1
0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Asistenţă Philips

    Sonicare 9900 Prestige nu se încarcă

    Publicat pe 2022-03-02
    Sonicare 9900 Prestige nu se încarcă? Consultă aceste cauze şi soluţii posibile pentru a încerca să rezolvi problema de încărcare.

    Nu se utilizează încărcătorul original

    Asigură-te că foloseşti încărcătorul original furnizat împreună cu periuţa de dinţi Philips Sonicare. Este posibil ca încărcătorul furnizat împreună cu periuţa ta de dinţi să nu fie compatibil cu o altă periuţă de dinţi Philips Sonicare.
    Nume mânerSonicare 9900 Prestige
    Cod în partea inferioară a mâneruluiHX999B, HX999P, HX999C
    Cod în partea inferioară a bazei încărcătoruluiTip: CBB1001, CBB2001

     

    Periuţa de dinţi nu este complet încărcată

    Aşază baza de încărcare pe suportul de încărcare şi apoi aşază mânerul periuţei pe suportul încărcătorului (consultă imaginile). Pentru a indica faptul că încărcarea a început cu succes, periuţa de dinţi va emite două semnale sonore scurte, iar luminile se vor aprinde în mişcare ascendentă. În timpul încărcării, indicatorul bateriei luminează intermitent în alb. Încarcă complet periuţa de dinţi Philips Sonicare timp de 16 ore. Mânerul va lumina alb timp de 30 secunde şi apoi se va stinge după ce bateria este încărcată. 

    Atunci când bateria este epuizată, mânerul va lumina intermitent în portocaliu, iar mânerul va emite 2 seturi de semnale sonore după periere. 

    Atunci când bateria este scăzută, mânerul va lumina intermitent, de asemenea, în portocaliu, iar mânerul va emite 3 seturi de semnale sonore după periere. 

    Dacă lumina intermitentă se stinge la un moment dat în timpul încărcării, acest lucru este normal.

     

    Priza nu funcţionează

    Încearcă un alt aparat la aceeaşi priză. Dacă aparatul nu funcţionează, este posibil ca problema să fie la priză. Încearcă o altă priză pentru a-ţi încărca complet periuţa de dinţi Sonicare 9900 Prestige. 

    Interferenţe

    Suprafeţele metalice sau alte încărcătoare pot interfera cu încărcătorul. Asigură-te că încărcătorul nu este aşezat pe o suprafaţă metalică sau în apropierea altor încărcătoare. Aşază încărcătorul într-o altă poziţie şi încearcă din nou.
     

    Aceasta nu a rezolvat problema?

    Dacă niciunul dintre aceşti paşi nu a rezolvat problema, contactează-ne pentru asistenţă suplimentară. 

     

    Contactează Philips

    Ne face plăcere să te ajutăm

    Cauţi altceva?

    Descoperă toate opţiunile de asistenţă Philips

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.