1
Produse

Garanția produsului Philips

Pentru a verifica politica de acordare, perioada și termenii garanției pentru produsul dumneavoastră, vă rugăm să alegeți din categoriile de mai jos.

Politica de acordare a garanției pentru produsele de Îngrijire personală, Îngrijirea mamei și copilului, Produse electrocasnice

Produsele Philips sunt proiectate și fabricate după cele mai înalte standarde de calitate pentru a oferi performanță excelentă, ușurință în instalare și utilizare. Dacă întâmpinați probleme în utilizarea produsului dumneavoastră, vă recomandăm să consultați în primul rând manualul de utilizare sau să accesați pagina de suport din acest website, unde (în funcție de produsul pe care il dețineți) puteți găsi manualul de utilizare în format electronic, o secțiune cu întrebări frecevente, tutoriale video și un formular de contact.
 

În cazul în care produsul dumneavoastră s-a defectat, acesta va fi reparat sau înlocuit după caz, în mod gratuit, dacă acesta se află încă în perioada de garanție și dacă a fost utilizat conform instrucțiunilor din manualul de utilizare.

Dacă solicitați service pe teritoriul României dar produsul a fost achiziționat din altă tară, Philips se va strădui să remedieze produsul conform termenilor și condițiilor de garanție din țara de unde acesta a fost achiziționat.

 

Acest document este valabil doar pentru produsele de uz casnic. Produsele din gamele profesionale nu fac obiectul acestuia.
 

Această garanție nu afectează drepturile dumneavoastră conferite prin lege.

Perioada de garanție

Termenul de garanţie pentru produsele Philips este de 2(doi) ani de la livrarea produsului.

Politica de acordare a garanţiei pentru televizoarele, monitoarele, telefoanele, proiectoarele, produsele audio/video/de fax/de dictare şi accesoriile pentru mobilitate auto de la Philips  

Stimate client,
 

Produsele Philips sunt proiectate şi fabricate la cele mai înalte standarde, oferă performanţe de calitate superioară şi sunt uşor de instalat şi de folosit. Dacă întâmpini dificultăţi atunci când foloseşti produsul, îţi recomandăm să consulţi mai întâi manualul de utilizare sau informaţiile din secţiunea de asistenţă de pe acest site, unde (în funcţie de tipul produsului) poţi găsi un manual de utilizare pe care îl poţi descărca, întrebări frecvente, videoclipuri cu instrucţiuni sau un forum de asistenţă.

 

În cazul puţin probabil în care produsul se defectează, Philips se va ocupa de repararea gratuită a produsului tău dacă ne informezi despre defecţiune în perioada de garanţie, cu condiţia ca produsul să fi fost folosit conform manualului de utilizare (de exemplu, în mediul pentru care a fost conceput). Pentru anumite categorii de produse, de garanţie se ocupă o companie parteneră a Philips; te rugăm să consulţi documentaţia care însoţeşte produsul.

 

Dacă duci produsul la reparat în Slovacia, Slovenia sau România, dar l-ai achiziţionat în altă ţară, Philips va încerca să îl repare în baza termenilor de garanţie valabili în ţara din care ai achiziţionat produsul.

 

Acest document este valabil doar pentru produsele destinate consumatorilor. Pentru produsele destinate profesioniştilor, se aplică termenii de garanţie din contractul de vânzare-cumpărare.

Perioadă de garanţie

Perioada de garanţie în Slovacia, Slovenia şi România pentru categoriile de produse menţionate în titlul acestui document este de 24 de luni, cu următoarele excepţii:

Excepţie
Perioadă de garanţie 
Monitoare LCD B Line, S Line şi P Line
36 de luni