1. Cum se descărcă aplicația Lumify?

 

Aplicația Lumify se poate descărca din magazinul Google Play https://play.google.com/store/apps/details?id=com.philips.hc.ultrasound.lumify.

 

2. Cum se instalează aplicația Lumify?

 

Aplicația Lumify se instalează automat după descărcarea sa din magazinul Google Play, pe dispozitivele de tip smartphone sau tabletă. În anumite cazuri, setările de securitate ale dispozitivului dvs. pot bloca instalarea Lumify. În această situație, trebuie să verificați setările de securitate.

 

3. Aplicația Lumify poate fi folosită cu traductoarele altor producători?

 

Nu. Aplicația Lumify funcționează doar cu traductoarele Lumify. Dacă veți conecta la aparatul dvs. un traductor al altui producător, aplicația Lumify va funcționa doar în modul demonstrativ.

 

4. Cum se pot obține informații privind actualizările disponibile pentru aplicația Lumify?


Există posibilitatea configurării aparatului astfel încât aplicația să se actualizeze manual sau automat. 

 

Dacă tableta sau smartphone-ul are activată actualizarea automată a aplicațiilor, aplicația Lumify va fi actualizată automat. În cazul în care actualizarea va cere modificarea autorizațiilor, va apărea un mesaj în acest sens.

 

Dacă aparatul este configurat astfel încât actualizarea aplicațiilor să se facă manual, se poate descărca ultima actualizare din magazinul Google Play. Pentru a obține mai multe informații, trebuie să căutați „Actualizarea aplicațiilor” în secțiunea de ajutor a magazinului Google Play.

 

5. Aplicația Lumify se poate transfera pe alte dispozitive?

 

Da. Trebuie să descărcați aplicația Lumify din magazinul Google Play și să o instalați pe noul dispozitiv, să conectați traductorul Lumify și apoi să efectuați pașii de înregistrare. Sistemul Lumify nu poate transfera datele pacienților între dispozitive. Se pot salva datele pacientului de pe dispozitivul utilizat anterior în rețea, în baza de date locală, pe serverul DICOM sau pe un suport extern de date.

 

6. Se poate utiliza orice cablu USB pentru a conecta traductorul la dispozitivul meu?

 

Nu. Traductorul Lumify este un dispozitiv medical de înaltă calitate și necesită un cablu special, pentru a asigura cele mai bune performanțe ale sistemului Lumify. Garantăm funcționarea sistemului Lumify cu respectarea parametrilor tehnici doar atunci când traductorul este conectat cu un cablu aprobat de Philips.

 

7. Ce se întâmplă atunci când se utilizează un smartphone sau o tabletă care nu apare în lista dispozitivelor compatibile?

 

Ne străduim în permanență să actualizăm lista dispozitivelor compatibile www.philips.com/lumify-compatible-devices. Toate dispozitivele din lista noastră au fost testate.Vă rugăm să selectați un dispozitiv din această listă, pentru garantarea compatibilității totale.

 

8. Ce telefoane inteligente sau tablete sunt compatibile cu sistemul Lumify?

 

Lista telefoanelor inteligente și a tabletelor verificate și considerate de compania Philips ca fiind total compatibile cu aplicația Lumify și cu traductorul este disponibilă aici: www.philips.com/lumify-compatible-devices.

 

9. Cum se poate garanta siguranța datelor păstrate pe un dispozitiv compatibil cu Lumify?

 

Sistemul de operare Android și fiecare producător de dispozitive oferă metode de protejare a datelor salvate pe dispozitiv, precum codificarea datelor și folosirea unei parole de acces. Vă recomandăm să contactați departamentul local de securitate IT, pentru a vă asigura că dispozitivul a fost pus în funcțiune în conformitate cu cerințele speciale privind siguranța.

 

10. Produsul Lumify este conform cu cerințele legii HIPAA?

 

Aplicația Lumify se conformează politicii de confidențialitate și folosește protocoalele de comunicare stabilite de instituție. Sistemul de operare Android furnizează mecanisme de protecție, precum protecția cu parolă și codificarea. Sistemul de operare Android furnizează mecanisme conforme cu standardul din domeniu, în vederea protejării datelor în timpul transferului, folosind autorizarea și codificarea la nivelul instituției.

 

11.  Cum se poate înregistra noul sistem Lumify?

 

Pentru înregistrarea sistemului Lumify, este necesar să aveți acces la internet. Mai întâi, trebuie să conectați dispozitivul la rețeaua Wi-Fi sau la internetul mobil. Apoi, conectați tranductorul Lumify la dispozitiv și după aceea procedați conform instrucțiunilor pas cu pas, afișate în aplicația Lumify.

 

12. Se poate conecta traductorul Lumify la mai multe dispozitive?

 

Da. Tranductorul Lumify se poate utiliza cu un număr nelimitat de dispozitive. La prima conectare a traductorului la un dispozitiv nou, acesta trebuie înregistrat. După prima înregistrare, traductorul poate fi utilizat fără a mai fi necesară reluarea procedurii de înregistrare.

 

13.  De ce nu poate fi găsită aplicația Lumify în magazinul Google Play?

 

Dacă aplicația Lumify nu poate fi găsită în magazinul Google Play, trebuie să vă asigurați că dispozitivul și sistemul de operare Android îndeplinesc cerințele de sistem ale aplicației Lumify și că este afișată pagina magazinului Google Play dintr-o țară în care aplicația Lumify este disponibilă.

 

14. Cum se configurează conexiunea la rețea?

 

Trebuie să citiți documentația dispozitivului pentru a afla instrucțiunile de configurare în cazul conectării la rețeaua Wi-Fi sau la cea mobilă.

 

15. Cum se pot descărca imagini de pe dispozitiv într-o arhivă externă?

 

Se pot exporta analize și imagini în sistemul DICOM PACS, în rețeaua comună sau în baza de date locală.Există și posibilitatea transmiterii imaginilor pe e-mail.Printre aplicațiile utilizate pentru transmiterea imaginilor pe e-mail se numără Gmail, K-9 Mail, Yahoo, Outlook și Inbox.Mai multe informații puteți găsi în Instrucțiunile de utilizare a sistemului Lumify, disponibile pe www.philips.com/lumify-manual.

 

16. Cum se pot șterge de pe dispozitiv informațiile privind pacientul?

 

Pentru a șterge din sistemul Lumify informațiile privind pacientul, trebuie să selectați opțiunea „Settings” (Setări), iar apoi, „Reset Database” (Resetare bază de date) în „Pacient Database” (Bază de date pacienți).Pentru a șterge toate datele de pe dispozitiv, acesta trebuie oprit și repornit. Pentru mai multe informații, citiți documentația dispozitivulu.

 

17. CSe poate actualiza sistemul de operare de pe dispozitivul meu?

 

Da. Philips testează în mod activ compatibilitatea cu aplicația Lumify după publicarea noilor versiuni ale sistemelor de operare.

 

18. Ce produse trebuie utilizate pentru curățarea traductorului Lumify?

 

Trebuie să citiți Instrucțiunile de utilizare Lumify, în care, veți găsi lista produselor de curățare și a dezinfectanților aprobați.

 

19. Cum se poate curăța și dezinfecta dispozitivul pe care este folosită aplicația Lumify?

 

Curățarea și dezinfectarea dispozitivului în conformitate cu instrucțiunile producătorului, precum și politica instituției, privind curățarea și dezinfectarea echipamentelor medicale intră în responsabilitatea utilizatorului. Pentru a obține mai multe informații, trebuie să citiți documentația dispozitivului și politica instituției privind curățarea și dezinfectarea echipamentelor medicale.

 

20. Cât spațiu ocupă aplicația Lumify?

 

Aplicația Lumify are dimensiuni reduse – ocupă aproximativ 30 MB, adică mai puțin decât câteva fișiere MP3 obișnuite.

 

21. Sistemul Lumify se poate conecta la un monitor extern?

 

Da. Un dispozitiv cu sistem de operare Android se poate conecta la un monitor extern, cu ajutorul aparatului Chromecast. Pentru a obține mai multe informații, intrați pe pagina https://support.google.com/chromecast/answer/2998456?hl=en

 

22. Există posibilitatea modificării setărilor pentru modul de repaos și pentru funcționarea continuă a dispozitivului în timpul funcționării aplicației Lumify?

 

Pentru sistemul de operare Android, există aplicația „Stay Alive”, cu ajutorul căreia se pot modifica doar aceste setări https://play.google.com/store/apps/details?id=com.synetics.stay.alive&hl=en

 

23. Sistemul Lumify folosește standardul de codificare pentru rețelele corporative, Wi-Fi WPA?

 

Dispozitivele compatibile cu sistem de operare Android folosesc protocoalele de securitate Wi-Fi existente și certificate de securitate.Lista dispozitivelor compatibile este disponibilă pe: www.philips.com/Lumify-Compatible-Devices.

 

24. Se poate deplasa zona de focalizare atingând ecranul și mutând zona respectivă?

 

Nu. Aplicația Lumify adaptează automat numărul și pozițiile zonelor de focalizare în funcție de setările aplicației, de poziția câmpului de culoare și de profunzime. 

 

25. Unde se pot găsi informații privind curățarea traductoarelor?

 

Trebuie să citiți secțiunea Întreținerea transductoarelor, din Instrucțiunile de utilizare Lumify, în care se discută metodele de întreținere și este prezentată o listă a produselor de curățare și a dezinfectanților aprobați.

 

26. Sistemul Lumify are funcția Autoscan?

 

Da. Funcția Autoscan, uneori numită și Autogain sau Live iScan, ajustează compensarea fiecărei linii a unei imagini în timp real, asigurând menținerea calității generale a imaginii. Funcția Autoscan elimină necesitatea ajustării TCG (compensare temporară a amplificării).

 

27. Se pot exporta imagini în format PC din Lumify?

 

Da. Analizele se pot trimite pe e-mail, însoțite de imagini în format PC sau se pot exporta imaginile într-un director local, la care, vă puteți conecta cu ajutorul calculatorului. Mai multe informații puteți găsi în Instrucțiunile de utilizare a sistemului Lumify.

 

28. Se pot exporta imagini în format DICOM din Lumify?

 

Da. Se poate configura calea fișierului DICOM și se poate exporta în format DICOM PACS. Departamentul IT vă poate oferi informațiile despre rețea, necesare pentru configurarea căii fișierului DICOM. Mai multe informații puteți găsi în Instrucțiunile de utilizare a sistemului Lumify.

 

29. Cum se poate realiza configurarea conexiunii dispozitivului Lumify la rețea?

 

Informațiile privind configurarea dispozitivului în cazul conectării fără fir la rețea pot fi găsite în Instrucțiunile de utilizare a sistemului Lumify www.philips.com/lumify-manual.

 

30. De ce nu se pot exporta analizele în format DICOM PACS?

 

Puteți încerca să folosiți informațiile de mai jos, privind soluționarea unor probleme tehnice:
• Asigurați-vă că dispozitivul are o conexiune stabilă la rețeaua Wi-Fi sau la cea mobilă. Informațiile privind configurarea dispozitivului în vederea conectării la rețeaua Wi-Fi sau la cea mobilă pot fi găsite în documentația dispozitivului.
• Verificați conectarea la DICOM PACS: selectați calea pentru fișierul exportat și apăsați butonul Test. Mai multe informații puteți găsi în Instrucțiunile de utilizare a sistemului Lumify.
• Întrebați administratorul de rețea dacă setările căii DICOM, în sistemul Lumify, sunt corecte. Mai multe informații puteți găsi în Instrucțiunile de utilizare a sistemului Lumify.

 

31. Cum se poate achiziționa o imagine în Modul M?

 

Pentru a achiziționa imaginea în Modul M, trebuie să înghețați imaginea cu tipul bifat în Modul M, iar apoi să atingeți opțiunea Save Image (Salvare imagine). Imaginea va fi adăugată la documentația pacientului, iar utilizatorul o va vedea pe ecran.