1
0

Coş de cumpărături

Momentan nu există articole în coşul de cumpărături.

    Produse

    Obţine exact asistenţa de care ai nevoie
    Cauţi o soluţie anume pentru produsul tău?

    Nu pot conecta periuţa de dinţi Sonicare 9900 Prestige la Aplicaţia Sonicare

    Mai jos sunt paşii de depanare pentru iOS şi Android dacă nu poţi conecta Sonicare 9900 Prestige la aplicaţia Sonicare. 

    Dispozitive iOS

    Paşi pentru conectare:
    • Deschide aplicaţia Sonicare, asigură-te că Bluetooth este activat şi că aplicaţia are permisiune Bluetooth
    • Apropie periuţa de dinţi de telefon şi verifică dacă luminile acesteia sunt aprinse (prin ridicarea periuţei de dinţi, pornirea/oprirea acesteia, pornirea şi oprirea încărcătorului)
    • Consultă aplicaţia pentru a vedea dacă periuţa de dinţi este conectată

    Dacă paşii de mai sus eşuează:

    • Accesează setările telefonului
      • Opreşte Bluetooth şi aşteaptă câteva secunde
      • Porneşte funcţia Bluetooth
      • Verifică aplicaţia pentru a vedea dacă eşti conectat
    Tot nu funcţionează?
    • Accesează setările telefonului
    • Deschidere Bluetooth
    • Fă clic pe (i) şi selectează „Uită acest dispozitiv” pentru Philips Sonicare
    • Pune periuţa de dinţi pe încărcătorul original
    • Iniţiază o resetare a mânerului periuţei de dinţi
    • Apasă/eliberează butonul de alimentare de 10 ori în interval de 5 secunde în timp ce periuţa de dinţi se află în încărcător
    • Toate luminile de pe periuţă se vor aprinde în interior o secvenţă rapidă dacă resetarea este efectuată cu succes
    • Deschide aplicaţia Sonicare şi acceptă solicitarea de asociere atunci când ţi se solicită

    Dacă periuţa de dinţi tot nu se poate conecta, contactează asistenţa pentru clienţi.
     

    Dispozitive Android

    Paşi pentru conectare:
    • Deschide aplicaţia Sonicare, asigură-te că Bluetooth este activat şi că aplicaţia are permisiune Bluetooth
    • Apropie periuţa de dinţi de telefon şi verifică dacă luminile acesteia sunt aprinse (prin ridicarea periuţei de dinţi, pornirea/oprirea acesteia, pornirea şi oprirea încărcătorului)
    • Consultă aplicaţia pentru a vedea dacă periuţa de dinţi este conectată

    Dacă paşii de mai sus eşuează:

    • Accesează setările telefonului
      • Opreşte Bluetooth şi aşteaptă câteva secunde
      • Porneşte funcţia Bluetooth
      • Verifică aplicaţia pentru a vedea dacă eşti conectat
    Repetă paşii de mai sus de cel puţin 7 ori dacă nu funcţionează la început.

    Încă nu funcţionează? 
    • Accesează setările telefonului şi găseşte dispozitivele Bluetooth, fă clic pe „Philips Sonicare” şi alege „Uită”/„”Întrerupe asocierea”
    • Pune periuţa de dinţi pe încărcătorul original
    • Iniţiază o resetare a mânerului periuţei de dinţi
    • Apasă/eliberează butonul de alimentare de 10 ori în interval de 5 secunde în timp ce periuţa de dinţi este în încărcător
    • Toate luminile de pe periuţă se vor aprinde în interior o secvenţă rapidă dacă resetarea este efectuată cu succes
    • Deschide aplicaţia Sonicare şi acceptă solicitarea de asociere atunci când ţi se solicită
    Dacă periuţa de dinţi tot nu se poate conecta, contactează asistenţa pentru clienţi.

    Site-ul nostru poate fi vizualizat cel mai bine cu cea mai recentă versiune de Microsoft Edge, Google Chrome sau Firefox.