1
0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Nu mă pot conecta la sistemul de monitorizare pentru copii Philips Avent conectat

    Publicat pe 21 noiembrie 2022
    Dacă nu te poţi conecta la sistemul conectat de monitorizare pentru copii Avent, urmează paşii de depanare de mai jos pentru a rezolva problemele. 

    1. Asigură-te că foloseşti un router Wi-Fi de 2,4 GHz, deoarece aceasta este singura bandă de frecvenţe pe care o acceptăm în prezent.
     2. Asigură-te dispozitivul inteligent utilizează aceeaşi reţea Wi-Fi la care vrei să conectezi sistemul de monitorizare pentru copii. Adu unitatea pentru copil aproape de routerul Wi-Fi pentru asocierea fără probleme cu aplicaţia.
     3. Verifică indicatorul de stare de pe unitatea pentru copil. Dacă luminează intermitent în roşu, SSID-ul sau parola Wi-Fi introdusă a fost greşită. Reia procesul de configurare şi asigură-te că introduci corect SSID-ul şi parola Wi-Fi pentru a folosi simbolurile şi caracterele corecte în parolă.
     4. Dacă indicatorul de stare luminează continuu în roşu în timp ce încerci să te conectezi, sistemul de monitorizare pentru copii este conectat cu succes la router, dar nu este însă conectat la internet. Verifică dacă ai acces la reţeaua Wi-Fi de 2,4 GHz încercând să accesezi alte aplicaţii, precum YouTube, Facebook etc. Dacă alte aplicaţii nu răspund, asigură-te că ai o conexiune funcţională la internet. Dacă ai acces la internet, serverul ar putea fi temporar indisponibil. Aşteaptă 30 de minute şi încearcă din nou procesul de configurare.
     5. Dacă nu poţi configura sistemul de monitorizare utilizând codul QR, verifică luminozitatea afişajului. Afişajul poate întrerupe conexiunea dacă este prea întunecat sau prea luminos. Asigură-te că ecranul telefonului este suficient de luminos şi, dacă este necesar, dezactivează modul de noapte, reglează luminozitatea afişajului telefonului şi încearcă din nou. Scanează codul QR la o distanţă între 5 cm şi 15 cm. Dacă nu reuşeşti scanarea, încearcă de la altă distanţă între 5 cm şi 15 cm.

    Dacă pierzi frecvent conexiunea cu aplicaţia, verifică luminile de stare şi semnalul Wi-Fi pentru a rezolva problemele. Următoarele sfaturi te vor ajuta să te conectezi la dispozitiv. 

    • Verifică dacă indicatorul LED de stare devine verde. Un LED verde indică faptul că acesta este pregătit să fie conectat la unitatea pentru părinte.
    • Un LED alb indică faptul că unitatea pentru copil este conectată la routerul Wi-Fi şi este pregătită să fie conectată la aplicaţie. Un LED violet indică faptul că transmisia video este în curs.
    • Verifică dacă semnalul Wi-Fi din camera în care este amplasată unitatea pentru copil este suficient de puternic şi de stabil. Dacă semnalul este slab, îţi recomandăm să muţi unitatea pentru copil în alt loc sau să foloseşti un repetor Wi-Fi pentru a obţine un semnal puternic şi stabil. Dacă utilizezi un repetor Wi-Fi, asigură-te că routerul şi repetorul Wi-Fi au acelaşi SSID şi că foloseşti aceeaşi parolă pentru router şi repetor.
    • Este posibil ca modul de confidenţialitate să fi fost activat. Modul de confidenţialitate va deconecta automat conexiunea aplicaţiei, iar LED-ul verde va deveni verde. Dezactivează modul de confidenţialitate şi încearcă din nou.
    Dacă ai pierdut permanent conexiunea cu dispozitivul, urmează sfaturile de mai jos pentru a rezolva problemele:
    • Dacă ai schimbat routerul Wi-Fi, trebuie să asociezi sistemul de monitorizare cu noul router Wi-Fi.
    • Dacă ai încercat să asociezi unitatea pentru copil cu alt telefon mobil, reţine că este permis un singur cont de utilizator administrator. Dacă doreşti să conectezi unitatea pentru copil la alt dispozitiv mobil, utilizatorul cu drepturi de administrator trebuie să ofere informaţiile contului pentru conectare sau să invite celălalt utilizator ca invitat. 
    • Este posibil să fi resetat unitatea pentru copil prin apăsarea lungă accidentală a butonului de pornire/oprire. Apăsarea butonului de pornire/oprire timp de 10 secunde va reseta dispozitivul şi va trebui să asociezi din nou aplicaţia.
    Dacă pierzi în continuare conexiunea cu unitatea pentru părinte, alte dispozitive pot interfera cu sistemul conectat de monitorizare pentru copii Philips Avent. Dispozitive precum cuptoarele cu microunde, camerele IP şi routerele Wi-Fi pot întrerupe semnalul. Asigură-te că aceste tipuri de dispozitive nu se află în apropierea sistemului de monitorizare.
    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.