Dacă pierzi frecvent conexiunea cu aplicaţia, verifică luminile de stare şi semnalul Wi-Fi pentru a rezolva problemele. Următoarele sfaturi te vor ajuta să te conectezi la dispozitiv.
- Verifică dacă indicatorul LED de stare devine verde. Un LED verde indică faptul că acesta este pregătit să fie conectat la unitatea pentru părinte.
- Un LED alb indică faptul că unitatea pentru copil este conectată la routerul Wi-Fi şi este pregătită să fie conectată la aplicaţie. Un LED violet indică faptul că transmisia video este în curs.
- Verifică dacă semnalul Wi-Fi din camera în care este amplasată unitatea pentru copil este suficient de puternic şi de stabil. Dacă semnalul este slab, îţi recomandăm să muţi unitatea pentru copil în alt loc sau să foloseşti un repetor Wi-Fi pentru a obţine un semnal puternic şi stabil. Dacă utilizezi un repetor Wi-Fi, asigură-te că routerul şi repetorul Wi-Fi au acelaşi SSID şi că foloseşti aceeaşi parolă pentru router şi repetor.
- Este posibil ca modul de confidenţialitate să fi fost activat. Modul de confidenţialitate va deconecta automat conexiunea aplicaţiei, iar LED-ul verde va deveni verde. Dezactivează modul de confidenţialitate şi încearcă din nou.