1
0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    • 30 zile drept de retur

    • Livrare gratuită

    • Accesorii originale Philips

    • NOU! Plătește în rate cu ING Credit Card

    Produse

    Informații utile în contexul COVID-19

     

    Prioritatea noastră este sănătatea și siguranța clienților și angajaților noștri, iar în această perioadă dificilă luăm toate măsurile de precauție necesare pentru a asigura acest lucru. 

     

    Urmărim îndeaproape îndrumările Organizației Mondiale a Sănătății (OMS) și ale autorităților locale și adaptăm continuu măsurile pe care le luăm.

     

    Magazinul nostru online rămâne deschis. Deși este o situație dificilă depunem toate eforturile pentru a-ți oferi în continuare experiența pe care o aștepți din partea noastră. 

    Metoda de plată

     

    Recomandăm cu încredere folosirea serviciului de plată online, prin intermediul căruia poți achita comanda în siguranță cu cardul tău VISA sau MasterCard, reducând interacțiunea cu agenții de curierat.

     

    Oferim în continuare și posibilitatea de plată numerar la livrare și te asigurăm că partenerii noștri de la firma de curierat au luat deja măsuri suplimentare de igienă.

    Livrări

     

    Livrarea este gratuită pentru orice comandă. Colegii noștri din depozit și partenerii de la firma de curierat au luat deja măsuri suplimentare pentru a asigura livrările în siguranță. Produsele tale vor fi livrate cât de repede posibil, însă pot apărea întârzieri neprevăzute datorită restricțiilor de trafic.

    Returnări

     

    Perioada de retur a fost extinsă la 30 de zile de la livrarea produselor comandate din magazinul online Philips. Returul produselor rămâne în continuare gratuit.

    Asistență pentru clienți

     

    Echipa noastră de asistență pentru clienți este în continuare aici pentru tine și va răspunde ca până acum la orice întrebare pe care o poți avea cu privire la produsul tău.

    Service și reparații

     

    Din cauza măsurilor de prevenire luate de administrațiile locale, o parte dintre centrele noastre locale de service și reparații sunt închise temporar sau și-au redus programul de funcționare. Centrele de service care funcționează iau măsuri de igienă suplimentare.

     

    În această perioadă, activitatea de reparare a produselor poate fi afectată. Reintrarea în posesia produselor poate dura puțin mai mult decât se estimează, dar vom face tot posibilul să fii informat în permanență.

    Apreciem înțelegerea ta în această situație. Măsurile pe care le luăm sunt pentru sănătatea și siguranța tuturor. Aceasta este principala noastră prioritate.

      FAQs

      Mai pot plasa comenzi pe magazinul online Philips?
      Da, magazinul online Philips este complet funcțional. Poți face în continuare cumpărături online.

      Aceste informații ți-au fost utile?

      Produsele comandate vor fi livrate la timp?
      Produsele tale vor fi livrate cât de repede posibil, însă pot apărea întârzieri neprevăzute datorită restricțiilor de trafic. Te vom informa pe întreg parcursul livrării.

      Aceste informații ți-au fost utile?

      Cum procedez dacă vreau să returnez un produs achiziționat?
      Perioada de retur a fost extinsă la 30 de zile de la livrarea produselor comandate din magazinul online Philips. Returul produselor rămâne în continuare gratuit. Pentru a plasa o comandă de retur te rugăm să contactezi echipa Call Center la numărul de telefon: 031 6300043.

      Aceste informații ți-au fost utile?

      Este sigur să primesc coletele?

      Am implementat măsuri de siguranță suplimentare în depozitele noastre. Recomandăm spălarea mâinilor după primirea coletelor.

       

      OMS informează că „probabilitatea ca o persoană infectată să contamineze mărfurile comerciale este redusă, iar riscul contaminării cu virusul care provoacă COVID-19 prin intermediul unui colet care a fost manipulat, transportat și expus diferitelor condiții și temperaturi este, de asemenea, redus”.

      Aceste informații ți-au fost utile?

      Mai pot apela la Philips pentru repararea produsului?

      Centrele de service pot fi închise temporar sau să funcționeaze la capacitate limitată. 

      Te rugăm să contactezi telefonic centrul de service (https://www.philips.ro/c-w/support-home/gaseste-service.html) înainte de a te deplasa pentru a evita orice inconvenient. În această perioadă, activitatea de reparare a produselor poate fi afectată.  Reintrarea în posesia produselor poate dura puțin mai mult decât se estimează, dar vom face tot posibilul să fii informat în permanență.

      Aceste informații ți-au fost utile?