți porni sistemul Lumify. După aceea, trebuie să apăsați pe opțiunea Informații privind produsul, din meniul aflat în lateral, pentru afișarea numărului de serie format din 6 cifre.

 

6. Pot șterge serverul listelor de sarcini din sistemul Lumify?

 

Da. Mai multe informații puteți găsi în Instrucțiunile de utilizare a sistemului Lumify.

 

7. Ce indică marcatorul roșu sau verde aflat în dreptul opțiunii de exportare?

 

Marcatorul roșu indică faptul că sistemul Lumify nu se poate conecta la locul de destinație pentru exportarea fișierelor. Marcatorul verde indică o conexiune corectă cu locul de destinație pentru fișierul exportat.

 

8. Cum se poate solicita asistență tehnică?

 

Trebuie să citiți documentația de utilizare a sistemului Lumify, pentru a vedea cele mai frecvente întrebări și pentru a găsi răspunsurile la întrebările respective. Dacă aveți nevoie de asistență tehnică suplimentară, trebuie să contactați departamentul de asistență tehnică. Pentru a contacta un consultant de la departamentul de asistență tehnică, sunați la numărul (+40) 21 203 20 40. Linia de asistență telefonică LumiLine poate fi apelată în intervalul 9-17 (prețul conform tarifelor valabile ale operatorului dvs.).

 

9. Ce trebuie făcut atunci când dispozitivul nu mai recunoaște traductoarele Lumify?

 

Puteți încerca să folosiți informațiile de mai jos, privind soluționarea unor probleme tehnice:

  • Trebuie să vă asigurați că ați conectat corect conectorul USB al traductorului la dispozitiv.
  • Trebuie să porniți dispozitivul și să procedați conform instrucțiunilor privind soluționarea problemelor tehnice, incluse în secțiunea Întreținerea sistemului, din Instrucțiunile de utilizare Lumify.
  • Dacă aveți nevoie de asistență tehnică suplimentară, vă rugăm să ne contactați la numărul (+40) 21 203 20 40. Linia de asistență telefonică poate fi apelată de luni până vineri, în intervalul orar 9-17 (prețul conform tarifelor valabile ale operatorului dumneavoastră).

 

10. De ce se afișează mesajul „Unsupported transducer” (traductor nerecunoscut) la conectarea tranductorului S4-1?

 

  • Pentru S4-1, este necesară aplicația Lumify, versiunea 1.6. Pentru a verifica versiunea aplicației,trebuie să vă duceți la opțiunea Settings (Setări) -> About (informații despre aplicație), aferentă produsului.
  • În cazul în care este utilizată versiunea 1.2 a aplicației sau o versiune mai veche, trebuie să mergeți în magazinul Google Play, pentru a actualiza aplicația la versiunea 1.6.
  • Dacă utilizați versiunea 1.6 a aplicației, vă rugăm să ne contactați la numărul (+40) 21 203 20 40. Linia de asistență telefonică poate fi apelată de luni până vineri, în intervalul orar 9-17 (prețul conform tarifelor valabile ale operatorului dumneavoastră).