Acasă > Un mesaj de la David Ferguson

Un mesaj de la David Ferguson

Vice-preşedinte executiv, Philips Business Lider
afacere, Sleep & Respiratory Care (terapie respiratorie şi de somn)

30 august 2021

Către comunitatea de pacienţi, furnizori şi medici,

Ca parte a angajamentului nostru de comunicare continuă cu privire la recenta notificare de retragere (numai pentru S.U.A.)/avizul privind siguranţa la locul de utilizare (în afara S.U.A.) pentru anumite produse din portofoliul nostru pentru Sleep and Respiratory Care (terapie respiratorie şi de somn) am vrut să profit de această ocazie pentru a vă împărtăşi câteva actualizări importante. 
 
În ultimele săptămâni, am colaborat activ cu autorităţile competente globale şi organismele de reglementare pentru a ne alinia la procesul de remediere. Acest proces va permite repararea sau înlocuirea dispozitivelor afectate în timp ce pune siguranţa pacienţilor şi viteza de rezoluţie ca priorităţi de top. 
 
Există alte trei domenii de actualizare pe care doresc să le împărtăşesc cu voi astăzi:
 

Perspectiva clinică

 

A existat o mare atenţie concentrată asupra îndrumărilor oferite de Philips cu privire la folosirea dispozitivelor afectate, care pot fi găsite din nou la philips.com/src-update. Trebuie să reiterăm îndrumările conform cărora pacienţii trebuie să se consulte cu medicii lor cu privire la opţiunile de terapie şi utilizarea în continuare. 
 
Recunoaştem că această recomandare, combinată cu planul de remediere poate fi o provocare pentru clienţii noştri, medici şi pacienţii acestora. Cu toate acestea, această recomandare a venit după o analiză atentă a datelor clinice disponibile, împreună cu respectul pentru fiecare relaţie pacient/medic în ceea ce priveşte îngrijirea personalizată. 
 
Vom continua să oferim orice date şi îndrumări emergente pentru a fi luate în considerare de medici la
 philips.com/src-clinician-update.

Calendarul de remediere

 

În prezent, procesăm înregistrările numerelor de serie ale dispozitivelor care au fost primite şi lucrăm activ cu autorităţile competente globale la procesul de remediere. Organizaţia noastră face eforturi pentru a înlocui sau repara dispozitivele cât mai curând posibil. Pe baza estimărilor actuale cu privire la dispozitivele afectate la nivel mondial, ne străduim să finalizăm acest efort în aproximativ 12 luni.  


Vom continua să transmitem actualizări cu privire la orice noi evoluţii şi informaţii suplimentare despre stadiul şi calendarul evenimentelor. 

Creşterea pe scară largă a producţiei

 

Ne angajăm pe deplin să abordăm această problemă la scară globală şi ne-am mărit capacitatea de producţie, precum şi cea de servicii şi reparaţii. În mod specific, ne-am mărit capacitatea de producţie a kiturilor de reparare şi a dispozitivelor înlocuitoare în trimestrul 3 al anului 2021 la 55.000 unităţi pe săptămână şi vizăm creşterea în continuare a acestei capacităţi până la 80.000 de unităţi pe săptămână în trimestrul 4 al anului 2021. 
 
Deşi am făcut progrese, suntem conştienţi că sincronizarea şi comunicarea sunt esenţiale. Vom continua să împărtăşim actualizări pe măsură ce gestionăm acest proces, precum şi să afişăm informaţii actualizate
la philips.com/src-update.

În numele tuturor de la Philips, vă mulţumim pentru răbdare pe măsură ce facem eforturi să depăşim această situaţie, menţinând în acelaşi timp îngrijirea pacientului în centrul a tot ceea ce facem.

 

Cu stimă,


David Ferguson

You are about to visit a Philips global content page

Continue

Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.

Accesați un website-ul Philips Healthcare România
Please select the checkbox

Conținutul paginii următoare conține informații destinate exclusiv profesioniștilor din domeniul sănătății, întrucât se referă la produse care se încadrează în categoria dispozitivelor medicale care necesită utilizarea sau intervenția profesioniștilor din sectorul medical.

Ești o persoană care întrunește criteriile de mai sus?