0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    REGULAMENTUL Campaniei „Castiga premiile toamnei cu Philips” 

    Perioada campaniei: 11.09.2019, ora 13:00 – 31.10.2019, ora 23:59 

     

    SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI 

     

    1.1 Campania “Castiga premiile toamnei cu Philips” denumita in continuare “Campanie” este organizata de Philips Romania SRL (numita in prezentul regulament “Organizatorul”), cu sediul in Soseaua Pipera 46D-46E48, Office Oregon Park, Cladirea C, etaj 2, sector 2, 020112, Bucuresti, in calitate de operator de date cu caracter personal, înregistrat la Registrul Comerțului – București sub nr. J40/19792/1999, C.U.I. 2593699 prin intermediul Below-the-line International SRL cu sediul Romania, Str. General Ion Culcer, nr. 45, sector 6, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul J40/12751/2004, Cod Unic de Inregistrare RO16660631 si MEDIAPOST HIT MAIL SA cu sediul în Str. Siriului, nr 42-46, et 3, sector 1, Bucureşti, tel. 021.224.40.20, fax. 021.224.57.31, Cod Fiscal Nr. RO13351917, înregistrată la Registrul Comertului sub nr. J40/ 8295/ 2000, reprezentata legal de Marian Seitan, in calitate de Director General, in calitate de „Imputerniciti”. 

     

    1.2. Campania se va derula cu respectarea prevederilor prezentului regulament, care este obligatoriu pentru toti participantii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul oricand pe durata desfasurarii acesteia; orice modificare adusa prezentului Regulament va face obiectul unui Act Aditional ce va fi publicat pe site-ul www.philips.ro/regulament cu cel putin 24 (douazecisipatru) de ore inainte de data de la care modificarea va produce efecte.  Nicio modificare nu poate produce efecte retroactive si toti participantii inregistrati pana la momentul modificarii vor beneficia de drepturile deja obtinute. Orice astfel de modificare adusa, inclusiv prelungirea sau reducerea duratei de desfasurare, va fi supusa procedurii de autentificare de catre un notar public si va face parte integranta din Regulament.   

     

    SECTIUNEA 2. PERIOADA SI ZONA DE DESFASURARE  

     

    Campania este organizata si se desfasoara incepand cu data 11.09.2019, ora 13:00 si se incheie la data de 31.10.2019, ora 23:59.  Aceasta se va desfasura exclusiv prin intermediul site-ului www.philips.ro, care este administrat de catre Organizator.  

     

    SECTIUNEA 3. DREPTUL DE PARTICIPARE  

     

    La aceasta Campanie pot participa persoanele fizice, cu varsta de minim 18 (optsprezece) ani impliniti pana la data inceperii acesteia,cu domiciliul/resedinta stabila in Romania, care acceptă condiţiile prezentului regulament. Persoanele minore nu se pot inscrie in Campanie. Nu pot participa la aceasta Campanie angajatii s.a. ai Organizatorului, persoanelor imputernicite, sotii, sotiile si rudele de gradul intai (parinti, copii) ale angajatilor companiilor anterior mentionate.  

     

    SECTIUNEA 4. MECANISMUL DE DESFASURARE  

     

    Toate persoanele avand cel putin 18 (optsprezece) ani impliniti pana la data inceperii Campaniei, 11.09.2019 si care in perioada desfasurarii Campaniei 11.09.2019 – 31.10.2019 isi inregistreaza pe platforma MyPhilips, pe pagina https://www.philips.ro/myphilips/login.html unul sau mai multe 

    produse Philips achizitionate in urma cu maxim 6 luni de la data inceperii Campaniei, pot intra in tragerea la sorti pentru castigarea produselor Philips participante, astfel cum acestea sunt mentionate in prezentul regulament.  

     

    Pasii ce trebuie parcursi pentru inscriere  Consumatorii care nu detin un cont MyPhilips pe pagina web https://www.philips.ro/myphilips/ trebuie mai intai sa isi creeze unul. Pentru creearea unui cont MyPhilips, trebuie urmati urmatorii pasi:  1) Accesarea site-ului https://www.philips.ro/myphilips/#tab=sign-up si completarea formularului de creare cont, integral, cu toate informatiile obligatorii marcate cu simbolul *  2) Apasarea butonului „Creeaza cont”.  3) Validarea si activarea contului utilizand link-ul primit in mailul de “Confirmare inregistrare”.  

     

    Pentru inscrierea in Campanie, atat consumatorii care detin deja un cont MyPhilips precum si cei care creeaza un nou cont conform instructiunilor anterioare, trebuie sa parcurga pasii de mai jos:  1) Accesarea site-ului https://www.philips.ro/myphilips/#tab=register-product  2) Autentificare in contul MyPhilips detinut si inregistrarea produsului/produselor Philips detinute in sectiunea ”Inregistrare produs”  3) Introducerea informatiilor obligatorii solicitate: modelul produsului, data achizitie. Atasarea dovezii de achizitie (bonul fiscal) este obligatorie pentru participarea si validarea inscrierii la Campanie.  4) Apasarea butonului “Inregistrare”  

     

    In urma apasarii butonului “Inregistrare” consumatorii vor primi confirmarea atat pe pagina, cat si printr-un e-mail de confirmare a inregistrarii produsului. Acesta din urma contine sumarul datelor furnizate. In perioada desfasurarii Campaniei, acest mesaj/email reprezinta confirmarea inscrierii la Campaniei.  

     

    Necompletarea oricaruia dintre campurile obligatorii si/sau completarea lor cu informatii/date inexistente si/sau incorecte duce la invalidarea inscrierii respective.  

     

    Un participant poate inregistra oricate produse doreste in perioada de desfasurare a Campaniei, insa nu poate inregistra acelasi produs de mai multe ori (ex: acelasi model si aceeasi data de achizitie) si nu poate castiga mai mult de un premiu in cadrul Campaniei. 

     

    Organizatorul nu este raspunzator de inscrierile care nu ajung la destinatie, incluzand dar fara a se limita la probleme de ordin tehnic sau probleme tehnice independente de vointa Organizatorului, pierderile, intarzierile sau orice alte probleme la inscrierea in Campanie, cauzate de providerul de Internet sau conexiunea la Internet a persoanei care doreste sa se inscrie in Campanie.  

     

    SECTIUNEA 5. DESCRIEREA PREMIILOR SI DESEMNAREA CASTIGATORILOR  

     

    5.1 Descrierea premiilor 

    Premiile oferite in cadrul acestei Campanii, sunt dupa cum urmeaza:   Premiul 1 : 3 abonamente valabile 3 luni de zile la World Class avand valoarea totala comerciala de 3,750.00 lei (include TVA). Abonamentul poate fi activat pana la data de 31.12.2019.  Premiul 2 : 15 Vouchere Cadou in magazinul online Notino avand valoarea totala comerciala de 1500,00 lei (include TVA) 

     

     Premiul 3 :  1 x Periuta de dinti sonica electrica HX9352/04 avand valoare comerciala in valoare de 1.199,99 lei (include TVA)  1 x OneBlade Pro QP6520/20 avand valoare comerciala in valoare de 419,99 lei (include TVA)  1 x Placă de îndreptat părul MoistureProtect HP8374/00 avand valoare comerciala in valoare de 476,99 lei (include TVA) 

     

    Valoare totala premii pentru perioada 11.09.2019 – 31.10.2019: 7,346.97 lei (TVA inclus)  

     

    Castigatorii nu au posibilitatea sa primeasca contravalorea in bani sau in alte obiecte a premiilor si nici dreptul de a cere schimbarea acestora, in niciun fel. Premiul atribuit nu poate fi transferat unei alte persoane.  

     

    5.2 Acordarea premiilor: 

    Premiile vor fi acordate prin intermediul a unei singure extrageri electronice, dupa cum urmeaza:  

     

    La tragerea la sorti din data de 07.11.2019 vor participa toate inscrierile valide receptionate in perioada 11.09.2019 – 31.10.2019 ora 23:59 inclusiv.  

     

    Tragerea la sorti pentru premiile din cadrul Campaniei presupune folosirea unui program de calculator cu distribuire si extragere aleatorie, care va selecta castigatorii si rezervele dintr-o baza de date ce contine toate inscrierile valide in Campanie.  Extragerea se va efectua in prezenta unei comisii, denumita in continuare „Comisia”, la sediul Agentiei Mediapost Hit Mail din Str. Siriului, nr 42-46, et 3, sector 1, Bucuresti sau la sediul SPN Veritas cu adresa in Municipiul Bucuresti, strada Avram Iancu, nr. 7A, sector 2, in prezenta unui notar public. In cadrul tragerii la sorti se vor extrage: a. 3 castigatori aferenti premiilor constand in  Abonament valabil 3 luni de zile la World Class; b. 15 castigatori aferenti premiilor constand in Voucher Cadou cu valoare de 100 lei, in magazinul online Notino; c. 1 castigator aferent premiului constand in Periuta de dinti sonica electrica HX9352/04; d. 1 castigator aferent premiului constand in OneBlade Pro QP6520/20; e. 1 castigator aferent premiului constand in Placă de îndreptat părul MoistureProtect HP8374/00; f. Cate 3 (trei) rezerve pentru fiecare castigator extras. 

     

    Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru cazurile in care castigatorul a furnizat date si/ sau informatii incorecte ce duc la imposibilitatea acordarii premiilor.  Participantii care au pierdut calitatea de castigatori nu au dreptul sa solicite prin niciun alt mijloc atribuirea de premii.  

     

    SECTIUNEA 6. ANUNTAREA CASTIGATORILOR SI VALIDAREA PREMIILOR  

     

    Dupa extragere, Organizatorul va trimite un e-mail catre adresa de e-mail indicata in datele de inscriere ale participantului extras ca si potential castigator, prin care acesta va fi anuntat ca este potential castigator al unuia dintre premiile puse in joc in cadrul Campaniei Philips, mentionand totodata si natura premiului. In continutul mail-ului castigatorul va primi si un link securizat pe care va trebui sa il acceseze si sa completeze formularul cu datele solicitate in vederea validarii. 

     

    Fiecare castigator va fi contactat prin e-mail pentru validare in termen de maxim 3 (trei) zile lucratoare de la data extragerii, de catre un reprezentant al Organizatorului. Pentru validare si trimiterea premiului, fiecare participant contactat va accesa link-ul in maxim 5 (cinci) zile calendaristice de la primirea e-mailului de informare, si va completa formularul cu urmatoarele date: nume, prenume, varsta, CNP (acesta fiind solicitat doar in masura necesara indeplinirii obligatiilor legale privind plata impozitelor aferente castigurilor de catre Organizator), adresa, numar de telefon.   In cazul in care un castigator nu poate fi contactat sau nu va transmite informatiile necesare validarii, in termenele specificate mai sus, acesta va fi invalidat, iar Organizatorul va apela pe rand la cele 3 (trei) rezerve, urmand aceiasi procedura de validare. In cazul in care dupa epuizarea rezervelor, numarul premiilor validate va fi mai mic decat numarul premiilor alocate, premiile ramase neacordate va ramane in posesia Organizatorului.   Premiile constand in produse Philips, vor fi livrate castigatorilor validati final in termen maxim de 30 (treizeci) de zile calendaristice de la data validarii finale a fiecaruia dintre castigatorii premiilor (primirii informatiilor mentionate la paragraful de mai sus). 

     

    Premiile constand in vouchere descrise mai sus la Sectiunea 5 vor fi predate castigatorilor in format electronic pe adresa de e-mail completata in formularul de inscriere, in termen de 30 zile lucratoare de la data validarii lui.   

     

    Livrarea premilor se face prin intermediul agentiei S.C. MEDIAPOST HIT MAIL S.A. cu sediul in str. Siriului, nr 42-46, et 3, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului – Bucuresti sub nr. J40/8295/2000, C.U.I. 13351917, fiecaruia dintre castigatori, la adresa comunicata de catre castigator.  Deasemenea, in momentul livrarii premiului, castigatorul trebuie sa predea persoanei desemnate de catre Organizator/ curierului un exemplar al Procesul verbal de predare-primire, in original, semnat de catre acesta.   Numele castigatorilor validati si premiile castigate vor fi afisate pe site-ul http://philips.ro/premiiletoamnei in maxim 30 (treizeci) zile calendaristice de la data validarii castigatorilor. 

     

    SECTIUNEA 7. TAXE SI IMPOZITE  

     

    Acolo unde este cazul, Organizatorul sau MEDIAPOST HIT MAIL SA se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru premiile acordate câstigatorilor în conformitate cu legislatia în vigoare privind impozitul rezultat din castiguri / loterii publicitare.  

     

    SECTIUNEA 8. ERORI, COMUNICARI PUBLICITARE NECORESPUNZATOARE, LIMITAREA RASPUNDERII  

     

    Organizatorul nu va putea fi tinut responsabil de aparitia niciuneia dintre urmatoarele situatii care poate duce la neacordarea premiilor prezentul Campanie: - Pierderea statutului de castigator ca urmare a imposibilitatii contactarii persoanei respective din motive independente de Organizator ori netrimiterii informatiilor mentionate la pct.b Sectiunea 6 de mai sus, de catre castigatorii validati initial. - Pierderile sau intarzierile inscrierilor pe website, generate de defectiuni tehnice independente de vointa Organizatorului, respectiv pierderi, intarzieri sau orice alte probleme cauzate de furnizorul de Internet / conexiunea Internet a participantului. - Imposibilitatea de a accesa pagina web de inscriere in Campanie din motive independente de Organizator. - Imposibilitatea Organizatorului de a contacta castigatorii, din motive independente de acesta. - Organizatorul nu va fi raspunzator de nerespectarea de catre participanti si castigatori ai premiilor a oricarei conditii sau al oricarui termen cuprins in prezentul Regulament precum si necomunicarea de catre participanti si respectiv castigatori ai premiilor a tuturor datelor si informatiilor precizate in prezentul Regulament. - Organizatorul nu va fi raspunzator pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de catre castigator in legatura cu premiile castigate, indiferent de natura acestor prejudicii cu exceptia situatiilor expres prevazute de lege si care ar institui o astfel de raspundere. - Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de frauda sau de tentativa de frauda al acestui Campanie, a sistemului folosit, precum si in cazul oricarui abuz sau orice alte fapte sau tentative care ar putea afecta imaginea Organizatorului. Organizatorul își rezervă dreptul de a refuza accesul utilizatorilor la o parte sau la toate funcțiile paginilor web aferente sau asimilate campaniei/actiunii promotionale, cât și de a restrictiona procesarea unei inscrieri sau de a o sterge , impreuna cu contul asociat, în cazul în care există suspiciuni de fraudă din partea utilizatorilor prin actiuni sau inactiuni cu caracter sau potential fraudulos privitoare la utilizarea de beneficii / castiguri acordate prin intermediul paginii web prin utilizarea de informații/identități false sau de pe alte conturi decat cele personale ale utilizatorului, modificarea sau accesarea informatiilor de pe pagini web sau sisteme informatice, prin inserarea sau manipularea unor scripturi daunatoare sau care au ca efect actiuni sau inactiuni daunatoare, modificarea codului sursă al paginii precum si orice alte tipuri de actiuni sau inactiuni cu caracter fraudulos sau care implica falsuri informatice, detinere de instrumente in vederea de falsificari de valori, accesarea, interceptarea perturbarea sau alterarea integritatii informatice sau datelor ori sistemelor informatice, desfasurarea de operatiuni ilegale cu dispozitive sau programe ilegale sau daca acestia au un comportament care prejudiciaza interesele Organizatorului sau corecta desfasurare a campaniei. Sunt considerate de asemenea tentative sau actiuni de fraudare a campaniei incercarile frauduloase de inregistrari multiple pe platforma web in scopul cresterii sanselor de castig.Daca sunt identificate persoane care au influentat, fraudat sau care au facilitat castigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea de catre organele competente si/sau in instanta a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente. - Organizatorul Campaniei nu isi asuma responsabilitatea:(i) pentru inscrierile incomplete, inexacte sau incorecte, precum si pentru inscrierile efectuate dupa expirarea perioadei de inscriere in Campanie; - Dupa data limita de inscriere pe site 30.10.2019, Organizatorul nu este responsabil pentru inscrierile in Campanie efectuate prin intermediul formularului electronic de inscriere pe website. 

     

    SECTIUNEA 9. ANGAJAMENTE, CONFIDENTIALITATEA DATELOR 

     

    Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal se vor regasi in Anexa 1 a prezentului Regulament. 

     

    SECTIUNEA 10. FORTA MAJORA  

     

    Pentru scopul acestui Regulament, Forta Majora inseamna orice eveniment extern care nu poate fi controlat, remediat sau previzionat de catre Organizator si a carui aparitie pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament in conformitate cu prevederile art.1351 Cod civil. Organizatorul, daca invoca forta majora, este obligat sa comunice participantilor la Campanie, in termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora, existenta acestuia.  

     

    SECTIUNEA 11. CONTESTATII SI LITIGII  

     

    Participantii pot depune contestatii in legatura cu desfasurarea Campaniei promotionale la numarul de telefon 031 6300043, pana la data de 30 decembrie 2019 inclusiv. Orice contestatie dupa aceasta data nu se va lua in considerare. 

     Eventualele litigii aparute intre Organizator si Participanti, cu privire la orice aspect legat de desfasurarea Campaniei, se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate in instantele judecatoresti romane competente. 

     

    SECTIUNEA 12. REGULAMENTUL CAMPANIEI  

     

    Regulamentul Oficial al Campaniei este pus la dispozitie in mod gratuit oricarui participant si se gaseste afisat pe site-ul: www.philips.ro/regulamente putand  fi solicitat gratuit, in copie, de catre orice persoana interesata, prin cerere scrisa adresata catre Philips Romania SRL, cu sediul in Soseaua Pipera 46D-46E48, Office Oregon Park, Cladirea C, etaj 2, sector 2, 020112, Bucuresti. Participarea la acest Campanie implica obligativitatea respectarii tuturor prevederilor prezentului Regulament.   Participantii care au pierdut calitatea de castigatori nu au dreptul sa solicite prin niciun alt mijloc atribuirea de premii. Prezentul Regulament a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonantei de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, republicata cu modificarile si completarile ulterioare. 

     

     

    ANEXA 1 

     

    - Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal 

     

    In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participantilor vor fi prelucrate de catre:  

     

    SC PHILIPS ROMANIA SRL cu sediul in Romania, Soseaua Pipera 46D-46E-48, Office Oregon Park, Cladirea C, etaj 2, sector 2, 020112, Bucuresti, inregistrat la Registrul Comerțului – București sub nr. J40/19792/1992, C.U.I. 2593699, avand Codul Unic de inregistrare RO2593699 (denumita in continuare "Operatorul"), prin intermediul Below-the-line International SRL (denumita in continuare “Imputernicit”) cu sediul Romania, Str. General Ion Culcer, nr. 45, sector 6, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul J40/12751/2004, Cod Unic de Inregistrare RO16660631 dar si prin intermediul MEDIAPOST HIT MAIL SA cu sediul în Str. Siriului, nr 42-46, et 3, sector 1, Bucureşti, Cod Fiscal Nr. RO13351917, înregistrată la Registrul Comertului sub nr. J40/ 8295/ 2000, reprezentata legal de Marian Seitan, in calitate de Director General, in calitate de „Imputernicit”.  

     

    Datele de contact ale Operatorului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele:   

     

    SC PHILIPS ROMANIA SRL, adresa: Soseaua Pipera 46D-46E-48, Office Oregon Park, Cladirea C, etaj 2, sector 2, 020112, Bucuresti, telefonic la 031 6300043, sau accesand formularul https://www.philips.ro/cw/support-home/support-contact-form.html   

     

    1.2. Categorii de date cu caracter personal procesate in cadrul Campaniei 

    In cadrul Campaniei, Operatorul va colecta de la participanti urmatoarele categorii de date cu caracter personal:  

     

    (i) nume; (ii) prenume; (iii) gen; (iv) adresa de email; 

    in plus, pentru castigatori: 

    (i) nume; (ii) Prenume; (iii) Varsta; (iv) Adresa de email; (v) Adresa de livrare; (vi) CNP. 

    Codul numeric personal va fi colectat doar in cazul castigatorilor pentru care Operatorul este obligat la retinerea si virarea impozitului din premii, conform reglementărilor fiscale in vigoare si 

    doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie.  

     

    1.3. Scopul procesarii 

    Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operator prin intermediul Imputernicitului in vederea:  

     

    (i) organizarii si desfasurarii Campaniei;  (ii) desemnarii si validarii Participantilor  (iii) trimiterii premiilor castigatorilor 

     

    1.4. Temeiul juridic al prelucrarii 

    Datele vor fi prelucrate in temeiul consimtamantului si/ sau al interesului legitim, prin acceptarea de catre persoana vizata a Regulamentului si a anexelor la acesta. Se considera dat consimtamantul privind prelucrarea datelor cu caracter personal prin inregistrarea unui produs in MyPhilips. Datele prelucrate nu vor fi transferate unei alte entitati/si sau tari.  

     

    1.5. Destinatarii datelor cu caracter personal 

    Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei de catre Operator vor fi dezvaluite Imputernicitului Operatorului -  Below-the-line International.S.R.L, MEDIAPOST HIT MAIL SA (precum si autoritatilor, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare.   

     

    1.6. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal 

    Datele cu caracter personal ale castigatorilor vor fi stocate de catre Imputernicit timp de maximum 60 (saizeci) zile calendaristice. Datele cu caracter personal ale castigatorilor ale caror premii au valoarea mai mare de 600 lei, vor fi stocate de catre Operator conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, conform legislatiei in vigoare de la data incheierii exercitiului financiar in care a avut loc plata impozitului din premii.  

     

    La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand Imputernicitului obligatii similare.  

     

    Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate de catre Imputernicit timp de 25 (douazecisicinci) de zile calendaristice de la incheierea Campaniei. Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi distruse de catre Imputernicit in termen de 25 (douazecisicinci) de zile calendaristice de la incheierea Campaniei, ele nefiind utilizate in niciun alt scop, pana la momentul distrugerii acestora, exceptand participarea la Campanie. 

     

    1.7. Drepturile persoanelor vizate 

    In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:  (i) dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia;  (ii) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;  

    (iii) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;  (iv) dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal  (v) dreptul la restrictionarea prelucrarii;  (vi) dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;  (vii) dreptul la portabilitate a datelor;  (viii) dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.  

     

    Desemnarea castigatorilor Campaniei se va face prin mijloace automate de prelucrare a datelor cu caracter personal, fara interventie umana.  Participantii isi pot exercita drepturile mentionale anterior fie apeland numarul de telefon 031 6300043, fie printr-o cerere scrisa, datata, semnata si adresata Operatorului la adresa Soseaua Pipera 46D-46E-48, Office Oregon Park, Cladirea C, etaj 2, sector 2, 020112, Bucuresti, inregistrat la Registrul Comerțului – București sub nr. J40/19792/1992, C.U.I. 2593699, sau prin transmiterea acesteia prin email accesand https://www.philips.ro/c-w/support-home/support-contact-form.html  

     

    Protectia datelor cu caracter personal apartinand copiilor 

     

    Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minim 18 ani la data inscrierii in Campanie, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul va sterge/ distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.  

     

    1.8. Securitatea datelor cu caracter personal 

    Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitilor obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.  Prin participarea la Campanie, adica prin actiunea neechivoca de inregistrare a unui produs in MyPhilips, participantii isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal catre Operator si/ sau societatile comerciale implicate in organizarea prezentei Campanii, in scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si castigator, livrarii inmanarii si primirii premiului, precum si a indeplinirii obligatiilor legale ale Organizatorului.  

     

    1.9. Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale 

    Operatorul are dreptul de a modifica regulamentul oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la Regulament.  

     

    1.10. Alte prevederi 

    Datele personale ale participantilor la Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.